abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115856170
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Valt tegen, al een kilo of 10 aangekomen :P
en 27 weken zwanger?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_115856173
Gisteren vergat ik nog het mooie lieve kleintje van Vamp O+ Wat klein, zo'n vers baby'tje!

En spugen, bah, gelukkig *afkloppen* gaat het hier (nog?) zonder! Iedereen die er wel last van heeft: Succes! Vandaag 7 weken trouwens!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:22:42 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115856410
Same here bellelena, en ik prijs me daar ook gelukkig om! Maargoed, hcg is nog niet op zn piek natuurlijk, dus ik weet niet of het nog erger gaat worden.

Heb trouwens ook eindelijk een afspraak bij de verloskundigepraktijk! Volgende week vrijdag. Spannend O+
pi_115856514
We hebben over 2 uur de seo. Ben zo zenuwachtig.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_115856525
Goeiemorgen!

Brak geslapen word al dagen geplaagd met gerommel dus goeie nachtrust is weg.
Misselijkheid is ook terug en die had ik zo niet gemist! Zou het een teken zijn dat hij eindelijk vast ligt?

Vandaag weer vk controle ben benieuwd het word steeds spannender volgende week staat namelijk mijn laatste gepland en dan hoop ik tog echt niet terug te komen :)

Oh en tv doet raar :{ Geluid geheel weg.. hoop dat het enkel een kabeltje is dat vervangen moet worden..

*O* voor de mijlpalen
pi_115856565
Toch even het ziekenhuis gebeld door die achterlijke droom. En die hebben me gerustgesteld O+
Nu doorslapen tot 3 september. En hopelijk een bevestiging krijgen dat alles goed zit.

Wel de medicatie voor IVF net afgebeld want ja. Niet nodig :) *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 09:35:24 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115856667
Zo cool Tally _O_
pi_115856693
Succes straks MeNicole :*

Tally wat fijn!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115856697
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:30 schreef Tally het volgende:
Wel de medicatie voor IVF net afgebeld want ja. Niet nodig :) *O*
Woohoo *O*

Veel succes MeNicole ^O^

Nog 2 dagen tot m'n echo, ik ben echt zo zenuwachtig..
pi_115856886
Me nicole succes straks, *O* voor niet misselijk en :* voor nog steeds misselijk...

Kindje ligt bij mij nog steeds in stuitligging, en ook al vrij diep in mijn bekken, en hij is best groot, dus kans dat ie spontaan draait wordt steeds kleiner...

Tinuviel heb je post gelezen, verloskundige zei inderdaad ook dat ze het misschien toch wel willen proberen dat draaien maar dat de gynaecoloog daarover moet beslissen. En over alle andere risico's gaat de gynaecoloog ook eerst allemaal uitleggen zodat we daarna pas hoeven te beslissen.
Wel goed voor mij zo te lezen had dus beetje klok en klepel verhaal gehoord, maar was iig gerustgesteld dat stuitligging niet persé verplicht keizersnede hoeft te betekenen zonder dat ik daardoor een onverantwoordelijke mama wordt...

Ik hoop gewoon dat kindje zelf draait. Iemand wel eens gehoord over moxatherapie? Verloskundige kwam er mee, was niet bewezen effectief ofzo, maar in het kader van baat het niet dan schaadt het niet viel het te proberen. Kweet het niet. Ben normaal niet zo van het alternatieve circuit, maar goed stel nou dat het helpt.
pi_115856962
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en 27 weken zwanger?
28 :)
pi_115856995
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:50 schreef freecell het volgende:

[..]

28 :)
Bijna klaar...

het lijkt nog zo kort..
pi_115857003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bijna klaar...

het lijkt nog zo kort..
Nee, het lijkt tamelijk oneindig :+
pi_115858262
Free alweer in het 3e trimester! Balen dat je je zo rot blijft voelen...

MeNicole; succes bij de SEO!

Meldt met verder weinig te melden :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_115858406
Succes MeNicole!

Free, 3e trimester *O*

Bellelena en Ladyblack, sterkte met de misselijkheid. Hopelijk gaat het over na de 12 weken!
Hier niet echt misselijk. Beetje weeiig gevoel door de dag heen. Wel ontzettend moe maar dat was ik de vorige keer ook en helaas ging dat niet over na 18 weken

Volgende week vrijdag de nekplooimeting. We krijgen dan ook meteen de uitslag. Best wel spannend dus.
pi_115858589
MeNicole succes met de echo!

30 Weken mijlpaal vandaag *O* ... En stiekem knijp ik hem ook wel een beetje :') .. In theorie ziet mijn leven er over 10 weken heul anders uit en ik heb geen idee wat ik moet/mag/kan verwachten :') .. Komt goed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder niet zoveel onthouden :') .. Ben nog een beetje onder de indruk van daarnet.
pi_115858674
Komt allemaal goed Twinkle :*
Ik kom me de vorige keer totaa geen voorstelling maken van het leven met een baby. Nu kan ik me geen leven voorstellen zonder baby maar ook niet met een dreumes en 2 baby's.

Wel fijn dat ze zo de tijd nemen om je voor te bereiden en in te lichten.
pi_115858689
Zolena, ik heb moxatherapie en ook acupunctuur laten doen tijdens eerste zwangerschap, maar was er wat laat mee begonnen. En bij de eerste zwangerschap had ik die draaipoging. Tijdens 2e zwangerschap moxatherapie, maar minder en ook acupunctuur gedaan. Volgens mijn acupuncturist helpt het in best veel gevallen maar er zijn idd geen onderzoeken over. Bij mij hielp het niet, maar ik had ook nog andere factoren die draaien moeilijk maakten: weinig vruchtwater, voorliggende placenta etc. Na 2 keer is de kans ook groot dat het ook nog met de vorm van de baarmoeder te maken had.
Ik had ook zoiets van baat het niet dan schaadt het niet. Zeker als het me alleen maar wat geld en moeite kostte en verder geen kwaad kon.

Mango, hoe en waar is dat uitgekomen hoe je baarmoeder gevormt is? Ik wist niet dat je dat kon laten onderzoeken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_115858761
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:03 schreef Kyara het volgende:

Wel fijn dat ze zo de tijd nemen om je voor te bereiden en in te lichten.
Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!

Enne ja, zijn we dadelijk weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen :Y)
pi_115859044
Oh Twinkle dat zal inderdaad even wennen zijn, zo'n compleet andere bevalling dan je gedacht had.
Maar alles komt goed :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_115859048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:06 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja echt niets dan lof voor die mensen hoor, ze laten niks aan het toeval over. Ze verdienen allemaal een dikke pluim!

Enne ja, zijn we dadelijk weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen :Y)
Het komt wel goed...

Hebben ze een idee hoe ernstig de afwijking is? Moet je kindje meteen opgenomen worden? Kunnen ze daar al iets over zeggen?

Volgende week lig ik dus bij het LUMC voor een uitgebreide 20 weken echo... Daar wordt ook specifiek naar het hartje gekeken... Al maak ik me geen zorgen, ik heb al een kindje met een hartafwijking, waar je niet eens door zou hebben dat ze het heeft.. Maar goed, het andere scenario kan natuurlijk ook, dat een kindje met een maand al geopereerd moet worden. Spannend hoor.
pi_115859192
MeNicole succes!

Twinkle20 zo komt het allemaal ineens erg dichtbij en gaat het snel hè! Wel fijn da ze je overal goed op voorbereiden!
  woensdag 22 augustus 2012 @ 11:21:29 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_115859260
Twink wat spannend zeg, wellicht wel een KS :o Doen ze zeker voor de zekerheid zodat de beeb de stress van het bevallen misschien niet goed doorkomt?
He jeetje, nog seteds harde buiken.. wel goed opletten hoor meis :* nou idd, neem je lijf serieus en luister ernaar! Jij bent de enige die dat kunt doen ;)
Hihi eigenwijsje :D
Fijn dat de begeleiding nog steeds zo goed is :)

Ben vandaag lekker naar de fysio geweest, heeft ff alles losgemasseerd, heerlijk O+ (nouja, niet echt lekker, maar het helpt wel XD)
Vandaag lekker dagje niks, heb gister al genoeg gedaan. Cursus was trouwens erg leuk :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_115860050
Ticootje, krijg je een uitgebreide seo omdat ze iets vermoeden of door je eigen medische historie?
pi_115860081
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:45 schreef Kyara het volgende:
Ticootje, krijg je een uitgebreide seo omdat ze iets vermoeden of door je eigen medische historie?
Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.
pi_115860156
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Door Leyla.. Ik verwacht er niets van hoor.
Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)
pi_115860256
quote:
17s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wat is er dan met Leyla (gebeurd)? (als je het wilt vertellen)
OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.
pi_115860308
Fijn dat ze er geen last van heeft. Hopelijk kan het zichzelf herstellen.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 12:01:20 #179
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_115860510
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 08:32 schreef Ticootje het volgende:

(We hadden het gister over vreemdgaan en opeens een donker kindje bij de geboorte gehad.. :') )
:Y m'n nichtje

hier weinig te melden
alleen vanaf vandaag in de ziektenwet door b.i.
en lekker eigenwijs doorgaan,
want ja je kan toch net die ene zijn bij wie het allemaal wel goed komt :@
leidinggevende vondt het prima dat ik thuis ga blijven, ik had alles voor de komende 3 weken al geregeld wat betreft vervanging en aan het einde van de dag had ze ook al een permanente oplossing gevonden voor na de 3 weken.
zo kan het dus ook :)

en als troost heb ik mezelf maar oei ik groei kado gedaan.
kijken of ik ook de kriebels ga krijgen van sprongetjes :P
W
Z
E
pi_115861550
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 11:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

OH! Leyla heeft een vsd, daarvoor staat ze gewoon onder controle. Bij het ontdekken werd meteen opereren gezegd, maar kind heeft nergens last van, zolang dat zo blijft mag moeder natuur het zelf proberen te sluiten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115861672
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

SPOILER
Je maakt ook geen heroverweging wbt borstvoeding? Zeker als je kindje ziek of zwakker is, heeft het duidelijk heel veel baat bij borstvoeding.
pi_115861890
Nee, eigenlijk staat mijn standpunt daarin vast :) .. Dat was al vrij vroeg tijdens de zwangerschap zo.

Wil niet zeggen dat ik in de komende weken niet 180 graden om kan draaien natuurlijk .. Dat er toch iets van een 'moederinstinct' ( :') ) boven komt drijven ofzo .. Op dit moment is dat nog vrij ver te zoeken moet ik je eerlijk zeggen :D ... (ondanks dat ik al mega lektieten heb vanaf de 21e week :') )

Kindje is overigens harstikke welkom hoor, en heel bewust voor 'gekozen' .. En voel me ook gezegend dat ik uberhaupt zwanger heb kunnen raken want ik ben mij er meer en meer bewust van geworden dat het voor veel mensen niet is weg gelegd. De verhalen hier van deames die een miskraam hebben gehad of andere zorgen rondom hun zwangerschap zetten je wat dat betreft al heel snel met beide benen weer op de grond!

Zo heb ik dat ook tegen de gyn gezegd. Opzich geen probleem, alleen nu wordt dit zo in mijn dossier gezet en zal er ook geen 'moeite' worden gedaan om het kindje aan te leggen direct na de bevalling. Mocht ik toch van mening veranderen, dan moet ik dat ook als de wiedeweerga aangeven zodat daar ook op ingespeeld kan worden. Het kan niet zo zijn dat ik het kindje er dadelijk uit poep en dan ineens zeg: o ja, doe toch maar borstvoeding! Daar hebben ze mij ook bewust van gemaakt en daar heb ik ook begrip voor :)

Overigens heb ik mij wel goed ingelezen over zowel fles- als borstvoeding. Deze keuze is dus niet alleen gebaseerd op een 'gevoel' :)
pi_115862075
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 12:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee, eigenlijk staat mijn standpunt daarin vast :) .. Dat was al vrij vroeg tijdens de zwangerschap zo.

Wil niet zeggen dat ik in de komende weken niet 180 graden om kan draaien natuurlijk .. Dat er toch iets van een 'moederinstinct' ( :') ) boven komt drijven ofzo .. Op dit moment is dat nog vrij ver te zoeken moet ik je eerlijk zeggen :D ... (ondanks dat ik al mega lektieten heb vanaf de 21e week :') )

Kindje is overigens harstikke welkom hoor, en heel bewust voor 'gekozen' .. En voel me ook gezegend dat ik uberhaupt zwanger heb kunnen raken want ik ben mij er meer en meer bewust van geworden dat het voor veel mensen niet is weg gelegd. De verhalen hier van deames die een miskraam hebben gehad of andere zorgen rondom hun zwangerschap zetten je wat dat betreft al heel snel met beide benen weer op de grond!

Zo heb ik dat ook tegen de gyn gezegd. Opzich geen probleem, alleen nu wordt dit zo in mijn dossier gezet en zal er ook geen 'moeite' worden gedaan om het kindje aan te leggen direct na de bevalling. Mocht ik toch van mening veranderen, dan moet ik dat ook als de wiedeweerga aangeven zodat daar ook op ingespeeld kan worden. Het kan niet zo zijn dat ik het kindje er dadelijk uit poep en dan ineens zeg: o ja, doe toch maar borstvoeding! Daar hebben ze mij ook bewust van gemaakt en daar heb ik ook begrip voor :)

Overigens heb ik mij wel goed ingelezen over zowel fles- als borstvoeding. Deze keuze is dus niet alleen gebaseerd op een 'gevoel' :)
Hoezo niet? Ik had en heb hetzelfde standpunt als jij, maar heb tijdens mijn zwangerschap tegen de vk gezegd dat ik na de bevalling misschien wel van gedachten verander en dat ik dat dan wel zeg. Was prima.
Als jij je meisje in je armen krijgt en je hele lijf schreeuwt dat je bv wilt gaan geven, dan moet dat toch mogelijk zijn? Het komt nu over alsof ze zeggen: pech gehad, had je maar eerder moeten bedenken. Lijkt me niet goed toch?
pi_115862367
Toch vind ik dat inderdaad ook wel raar.. Het maakt voor hun natuurlijk niets uit. Of ze nu een flesje gaan maken na alles, of ze leggen je kindje aan.. Ik zie eigenlijk het verschil niet, of ik zie niet, waarom dat dus opeens een probleem is.

Maar goed.. prima.
pi_115862579
Ik vind het een beetje hetzelfde dat als je thuis wilt bevallen en tijdens de bevalling zelf aangeeft toch naar het ziekenhuis te willen, dat er dan gezegd wordt, pech, nu blijf je maar thuis. Of andersom, dat je toch thuis wilt blijven maar dat er dan gezegd wordt, nee dat kan niet, die keus had je al gemaakt.
pi_115863093
Twinkle... Ik heb een geplande ks gehad.. (ivm stuitligging)...
Ook erg zenuwachtig en erg bang voor het hele operatiegebeuren.. maar een paar dagen van te voren kwam er ineens een enorme rust over mij heen... Heb dat al van meer mensen met een geplande ks gehoord... Zo goed voorbereid, er naar toe geleefd... alleen de gezonde spanning was nog maar over...

En over borstvoeding was ik nogal nuchter... Ik probeer t, en gaat het niet dan ook goed...
;) totdat de hormonen overnamen en ik MOEST van mijzelf... ben koste wat kost door gegaan terwijl t niet ging... Die hormonen kunnen idd makkelijk voor een 180 graden omslag zorgen..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 22 augustus 2012 @ 13:59:15 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115864814
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mèn :') wat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.

Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven :')
pi_115864903
Mijn verloskundigen zijn allemaal een beetje zweverig.. J en ik moeten ook vaak enorm lachen als we weer zijn geweest.
pi_115865132
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 09:46 schreef Zolena het volgende:
Me nicole succes straks, *O* voor niet misselijk en :* voor nog steeds misselijk...

Kindje ligt bij mij nog steeds in stuitligging, en ook al vrij diep in mijn bekken, en hij is best groot, dus kans dat ie spontaan draait wordt steeds kleiner...

Tinuviel heb je post gelezen, verloskundige zei inderdaad ook dat ze het misschien toch wel willen proberen dat draaien maar dat de gynaecoloog daarover moet beslissen. En over alle andere risico's gaat de gynaecoloog ook eerst allemaal uitleggen zodat we daarna pas hoeven te beslissen.
Wel goed voor mij zo te lezen had dus beetje klok en klepel verhaal gehoord, maar was iig gerustgesteld dat stuitligging niet persé verplicht keizersnede hoeft te betekenen zonder dat ik daardoor een onverantwoordelijke mama wordt...

Ik hoop gewoon dat kindje zelf draait. Iemand wel eens gehoord over moxatherapie? Verloskundige kwam er mee, was niet bewezen effectief ofzo, maar in het kader van baat het niet dan schaadt het niet viel het te proberen. Kweet het niet. Ben normaal niet zo van het alternatieve circuit, maar goed stel nou dat het helpt.
Iemand van mijn cursus had moxatherapie gedaan, maar had helaas niet geholpen. Het klonk wel onpraktisch wat je thuis nog moest doen, iets met voet bij een vlam ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 22 augustus 2012 @ 14:07:03 #190
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115865213
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Mijn verloskundigen zijn allemaal een beetje zweverig.. J en ik moeten ook vaak enorm lachen als we weer zijn geweest.
Oh ja daar ben ik ook benieuwd naar. Volgende week eerste afspraak, en heb de verloskundigen al een beetje zitten bekijken op de website. Zitten wel wat leuke tussen denk ik :Y
pi_115865346
Een soort brandend sigaartje is dat Moxatherapie en geloof dat je hem langs je kleine teen moet bewegen...
Heb het zelf niet geprobeerd...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_115865527
Phaidra, als je zelf thuis moxatherapie wil doen is dat heel makkelijk. Je koopt via internet of bij een acupuncturist de moxastick, lijkt een beetje op een cigaar en daarvan steek je het einde aan, net als bij een cigaar. Datmoet je dan zo'n 10cm van het uiteinde van de kleine teen houden of iemand laten houden en een soort cirkelende bewegingen maken. Sommige acupuncturisten bieden ook Moxatherapie aan met deze sticks of een elektrische moxastaaf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115865681
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:13 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, als je zelf thuis moxatherapie wil doen is dat heel makkelijk. Je koopt via internet of bij een acupuncturist de moxastick, lijkt een beetje op een cigaar en daarvan steek je het einde aan, net als bij een cigaar. Datmoet je dan zo'n 10cm van het uiteinde van de kleine teen houden of iemand laten houden en een soort cirkelende bewegingen maken. Sommige acupuncturisten bieden ook Moxatherapie aan met deze sticks of een elektrische moxastaaf.
Dit is serieus?
pi_115866106
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Guttegut, ik had een mevrouw van Moeders voor Moeders aan de telefoon.... van een landelijk callcenter oid denk ik. Mèn :') wat een doos... zeverig stemmetje, las duidelijk dr vragen op en was dus niet echt een gesprek aan het voeren.

Nouja, volgens mij hadden ze al 3x gebeld, ben ik er nou eindelijk vanaf. Ik vond die informatrice een tof mens, en ik doe graag mee, maar pffff... deze had ik hier niet aan huis gehoeven :')
Waar bellen ze nog voor dan?

En klinkt ehh..apart, die moxatherapie.
pi_115866191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 13:59 schreef LadyBlack het volgende:

Owh ik ben gister gebeld. Ze komt vrijdag langs en ben ik er vanaf :+
Zo was het vorige keer ook :)
pi_115866261
Waar ga je heen Ladyblack?

En Tally, een onwijs blije *O* voor jou en je toffe lijf! Wat een geweldige verrassing!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_115866369
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:32 schreef Poppedein het volgende:
Waar ga je heen Ladyblack?

En Tally, een onwijs blije *O* voor jou en je toffe lijf! Wat een geweldige verrassing!
Vind wij ook O+ Dank je.
pi_115866849
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit is serieus?
Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_115866912
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dit is serieus?
Ja mijn verloskundige noemde het ook echt inclusief geven telefoonnummer van zo'n acupuncturist...misschien is de verloskundige ook wel een zweef, maar om eerlijk te zijn zou ik graag gewoon bevallen, en stel nou dat het helpt...

Ze zeggen ook dat borstvoeding moeilijker is na een keizersnede en dat wil ik eigenlijk wel, dus met name die keizersnede zie ik tegenop (ook al hoeft het niet altijd als er een stuitligging is en kan het als je geluk hebt ook nog best gewoon natuurlijk).
pi_115866922
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 14:48 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wat zou daaraan niet serieus zijn? Het is net als bij acupuntuur, dat de achterliggende gedachte is, dat bepaalde plekken op je lichaam weer andere punten in het lichaam stimuleren. Zo zou je via deze punten bij je tenen en nog andere punten op het lichaam (voor acupunctuur) de baarmoeder/ placenta kunnen stimuleren wat weer je kind stimuleert om te draaien. Of je erin gelooft is natuurlijk een 2e.
Nee ok... Prima..

Het past wel prima in 1 lijn bij de verloskundige praktijk...

Ik ben er denk te nuchter voor ja... Door een kaars tussen je tenen gaat echt je kind niet draaien.. En door naaldjes in je oren ga je ook niet stoppen met roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')