Veel leuker om de waan op te houdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je zegt het nu te vaak, je bent het dus gewoon he
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik geef je 3 dagen voordat je huilend je computer uit het raam flikkert
So wot?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat iedereen je een debiel vindt
Nope echt nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je zegt het nu te vaak, je bent het dus gewoon he
quote:
Dat zou compleet uit de klauwen lopen ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hij misbruikte zijn rechten al op het weblog, dus op VBL zou het dan helemaal een ramp worden.
Als Paul mod is, ben ik weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zou compleet uit de klauwen lopen ja.
Nee joh, gelegenheid om weer een rel middag te hebben, net als toen met Netsplitter. Genieten man, voor dat soort incidentjes heb ik wel een ban over.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, gelegenheid om weer een rel middag te hebben, net als toen met Netsplitter. Genieten man, voor dat soort incidentjes heb ik wel een ban over.
Hij wordt het ook nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe kan een troll als Paul, mod worden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
PizzaGoatse en DeParo, gegarandeerd succes
Nee, er zijn extra waakhonden nodig voor de SC.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaan er ook nog mensen weg? Heb het niet gevolgd
Of is het zo druk met trolls dat er gewoon 2 bij moeten
Paul kan de druk toch niet aan, hij misbruikt meteen zijn rechten, zag je ook met de weblogquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, er zijn extra waakhonden nodig voor de SC.
Er waren altijd 4 mods voordat Jojoortje wegging; nav de goede sollicitaties en het feit dat jojoortje eigenlijk niet te vervangen is hebben we 2 nieuwe mods gekozen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Gaan er ook nog mensen weg? Heb het niet gevolgd
Of is het zo druk met trolls dat er gewoon 2 bij moeten
OK prima. Ben benieuwd danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren altijd 4 mods voordat Jojoortje wegging; nav de goede sollicitaties en het feit dat jojoortje eigenlijk niet te vervangen is hebben we 2 nieuwe mods gekozen.
Je vergeet Tong..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh TwenteFC schrap ik, dan zet ik Da_Sandman in als troef
Hmm goede sollicitaties... Dat ben ik dus samen met Tjacka.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er waren altijd 4 mods voordat Jojoortje wegging; nav de goede sollicitaties en het feit dat jojoortje eigenlijk niet te vervangen is hebben we 2 nieuwe mods gekozen.
Tong hoeft niet eens moeite te doen om echt te solliciteren. We weten allemaal dat ie tijd over heeft en verstand van voetbal (terug tot aan de jaren 30, of hoe oud is ie?) heeftquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong is een betere optie dan Paul.
Inderdaad, ben al profielschetsen aan het maken over alle users ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm goede sollicitaties... Dat ben ik dus samen met Tjacka.
Tong weet nog van de tijden met Johan Cruijff in Feyenoordshirt volgens mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tong hoeft niet eens moeite te doen om echt te solliciteren. We weten allemaal dat ie tijd over heeft en verstand van voetbal (terug tot aan de jaren 30, of hoe oud is ie?) heeft.
Een echte potentiële mod levert die schetsen in bij de sollicitatie. U zakt bij dezen door de mandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad, ben al profielschetsen aan het maken over alle users ja.
Dat is dus onwaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een echte potentiële mod levert die schetsen in bij de sollicitatie. U zakt bij dezen door de mand![]()
.
Brandxquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
Misschien is het wel een vrouw geworden.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Het is dat ik niet gesolliciteerd heb, anders was ik het geworden.
Karina en BrandX niet kennenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen jojoortje is een actieve vrouw in VBL?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer.
Zelfs van eerder? Het is wat, je weet dat Cruijff daar dan ook zijn carriere afsloot he.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong weet nog van de tijden met Johan Cruijff in Feyenoordshirt volgens mijZelfs van nog eerder.
BrandX was heel tijdelijk en durft niet meer te komen nadat ik haar modschap in het knutselsubforum wilde afpakken.quote:
De eerste nieuwe mod is al bezig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mee eens, doe ik voor je.
Edit: is al gedaan
Hoiquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
BrandX was heel tijdelijk en durft niet meer te komen nadat ik haar modschap in het knutselsubforum wilde afpakken.
Alles beter dan zo een gezwel als jij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Zoals altijd, weer erg tactvol Happelquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles beter dan zo een gezwel als jij.
Je bent bang hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Alles beter dan zo een gezwel als jij.
Mag ik wel zelf kiezen welk hoekje?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Als ik je vergeten ben. Ga je maar ergens in een hoekje huilen ofzo![]()
Poll: Wie o wie worden de nieuwe vbl mods?
• stevenmac26
• sjaakbauer
• jordiiii
• mrstylo
• Caland
• hmf
• onlogisch
• kapiteintje
• Ajacied422
• doublepain
• Dekatria
• Littlerabbit
• ACFNiels
• Dr.Mikey
• inZanity
• tong80
• De_kromme
• TwenteFC
• Geo4kant
• Dj_Day-V
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Yupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag ik wel zelf kiezen welk hoekje?
Om vbl mod te worden moet je iig een actieve VBL user zijn, dus jaartje meer posten en misschien kan je hier mod wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |