quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:50 schreef Angelof9 het volgende:
Dottey, ik heb er 2 gebreid, maar nog niet een gehaakt. Moet ik nog wel doen, kijken of die leuker wordt...
De tas is makkelijk aan te passen. Je begint met een lossenketting, dat is de omvang van je tas. Dus als je hem gewoon lang genoeg maakt om om je clipboard te passen, dan moet het goed komen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:53 schreef caroline88 het volgende:
Zo weer even ingelogd in ravelry, Angelof via groep FOK zo gevonden en dus ook het patroon van die tas. Maten? Ik zoek een tas die niet supergroot is maar wel mijn A4 klembord in past. Misschien kan ik het patroon makkelijk groter maken en misschien hoeft dat helemaal niet.
Die kerststal! Wat leuk zeg!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:12 schreef lexie2011 het volgende:
Mooie tassen en omslagdoeken! Ik kan alleen maar beestjes haken geloof ik...;)
Ik ben vast aan m'n kerststal begonnen, misschien haal ik het dan voor de kerst...
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:37 schreef Bijou het volgende:
Ik werd er ook wel een beetje agressief van moet ik eerlijk bekennen
Geef mij maar lekker meters h/maken
Dat hangt er vanaf wat je onder kleine dingen verstaatquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:40 schreef EsseEi het volgende:
Lief!ik vind kleine dingen haken altijd wel fijn: snel klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |