Ja, je was gewoon aan het spijbelen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.
Hozen FTW!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Nu had ik de ballonvaart voor aanstaande zaterdag ingepland en nu gaan het weer hozen. Dat is al de tweede keer
Ik zou juist denken dat die prima met de SP samen kunnen regeren. Die geven in verkiezingstijd namelijk ook al cadeautjes wegquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:50 schreef Q. het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)d-kwijtschelden.html
Dat wordt dus VVD stemmen om er voor te zorgen dat dit soort hersenloze mensen niet aan de macht komen.
Neuh. Mijn out of office gaf aan dat ik nog een dag langer zou blijven.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dat z eniet even bellen toch? Ik zou dat iig wel doen als een collega er niet was.
Ook niet van 'kom als de sodemieter naar kantoor'?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Mijn out of office gaf aan dat ik nog een dag langer zou blijven.
Misschien dat ze ff facebook gecheckt hebben, maar gebeld hebben ze (gelukkig) niet.
Wat een moeder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:16 schreef missbehavin het volgende:
Goedemorgen! De bakker waar ik zoonlief's taart wilde bestellen, bestaat niet meerNu moet ik dus een andere bakker vinden voor zijn Master Chief taart.. gedoe..
Hahahaquote:
Gebanned ben je iig nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
Ja hallo, waarom kan ik niet meer inloggen ineens
(CL)
Een ban! Dat krijg je met dat troll gedrag!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
(CL)
Nee dat leek me al raar, daar ben ik te netjes voor.quote:
Idd, nooit geen vunzige post van jou gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:37 schreef Penny.Lane het volgende:
[..]
Nee dat leek me al raar, daar ben ik te netjes voor.
CL2!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef Penny.Lane het volgende:
(CL)
Ranzig ja, grof nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:39 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, nooit geen vunzige post van jou gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |