En dat doen ze alleen maar om familie cadeaus te brengen? Heb paar keer gehoord dat de familie in Marokko dit 'verwacht' (lees eist) en anders pissed off zijn als ze geen 100.000 spullen uit NL krijgen. Kutfamilie heb je dan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 23:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Paar uurtjes rijden? Maak er maar gerust ruim 20 uur rijden van, exclusief rusten, eten en slapen. Daar komt nog een bootreis bij van 7 uur en dan ben je pas in het noorden van Marokko. Laat staan als je naar Casablanca/Rabat moet. Dat is ook weer 6 uur rijden.
Nee, joh! We brengen uiteraard souvenirs en cadeaus mee, velen tenminste, maar we gaan daar ook naar toe om rustig aan te doen, zwemmen en een beetje door het land te reizen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:58 schreef Funk__Doc het volgende:
[..]
En dat doen ze alleen maar om familie cadeaus te brengen? Heb paar keer gehoord dat de familie in Marokko dit 'verwacht' (lees eist) en anders pissed off zijn als ze geen 100.000 spullen uit NL krijgen. Kutfamilie heb je dan.
sunny beachquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Sunny Beach![]()
Vond de Bulgaren daar wel relaxed, flink mee staan zuipen en totaal geen gezeik gehad
Bedankt man.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
sunny beachwat een baggerplaats. By far het meest onintressante stukje Bulgarije, tesamen met golden sands. echt een plaats voor lowclass kutvolk zonder centen
Dit. Echtquote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:03 schreef misteriks het volgende:
[..]
sunny beachwat een baggerplaats. By far het meest onintressante stukje Bulgarije, tesamen met golden sands. echt een plaats voor lowclass kutvolk zonder centen
niets op jouw post aan te merkenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Bedankt man.
Maar ik heb er als 18-jarige de tijd van mijn leven gehad. Een halve liter bier voor omgerekend één euro, geile Bulgaarse en Zweedse wijven, striptenten waar alles kan, vette kroegen, leuke mensen. Alleen het eten was kut.
Nou wat ik wel dat dat niet representatief is voor heel Bulgarije en Bulgarije veel mooie dingen qua bijv. natuur te bieden heeft, maar ik heb me prima vermaakt in SB. Al heb ik het volste begrip voor mensen die er niets van moeten hebben.
Dit is nou een goede tip, maar hoe regel ik een russische nummerplaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 09:39 schreef Infinti het volgende:
Speciaal voor dat soort landen heb ik 2 Russische kentekenplaten in de auto liggen als je die eraan schroeft heb je ook nergens last van...
Schapen verkoper?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef Gulmez het volgende:
nee man nl heb je meer mogelijkheden tot chickies en money money en meer mogelijkheden tot doorgroeien tot suvcccesvolle zakenman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |