Oeh! Je bent drachtig!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja dat klopt. We hadden ons aangemeld voor traject nummer 2 en dat bleek niet nodig te zijn
We like to party!quote:
Whehequote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trouwens een beetje sukkelig geweest.....
Mijn eerste werkdag na de vakantie was echt EXTREEM relaxed!
Zat nl nog thuis....Moest gister al beginnen maar ik dacht vandaag
![]()
Ach ja. Niks aan de hand
Werk is toch overrated.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Ach ja. Niks aan de hand
Op de uitwerpdatum van nummer 1quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Je bent drachtig!
Gefeliciteerd!
Wanneer moet je werpen?
Oeh, da's handig. En anders gewoon dan in laten leidenquote:
Bij de vorige was ik op 15 april uitgerekend en op 8 april is ze geboren met keizersnede.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oeh, da's handig. En anders gewoon dan in laten leidendan heb je altijd maar één verjaardagsfeestje om te geven
En ze waren niet bang dat je wat was overkomen? Lekkere collega's heb jijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
Ach ja. Niks aan de hand
Mijn baas dacht dat ik maandag al zou beginnenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ze waren niet bang dat je wat was overkomen? Lekkere collega's heb jij
Hoezo? Laat de mensen die een verstandige lening hebben afgesloten maar lekker boeten voor de american-style idioten toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)d-kwijtschelden.html
Dat wordt dus VVD stemmen om er voor te zorgen dat dit soort hersenloze mensen niet aan de macht komen.
want voorstellen als deze van de VVD gaan er helemaal niet voor zorgen dat mensen eerder/langer een ziekenhuisbed bezet houden: http://www.nu.nl/nieuws/2(...)uiszorg-betalen.htmlquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)d-kwijtschelden.html
Dat wordt dus VVD stemmen om er voor te zorgen dat dit soort hersenloze mensen niet aan de macht komen.
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Die weten heus wel dat ik mezelf red hoor
Denk dat mijn vrienden me eerder zouden missen dan mijn collega's!
Mijn out of office stond ook t/m gisteren aan, dus genoeg die me ook pas echt vandaag terug verwacht hadden en niet raar opkeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |