en 27 weken zwanger?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomen
Woohooquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
Wel de medicatie voor IVF net afgebeld want ja. Niet nodig![]()
Bijna klaar...quote:
Nee, het lijkt tamelijk oneindigquote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bijna klaar...
het lijkt nog zo kort..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder niet zoveel onthouden.. Ben nog een beetje onder de indruk van daarnet.
Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Kyara het volgende:
Wel fijn dat ze zo de tijd nemen om je voor te bereiden en in te lichten.
Het komt wel goed...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!
Enne ja, zijn we dadelijk weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen
Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, krijg je een uitgebreide seo omdat ze iets vermoeden of door je eigen medische historie?
Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.
OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:
(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad..)
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]Je maakt ook geen heroverweging wbt borstvoeding? Zeker als je kindje ziek of zwakker is, heeft het duidelijk heel veel baat bij borstvoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Hoezo niet? Ik had en heb hetzelfde standpunt als jij, maar heb tijdens mijn zwangerschap tegen de vk gezegd dat ik na de bevalling misschien wel van gedachten verander en dat ik dat dan wel zeg. Was prima.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee, eigenlijk staat mijn standpunt daarin vast.. Dat was al vrij vroeg tijdens de zwangerschap zo.
Wil niet zeggen dat ik in de komende weken niet 180 graden om kan draaien natuurlijk .. Dat er toch iets van een 'moederinstinct' () boven komt drijven ofzo .. Op dit moment is dat nog vrij ver te zoeken moet ik je eerlijk zeggen
... (ondanks dat ik al mega lektieten heb vanaf de 21e week
)
Kindje is overigens harstikke welkom hoor, en heel bewust voor 'gekozen' .. En voel me ook gezegend dat ik uberhaupt zwanger heb kunnen raken want ik ben mij er meer en meer bewust van geworden dat het voor veel mensen niet is weg gelegd. De verhalen hier van deames die een miskraam hebben gehad of andere zorgen rondom hun zwangerschap zetten je wat dat betreft al heel snel met beide benen weer op de grond!
Zo heb ik dat ook tegen de gyn gezegd. Opzich geen probleem, alleen nu wordt dit zo in mijn dossier gezet en zal er ook geen 'moeite' worden gedaan om het kindje aan te leggen direct na de bevalling. Mocht ik toch van mening veranderen, dan moet ik dat ook als de wiedeweerga aangeven zodat daar ook op ingespeeld kan worden. Het kan niet zo zijn dat ik het kindje er dadelijk uit poep en dan ineens zeg: o ja, doe toch maar borstvoeding! Daar hebben ze mij ook bewust van gemaakt en daar heb ik ook begrip voor![]()
Overigens heb ik mij wel goed ingelezen over zowel fles- als borstvoeding. Deze keuze is dus niet alleen gebaseerd op een 'gevoel'
Iemand van mijn cursus had moxatherapie gedaan, maar had helaas niet geholpen. Het klonk wel onpraktisch wat je thuis nog moest doen, iets met voet bij een vlam ofzo?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Zolena het volgende:
Me nicole succes straks,voor niet misselijk en
voor nog steeds misselijk...
Kindje ligt bij mij nog steeds in stuitligging, en ook al vrij diep in mijn bekken, en hij is best groot, dus kans dat ie spontaan draait wordt steeds kleiner...
Tinuviel heb je post gelezen, verloskundige zei inderdaad ook dat ze het misschien toch wel willen proberen dat draaien maar dat de gynaecoloog daarover moet beslissen. En over alle andere risico's gaat de gynaecoloog ook eerst allemaal uitleggen zodat we daarna pas hoeven te beslissen.
Wel goed voor mij zo te lezen had dus beetje klok en klepel verhaal gehoord, maar was iig gerustgesteld dat stuitligging niet persé verplicht keizersnede hoeft te betekenen zonder dat ik daardoor een onverantwoordelijke mama wordt...
Ik hoop gewoon dat kindje zelf draait. Iemand wel eens gehoord over moxatherapie? Verloskundige kwam er mee, was niet bewezen effectief ofzo, maar in het kader van baat het niet dan schaadt het niet viel het te proberen. Kweet het niet. Ben normaal niet zo van het alternatieve circuit, maar goed stel nou dat het helpt.
Oh ja daar ben ik ook benieuwd naar. Volgende week eerste afspraak, en heb de verloskundigen al een beetje zitten bekijken op de website. Zitten wel wat leuke tussen denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Mijn verloskundigen zijn allemaal een beetje zweverig.. J en ik moeten ook vaak enorm lachen als we weer zijn geweest.
Dit is serieus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, als je zelf thuis moxatherapie wil doen is dat heel makkelijk. Je koopt via internet of bij een acupuncturist de moxastick, lijkt een beetje op een cigaar en daarvan steek je het einde aan, net als bij een cigaar. Datmoet je dan zo'n 10cm van het uiteinde van de kleine teen houden of iemand laten houden en een soort cirkelende bewegingen maken. Sommige acupuncturisten bieden ook Moxatherapie aan met deze sticks of een elektrische moxastaaf.
Waar bellen ze nog voor dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mènwat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.
Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven
Owh ik ben gister gebeld. Ze komt vrijdag langs en ben ik er vanafquote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mènwat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.
Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven
Vind wij ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Waar ga je heen Ladyblack?
En Tally, een onwijs blijevoor jou en je toffe lijf! Wat een geweldige verrassing!
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.quote:
Ja mijn verloskundige noemde het ook echt inclusief geven telefoonnummer van zo'n acupuncturist...misschien is de verloskundige ook wel een zweef, maar om eerlijk te zijn zou ik graag gewoon bevallen, en stel nou dat het helpt...quote:
Nee ok... Prima..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |