Tis een reeks heurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef Tankiej het volgende:
Hallo, waarom kwam deze niet automatisch in mijn AT
Even als "reminder" voor misschien mensen uit Den Haag e.o.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Mickeys het volgende:
-knipje-
Nog mensen die via Almere komen waar ik misschien bij kan aansluiten of mensen die via Almere komen en even een plaspauze willen houden en mij dan mee willen sleuren? Koffie/thee is zo gezet.
Will be in touchquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Even als "reminder" voor misschien mensen uit Den Haag e.o.
Ga je nou nog zeuren?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Ik ben zeker de enige die uit het noorden moet komen, of niet?
Je mag best via Almere komen hoor, maar lijkt me niet echt handigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Tankiej het volgende:
Nee, maar als er nog iemand uit die richting komt; samen rijden
Nee, dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je mag best via Almere komen hoor, maar lijkt me niet echt handig
Lilliesleaf gaat misschien mee! Die komt ook uit omgeving Groningen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef Tankiej het volgende:
Nee, maar als er nog iemand uit die richting komt; samen rijden
Die moet haar rijbewijs toch nog halen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lilliesleaf gaat misschien mee! Die komt ook uit omgeving Groningen.
Dat klopt, ik zeg ook misschien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die moet haar rijbewijs toch nog halen?
Ohjaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lilliesleaf gaat misschien mee! Die komt ook uit omgeving Groningen.
Ik weet nog niet of ik vanuit Leiden of vanuit Tilburg rij, hangt af van werk. In het eerste geval rij ik graag meequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Even als "reminder" voor misschien mensen uit Den Haag e.o.
Laat het te zijner tijd maar even wetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik vanuit Leiden of vanuit Tilburg rij, hangt af van werk. In het eerste geval rij ik graag mee
Anders kun je (of jullie?) ook via Dronten rijden om bij mij een bak koffie te halen. Vanaf Dronten is Zwolle maar een half uurtje. Dan heb je je eerste tussentijdse stop vast gehad. El_Thijs rijdt misschien ook vanuit Dronten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:48 schreef Mickeys het volgende:
Anne heeft zich voor alsnog niet opgegeven waarvan ik hoop dat het nog wel gaat gebeuren.
Nog mensen die via Almere komen waar ik misschien bij kan aansluiten of mensen die via Almere komen en even een plaspauze willen houden en mij dan mee willen sleuren? Koffie/thee is zo gezet.
Ehm, ik haal de 200km op een tank amper. Oftewel, ik moet sowieso onderweg ergens tanken..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:24 schreef BlackLining het volgende:
Het is voor mij toch wel van belang vlak voor de start te kunnen tanken, met 250 km op een tank gemiddeld
Kan ook of desnoods rijden we vanaf hier langs jou/jullie en rijden we dan weer door... het is mij om het evenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Anders kun je (of jullie?) ook via Dronten rijden om bij mij een bak koffie te halen. Vanaf Dronten is Zwolle maar een half uurtje. Dan heb je je eerste tussentijdse stop vast gehad. El_Thijs rijdt misschien ook vanuit Dronten.
[..]
Ehm, ik haal de 200km op een tank amper. Oftewel, ik moet sowieso onderweg ergens tanken..
Ja, lijkt mij ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:41 schreef mstx het volgende:
Misschien handig om de pre-meet locaties te vermelden in de OP.
en Dronten begreep ik van JK1982quote:
Nou ja ik neem aan dat je je adres niet op fok wil hebbenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en Dronten begreep ik van JK1982
Almere is groot, maar ik woon op splitsing A6/A27 zo'n beetje (amper 2km van de snelweg A6)
Van mij mag een koffiestop bij mij in Dronten ook hoor, als daar animo voor is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:01 schreef Dekatria het volgende:
Zet gewoon de plaatsen neer, met de contactpersonen
Godver, en dan dacht ik dat het bij mij zuur wasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ehm, ik haal de 200km op een tank amper. Oftewel, ik moet sowieso onderweg ergens tanken..
Maar jij kwam uit het zuiden toch? In dat geval is een koffiestop in Dronten niet echt handig.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, en dan dacht ik dat het bij mij zuur wasIk kan op mijn tank net op en neer rijden naar mijn ouders, dan begint ie in de straat van mijn eigen appartement te bokken
Anyway, stoppen voor koffie is altijd goed. Er moet sowieso ook nog gerookt worden, dus dat kan dan in één moeite door
Of uit Leiden, weet ik nog nietquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar jij kwam uit het zuiden toch? In dat geval is een koffiestop in Dronten niet echt handig.
En oh ja.. hier in huis wordt niet gerookt
Ik heb een klein tankje trouwens.. Meestal gaat bij 190 het lampje knipperen, en ik heb nog nooit uitgetest hoever hij daarna nog kan..
Oké, dan weet ik dat!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef Anne het volgende:
Ik ga definitief niet mee, dus Vinniiee, omrijden is sowieso niet nodig.
Adres inderdaad niet, maar wel handig om te weten dat ik zowat aan de snelweg woon. Tevens is er op 500 meter van mijn huis richting snelweg, ook een benzinepomp. Niet de allergoedkoopste, maar wel een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:58 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat je je adres niet op fok wil hebbendus laten we het maar algemeen Almere houden
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 07:48 schreef whY... het volgende:
Whoehoe het gaat goed jongens! Bakkie koffie? Hoor ik daar koffie?Ik zeg doen!
Als ik voor de rit kan tanken is het goedquote:Op woensdag 22 augustus 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar jij kwam uit het zuiden toch? In dat geval is een koffiestop in Dronten niet echt handig.
En oh ja.. hier in huis wordt niet gerookt
Ik heb een klein tankje trouwens.. Meestal gaat bij 190 het lampje knipperen, en ik heb nog nooit uitgetest hoever hij daarna nog kan..
Succes met de keuring. Ik vind het begrijpelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
trap
en ik ben officieel niet aanwezig deze rit, wil zo min mogelijk risico nemen voor mijn keuring
Tuurlijk, even aanmelding doen via de OPquote:
thnxquote:Op zondag 2 september 2012 20:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Succes met de keuring. Ik vind het begrijpelijk
Top!quote:
Apeldoorn, maar dat mag ik van Vinniiee geen Oosten noemen... Dus dan maar het Midden-Oostenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:55 schreef Gummiebeer het volgende:
Zijn er nog users die vanaf het Oosten rijden? Omgeving Enschede?
Dito hier, qua zin dan. Zit ook heel erg het weer in de gaten te houden. Bij regen laat ik verstek gaan, maar anders ben ik er zeker bijquote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Apeldoorn, maar dat mag ik van Vinniiee geen Oosten noemen... Dus dan maar het Midden-Oosten
Heb er zin in!
Balen man, jammer..quote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef Salatrel het volgende:
helaas pindakaas volgende week zondag werken van 14:15 tot 22:30 ben er dus niet bij
naar zwolle lukt em nog wel maarja de juiste afslag nemen hequote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Dekatria het volgende:
Nu moet whY dus alleen naar Zwolle... als dat maar goed gaat
Bij Hoevelaken linksaf!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:42 schreef Dekatria het volgende:
Nu moet whY dus alleen naar Zwolle... als dat maar goed gaat
Volg gewoon de lijst in de OPquote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik volg er werkelijk niks meer van wie er nu wel of niet mee gaat
De kans dat ik vanuit Tilburg kom wordt nu toch wel het grootste overigens.
Staat toch gewoon in deze OP?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef BlackLining het volgende:
Ik volg er werkelijk niks meer van wie er nu wel of niet mee gaat
De kans dat ik vanuit Tilburg kom wordt nu toch wel het grootste overigens.
Egnie, ik was bijna eerder dan de gewijzigde reactie van Deka... wel opletten meneer Spuit elfquote:
Whahaha!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Egnie, ik was bijna eerder dan de gewijzigde reactie van Deka... wel opletten meneer Spuit elf
Ik was al bezig met tikken en toen kwam die wijziging zoals dat NU weer gebeurd GRMBLquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Whahaha!
![]()
Maar bijna is niet goed genoeg..
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Egnie, ik was bijna eerder dan de gewijzigde reactie van Deka... wel opletten meneer Spuit elf
dat is correctquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:55 schreef whY... het volgende:
Zwolle is bij België toch![]()
![]()
hahaha, weten we het officiele startpunt al? Ik neem aan die in de OP
Super... ik weet niet waar je vandaan komt, maar er zijn in ieder geval 2 tussenstops richting Zwolle. 1 in Almere (bij mij dus en als het goed is haalt Deka mij op) en 1 bij JK1982 in Dronten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef rene90 het volgende:
Voor zover ik kan zien ben ik ook wel van de partij, nog even afhankelijk van hoe ik zit tegen die tijd maar lijkt me gezellig. Volgens mij heb ik ooit zelfs het idee opgegooid voor een newbierit maar ben zelf nog nooit mee geweest
Zwolle is wel even rijden maar ach
Ik ben er ook al niet blij mee... valt dus nog te bezien of ik wel mee durfquote:Op zondag 9 september 2012 11:43 schreef BlackLining het volgende:
De eerste weerberichten voor de 16e beginnen binnen te druppelen.. Kouder en wisselvallig. Ik mag toch hopen dat dat laatste mee valt
Kouder is niet erg, kun je je redelijk op kleden, maar regen.... dat vind ik doodeng om te rijden.quote:Op zondag 9 september 2012 11:56 schreef Dekatria het volgende:
Kouder wordt het sowieso, maar de enige crux zit 'm of het zal gaan regenen of niet.
Dan komen we gewoon allemaal op de koffie bij jou..quote:Op zondag 9 september 2012 12:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kouder is niet erg, kun je je redelijk op kleden, maar regen.... dat vind ik doodeng om te rijden.
Ik is niet van suiker nee en dat ik nat word van de regen kan me ook niet zo heel veel deren, maar ik heb de unieke gave om de motor tussen de witte blokken van de zebrapaden te richten en dan vervolgens er alsnog vol overheen te rijden. Met regen is dat NIET slim.quote:Op zondag 9 september 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
Jullie zijn toch zeker nie van suiker nie?
Ik snap je wel hoorquote:Op maandag 10 september 2012 08:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik is niet van suiker nee en dat ik nat word van de regen kan me ook niet zo heel veel deren, maar ik heb de unieke gave om de motor tussen de witte blokken van de zebrapaden te richten en dan vervolgens er alsnog vol overheen te rijden. Met regen is dat NIET slim.
quote:Op maandag 10 september 2012 08:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik is niet van suiker nee en dat ik nat word van de regen kan me ook niet zo heel veel deren, maar ik heb de unieke gave om de motor tussen de witte blokken van de zebrapaden te richten en dan vervolgens er alsnog vol overheen te rijden. Met regen is dat NIET slim.
dat dus... zelfde met natte putdeksels.. het is de reactie niet de actie die ervoor zorgt dat je onderuit gaat.... ik ben tijdens lessen ook wel eens over een natte put heen gegaan omdat ze nou eenmaal heel onpraktisch neergelegd worden en soms nog meerdere bij elkaar ook zodat je ze feitelijk niet allemaal kunt ontwijken.. dan kun je er beter gewoon overheen gaan. soms voel je de motor dan wel beetje schuiven maar dat wiel pakt vanzelf weer grip als ie bij de rand isquote:Op maandag 10 september 2012 08:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoorZolang je geen rare stuur of rembewegingen doet op die witte vlakken is er weinig aan de hand volgens mij.
Klopt. Ook die putdeksels inderdaad. Niks aan het handje zolang je niet denkt: PUTDEKSEL AAAAAH, DIE MOET IK ONTWIJKEN. En dan vol in de ankers gaat, ja dan zou het wel eens fout kunnen gaan.quote:Op maandag 10 september 2012 09:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[..]
dat dus... zelfde met natte putdeksels.. het is de reactie niet de actie die ervoor zorgt dat je onderuit gaat.... ik ben tijdens lessen ook wel eens over een natte put heen gegaan omdat ze nou eenmaal heel onpraktisch neergelegd worden en soms nog meerdere bij elkaar ook zodat je ze feitelijk niet allemaal kunt ontwijken.. dan kun je er beter gewoon overheen gaan. soms voel je de motor dan wel beetje schuiven maar dat wiel pakt vanzelf weer grip als ie bij de rand is
Zonde zeg. succes/sterkte met het anderequote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef HeetBoven het volgende:
Door omstandigheden moet ik helaas af gaan zeggen, sorry daarvoor!
Jammer, volgende keer beter!quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:46 schreef HeetBoven het volgende:
Door omstandigheden moet ik helaas af gaan zeggen, sorry daarvoor!
Niet om Mickeys bang te maken, maar als je in een bocht over een natte putdeksel gaat kan dat je een lelijke highsider opleveren.quote:Op maandag 10 september 2012 09:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Ook die putdeksels inderdaad. Niks aan het handje zolang je niet denkt: PUTDEKSEL AAAAAH, DIE MOET IK ONTWIJKEN. En dan vol in de ankers gaat, ja dan zou het wel eens fout kunnen gaan.
Alleen bij motoren met veel koppel moet je uitkijken als je gas geeft op dat soort vlakken.
Ow je maakt me er niet bang mee hoor, dat soort dingen wist ik alquote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet om Mickeys bang te maken, maar als je in een bocht over een natte putdeksel gaat kan dat je een lelijke highsider opleveren.
Bochten zelf zijn een kwestie van oefenen en vooral niet forcerenOoit komt dat mooie moment dat je ineens met je laarzen de grond raakt, en dan is het los
![]()
Al schrok ik me wel de pleuris de eerste keer dat mij dat per ongeluk gebeurde
Bochten zijn een ander verhaal, ik had het over rechte wegen.quote:Op woensdag 12 september 2012 00:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet om Mickeys bang te maken, maar als je in een bocht over een natte putdeksel gaat kan dat je een lelijke highsider opleveren.
Bochten zelf zijn een kwestie van oefenen en vooral niet forcerenOoit komt dat mooie moment dat je ineens met je laarzen de grond raakt, en dan is het los
![]()
Al schrok ik me wel de pleuris de eerste keer dat mij dat per ongeluk gebeurde
Hoe krijg je in hemelsnaam je wiel in de slip dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef weerstandje het volgende:
Het spijt me zeer maar als er zondag ook maar één flinke bui valt ben ik er niet bij
Vanochtend zo donders mazzel gehad, eerste keer in de regen rijden
Rij ik op een rotonde af, ik ging iets te snel dus moest wat bij remmen, komt mijn achterwiel in een slip![]()
Ik heb ong 20 meter lang al slippend de motor recht proberen te houden om uiteindelijk in het plansoen van de rotonde tot stilstand te komen![]()
Ik heb zo donders geluk gehad dat er geen verkeer van links op de rotonde reed![]()
De rest van de rit als een mietje doorgereden.
Gelukkig was het op de terugweg aardig droog dus heb ik weer een beetje vertrouwen terug.
Binnen kort als het weer geregend heeft maar gelijk weer gaan rijden anders weet ik al precies hoe het gaat![]()
Ik denk dat het ligt aan dat ik op een 600f gelest heb, deze heeft een veel dikkere achterband dan mijn gs, tevens waren de banden nog zo koud als wat
minders...quote:Op woensdag 12 september 2012 17:44 schreef weerstandje het volgende:
Het spijt me zeer maar als er zondag ook maar één flinke bui valt ben ik er niet bij
Vanochtend zo donders mazzel gehad, eerste keer in de regen rijden
Rij ik op een rotonde af, ik ging iets te snel dus moest wat bij remmen, komt mijn achterwiel in een slip![]()
Ik heb ong 20 meter lang al slippend de motor recht proberen te houden om uiteindelijk in het plansoen van de rotonde tot stilstand te komen![]()
Ongv 2 meter langer en ik had de motor zeker laten vallen
Ik heb zo donders geluk gehad dat er geen verkeer van links op de rotonde reed![]()
De rest van de rit als een mietje doorgereden.
Gelukkig was het op de terugweg aardig droog dus heb ik weer een beetje vertrouwen terug.
Binnen kort als het weer geregend heeft maar gelijk weer gaan rijden anders weet ik al precies hoe het gaat![]()
Ik denk dat het ligt aan dat ik op een 600f gelest heb, deze heeft een veel bredere achterband dan mijn gs, tevens waren de banden nog zo koud als wat
Wat had ik beter kunnen doen dan, rem los laten en het weiland in rollen of toch blijven remmen ?quote:Op woensdag 12 september 2012 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
Je moet m ook niet laten blokkeren he. Maar dat heb je al snel bij een Gs en je voelt het niet echt aankomen.
Heb regelmatig dat achterwiel blokkeert (niet in een bocht) en dan voel je m een beetje glijden ja.
Het is normaal als je dan rustig aan doet rest van de rit
Geen idee wat ik gedaan zou hebben. Ik denk lossen en opnieuw rem aanleggen.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:15 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Wat had ik beter kunnen doen dan, rem los laten en het weiland in rollen of toch blijven remmen ?
Dat is het beste denk ik inderdaad, en je voorwiel kan je nog gebruiken om flink te remmen ook dus waarom remde je met je achterrem? Ik ben altijd geleerd dat je eigenlijk de voorrem bijna altijd moet gebruiken omdat je daar ook het meeste mee kan.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee wat ik gedaan zou hebben. Ik denk lossen en opnieuw rem aanleggen.
20m is nogal lang namelijk.
Schrikreactie plus voorrem is nou ook niet bepaald een goede combinatie.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is het beste denk ik inderdaad, en je voorwiel kan je nog gebruiken om flink te remmen ook dus waarom remde je met je achterrem? Ik ben altijd geleerd dat je eigenlijk de voorrem bijna altijd moet gebruiken omdat je daar ook het meeste mee kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |