Werk is toch overrated.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens een beetje sukkelig geweest.....
Mijn eerste werkdag na de vakantie was echt EXTREEM relaxed!
Zat nl nog thuis....Moest gister al beginnen maar ik dacht vandaag
![]()
Ach ja. Niks aan de hand
Op de uitwerpdatum van nummer 1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Je bent drachtig!
Gefeliciteerd!
Wanneer moet je werpen?
Oeh, da's handig. En anders gewoon dan in laten leidenquote:
Bij de vorige was ik op 15 april uitgerekend en op 8 april is ze geboren met keizersnede.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, da's handig. En anders gewoon dan in laten leidendan heb je altijd maar één verjaardagsfeestje om te geven
En ze waren niet bang dat je wat was overkomen? Lekkere collega's heb jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens een beetje sukkelig geweest.....
Mijn eerste werkdag na de vakantie was echt EXTREEM relaxed!
Zat nl nog thuis....Moest gister al beginnen maar ik dacht vandaag
![]()
Ach ja. Niks aan de hand
Mijn baas dacht dat ik maandag al zou beginnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ze waren niet bang dat je wat was overkomen? Lekkere collega's heb jij
Hoezo? Laat de mensen die een verstandige lening hebben afgesloten maar lekker boeten voor de american-style idioten toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)d-kwijtschelden.html
Dat wordt dus VVD stemmen om er voor te zorgen dat dit soort hersenloze mensen niet aan de macht komen.
want voorstellen als deze van de VVD gaan er helemaal niet voor zorgen dat mensen eerder/langer een ziekenhuisbed bezet houden: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)uiszorg-betalen.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
Dat wordt dus VVD stemmen om er voor te zorgen dat dit soort hersenloze mensen niet aan de macht komen.
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Die weten heus wel dat ik mezelf red hoor
Denk dat mijn vrienden me eerder zouden missen dan mijn collega's!
Mijn out of office stond ook t/m gisteren aan, dus genoeg die me ook pas echt vandaag terug verwacht hadden en niet raar opkeken.
Ja, je was gewoon aan het spijbelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.
Hozen FTW!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Nu had ik de ballonvaart voor aanstaande zaterdag ingepland en nu gaan het weer hozen. Dat is al de tweede keer
Ik zou juist denken dat die prima met de SP samen kunnen regeren. Die geven in verkiezingstijd namelijk ook al cadeautjes wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
Neuh. Mijn out of office gaf aan dat ik nog een dag langer zou blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.
Ook niet van 'kom als de sodemieter naar kantoor'?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Mijn out of office gaf aan dat ik nog een dag langer zou blijven.
Misschien dat ze ff facebook gecheckt hebben, maar gebeld hebben ze (gelukkig) niet.
Wat een moeder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:16 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen! De bakker waar ik zoonlief's taart wilde bestellen, bestaat niet meerNu moet ik dus een andere bakker vinden voor zijn Master Chief taart.. gedoe..
Hahahaquote:
Gebanned ben je iig nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
Ja hallo, waarom kan ik niet meer inloggen ineens
(CL)
Een ban! Dat krijg je met dat troll gedrag!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
(CL)
Nee dat leek me al raar, daar ben ik te netjes voor.quote:
Idd, nooit geen vunzige post van jou gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:37 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Nee dat leek me al raar, daar ben ik te netjes voor.
CL2!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
(CL)
Ranzig ja, grof nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, nooit geen vunzige post van jou gezien.
"Verder".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:42 schreef Godtje het volgende:
Ik vind dit een leukere user.
Misschien kan je hier mee verder
Whud?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
Welke eikel heeft geprobeerd bij ons in te breken?
NOU?!
Werk of prive?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
NOU?!
Not me. Echt niet! Serieus!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
NOU?!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is Whut.
Ook de urban dic heeft regels.
Er was niets weg, vermoedelijk zijn ze gestoord oid en toen gevlucht. Onze stoere kater was echter ook verdwenen.quote:
PLquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:43 schreef L-E het volgende:
NOU?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |