Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze er een mini flesje tabasco bij geven
Uiteraardquote:
Ze hoeven het er niet bij te leverenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:40 schreef hoogvlieger het volgende:
Ja dan zeker vinger sambal in je aars steken en je kan weer een paar uur rennen
Geloof ik graag.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd![]()
Nee, sambal bij de blikken, of bij de opvoer, prima om het wat smakelijk te maken.
Ligt er een beetje aan wat ik doe. Ik gebruik over het algemeen geen handschoenen, omdat schieten met handschoenen, net neuken is met je broek aan. Maar als ik handschoenen gebruik ik over het algemeen Mechanix Wear gloves, of de Nomex flight gloves.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat voor handschoenen gebruik je zelf eigenlijk Amber? Begrijp dat de Oakley's erg in de smak vallen bij de US army?
Wij hadden 1 gek zitten in onze Cie.quote:
Dan heb je wel heel oude pakketjes MRE gegeten, want tegenwoordig zit er een zakje tabasco in.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wel leuk dat ze er een mini flesje tabasco bij geven
lol. Ik zie anders nog geen binnengekomen orderquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou Erwin, ik heb maar even wat van die Fray Bentos dingen in m'n winkelmand geflikkerd. Ben benieuwd.
Ik praat dan ook over de jaren 90 van de vorige eeuwquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel oude pakketjes MRE gegeten, want tegenwoordig zit er een zakje tabasco in.
Ja zitten/zatten dingen in waar je dus echt een smaak puke dodend middel voor nodig hebtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuk? Noodzakelijk zul je bedoelen.
Nu als 't goed is welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
lol. Ik zie anders nog geen binnengekomen order
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:44 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja zitten/zatten dingen in waar je dus echt een smaak puke dodend middel voor nodig hebt
Nu wel, en keurig betaaldquote:
Haha, ben benieuwd. Topquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu wel, en keurig betaald![]()
Overmorgen heb jij je bestelde spul binnen
Met een gratis artikel er in
In Bosnië hadden wij een veelvoud aan rantsoenen, Nederlands, Frans, Duits, en Zweeds en Canadees.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Tijdens gezamelijke oefeningen stonden de US troepen dan ook bij ons in de rij om MRE's te ruilen.
Omdat wij problemen hebben met wat software kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aanquote:
Ach joh, ik wacht welquote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat wij problemen hebben met wat software kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aan
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat wij problemen hebben met wat software Ik de printer niet aan de praat krijg kan het morgen niet aankomen, anders kwam, net als de andere bestellingen dat morgen al aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |