Inderdaad, ben al profielschetsen aan het maken over alle users ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm goede sollicitaties... Dat ben ik dus samen met Tjacka.
Tong weet nog van de tijden met Johan Cruijff in Feyenoordshirt volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tong hoeft niet eens moeite te doen om echt te solliciteren. We weten allemaal dat ie tijd over heeft en verstand van voetbal (terug tot aan de jaren 30, of hoe oud is ie?) heeft.
Een echte potentiële mod levert die schetsen in bij de sollicitatie. U zakt bij dezen door de mandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, ben al profielschetsen aan het maken over alle users ja.
Dat is dus onwaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een echte potentiële mod levert die schetsen in bij de sollicitatie. U zakt bij dezen door de mand![]()
.
Brandxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Misschien is het wel een vrouw geworden.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is dat ik niet gesolliciteerd heb, anders was ik het geworden.
Karina en BrandX niet kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jojoortje is een actieve vrouw in VBL?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.
Zelfs van eerder? Het is wat, je weet dat Cruijff daar dan ook zijn carriere afsloot he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong weet nog van de tijden met Johan Cruijff in Feyenoordshirt volgens mijZelfs van nog eerder.
BrandX was heel tijdelijk en durft niet meer te komen nadat ik haar modschap in het knutselsubforum wilde afpakken.quote:
De eerste nieuwe mod is al bezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens, doe ik voor je.
Edit: is al gedaan
Hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
BrandX was heel tijdelijk en durft niet meer te komen nadat ik haar modschap in het knutselsubforum wilde afpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |