quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Angelof9 het volgende:
Dottey, ik heb er 2 gebreid, maar nog niet een gehaakt. Moet ik nog wel doen, kijken of die leuker wordt...
De tas is makkelijk aan te passen. Je begint met een lossenketting, dat is de omvang van je tas. Dus als je hem gewoon lang genoeg maakt om om je clipboard te passen, dan moet het goed komen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef caroline88 het volgende:
Zo weer even ingelogd in ravelry, Angelof via groep FOK zo gevonden en dus ook het patroon van die tas. Maten? Ik zoek een tas die niet supergroot is maar wel mijn A4 klembord in past. Misschien kan ik het patroon makkelijk groter maken en misschien hoeft dat helemaal niet.
Die kerststal! Wat leuk zeg!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef lexie2011 het volgende:
Mooie tassen en omslagdoeken! Ik kan alleen maar beestjes haken geloof ik...;)
Ik ben vast aan m'n kerststal begonnen, misschien haal ik het dan voor de kerst...
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef Bijou het volgende:
Ik werd er ook wel een beetje agressief van moet ik eerlijk bekennen
Geef mij maar lekker meters h/maken
Dat hangt er vanaf wat je onder kleine dingen verstaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef EsseEi het volgende:
Lief!ik vind kleine dingen haken altijd wel fijn: snel klaar
Bijna wel ja, ik heb toen zo'n vergrootglas gekocht wat je om je nek kan hangen, maar daar werd ik toch een beetje scheel van en ik kon het gelukkig zonder ook nog wel zien, maar vermoeiend is het wel. Heb nog meer van dat spul liggen en wil er graag nog meer maken maar het is niet iets wat je alsmaar achter elkaar wilt doen!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:33 schreef trui het volgende:
wow karin, die had ik nooit gezien. daar heb je zowat een vergrootglas bij nodig zeker?
Die is wel handig voor als je op vakantie gaat... het lijkt dan altijd of er iemand thuis is!quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Ikw il juist een hele grote Amineko gaan maken (misschien niet zo groot als deze, maar wel groot), maar ik denk dat ik dan dat grotere patroon moet gebruiken...
en hoeveel heb je er inmiddels?quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:57 schreef KarinvdB het volgende:
Ik ben nog met de 3e bezig met het grote patroon. Ik vind ze wel heel mooi, omdat het meer steken zijn voor dezelfde vorm komt het minder grof over.
Met Catania e.d. haal ik 1 gewone amineko uit een bol, de grote haal ik uit 3 bollen (en uiteraard wat meer van de wit/creme kleur voor de snuit en pootjes, maar wel minder dan 1 bol)
Ik heb ook drie amineko's uit 1 bol Wibra Carina gehaald dus toen dacht ik dat het omgekeerd ook zou betekenen dat ik 1 grote uit 1 bol Carina zou kunnen halen maar ik geloof dat dat niet gaat lukken. Gelukkig is dat een kleur waar ik er twee van had gekocht.
Die in het boek is wel makkelijker leesbaarquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:01 schreef Angelof9 het volgende:
Het grote patroon staat alleen in het boek, klopt dat? tenminste ik kan online alleen die kleinere vinden.
edit: toch gevonden!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef EsseEi het volgende:
Gaaf kussen!Origineel idee!
En die kleine Amineko, hoe klein is die? Met DMC garen ofzo??? (oke dat is dan weer niet leuk, ik bedoel kleine projectjes van gewoon katoen, 10 steken ofzo)
22!quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:38 schreef KarinvdB het volgende:
6
[..]
Ik moest even tellen: 22 waarvan 6 weggegeven.
Nee! Gek he? Vriendin van mij is dankzij mij ook begonnen vorig jaar (heeft daarvoor zelfs leren haken) en is nu bezig om er dit jaar 52 te maken (1 per week dus) en ze ligt nog goed op schema!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |