Volg je ook het het wk onder de 20 nu?.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Het kunnen ook nog TWEE vrouwen worden natuurlijk. Lekker veel topics met lekkere voetballers, topics over damesvoetbal, ik weet er wel een paar hoor
Dat eerste is niet eens zo relevant. Als je maar voor Ajax bent.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan best objectief zijn hoorAl ben ik voor Ajax.
Toch weer een bonuspunt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan best objectief zijn hoorAl ben ik voor Ajax.
Ik heb ook niks gestuurd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die op mij stemmen, bedankt voor het vertrouwen maar ik heb niet eens gesolliciteerd en ga dat ook nooit doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet gekeken hebquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volg je ook het het wk onder de 20 nu?.
Dit is een leugen, GGMM heeft zelfs nog een grammatica check voor je uitgevoerd het lievelingetje wat je bentquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga het toch wel worden.. Niet eens nodig om te mailen
Je liegt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga het toch wel worden.. Niet eens nodig om te mailen
Het lijkt alsof ik een mail heb gestuurd maar dat is niet zo, grote complot werkt tegen mij maar maak je geen zorgen..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een leugen, GGMM heeft zelfs nog een grammatica check voor je uitgevoerd het lievelingetje wat je bent
Ze zullen je nooit vragen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lijkt alsof ik een mail heb gestuurd maar dat is niet zo, grote complot werkt tegen mij maar maak je geen zorgen..
115 per dag in VBL?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben net zo actief per dag als dat jij notes hebt![]()
you do the math
Like a bossquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie het ook gaan worden, ik zal de eerste zijn om hen dood te wensen. Kunnen ze gelijk oefenen met notes
Liev van mij he?
Als iedereen dat gaat doen, dan valt hier ook niks meer te moddenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie het ook gaan worden, ik zal de eerste zijn om hen dood te wensen. Kunnen ze gelijk oefenen met notes
Liev van mij he?
Moest ik nou die gele of blauwe pino kopen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die posten/lurken hier best vaak + ze hebben het EK-forum gemod.
Nogmaals; dat was je eigen idee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest ik nou die gele of blauwe pino kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |