SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
Angelof9's ijskonijn
[img]ttp://images4.ravelrycache.com/uploads/Angelof9/116523937/ice-baby_medium2.jpg[/img]
De Angry birds van Oeroekloeroe
Karins deken
Het groene kussen van de dochter van Spuuglokje
De tas voor de schoonmoeder van trui
Donna's Koosje
Het appeltasje van BakkieDoen
Hook on!
[ Bericht 8% gewijzigd door _Ophelia_ op 21-08-2012 09:07:01 ]
Vond ik ook, maar het ging best goed met een clover naald, die prikt over het algemeen minder snel tussen de draadjes door vind ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Paris wel erg splijterig. Maar het is wel mooi dik. En dat is inderdaad een prachtige kleur paars ♥
Hij is ook echt prachtig, Spuuglokje!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, van Drops Paris, en dan alle 6 kleuren groen die er zijn. 5 voor de vierkantjes en de 6e voor de verbindingen en sierrand.Leuk dat jullie 'm ook zo mooi vinden.
Onder de oren of neus die je er nog aan moet maken?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb mssn een hele domme vraag, maar ik moet nu de ogen gaan borduren op het hoofd.....meestal deed ik dit als ik het hoofd nog niet gevuld had en ik er vanuit binnenuit bij kon. nu heb ik het hoofd al dicht en gevuld enzo. hoe borduur ik nu de ogen dan? of waaraan maak ik mijn begin draad vast? :s
blijft het klein knoopje dan wel goed zitten?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef EsseEi het volgende:
Klein knoopje maken en door een groot gat trekken TG! en dan gewoon...borduren
Maar gaan die dan geen water opzuigen als je het ding wast??quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn dierenarts verkoopt zakjes plastic korrels, ze zijn eigenlijk bedoeld om urine van katten mee op te vangen maar ook heel geschikt voor andere dingen. Geen idee of ze voordelig zijn trouwens...
Ze zijn juist zo ontworpen dat ze absoluut geen water opnemen. Ik zou ze alleen niet in babyspeelgoed gebruiken, geen idee of dat veilig is.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Maar gaan die dan geen water opzuigen als je het ding wast??
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:54 schreef EsseEi het volgende:
Klein knoopje maken en door een groot gat trekken TG! en dan gewoon...borduren
Thnx, en dat bedoelde ik inederdaad met die oogjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef blabbel6 het volgende:
Wow, wat een mooie dingen allemaal.
Gaaf dat waslabel. (wel voor het wassen verwijderen natuurlijk)
Wat het oogje betreft: als het hoofd al gevuld is, kun je ook aan de ene kant het hoofd insteken met de naald en de draad doortrekken tot hij in het hoofd verdwenen is, dan nog een paar keer dwars door het hoofd heen en weer steken en je draad zit ook muurvast.
Geen water, maar wel urine?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze zijn juist zo ontworpen dat ze absoluut geen water opnemen. Ik zou ze alleen niet in babyspeelgoed gebruiken, geen idee of dat veilig is.
Ah zo! Nou, dan moeten ze wel bruikbaar zijn voor amis lijkt me!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:59 schreef Dierenfan het volgende:
Nee, ze nemen helemaal niks op, die balletjes. Als de urine van katten gecontroleerd moet worden, dan moeten ze in een kattenbak met die balletjes plassen. (zonder korrels/balletjes plassen ze vaak niet) En omdat deze balletjes de urine niet opnemen, kun je met een spuitje wat urine optrekken en dan kan dat naar de dierenarts
SPOILER: nog makkelijkerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: fulltime baanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bestel kunststof, glas, en staalgranulaat bij berenatelier tierlantijntje De website is een beetje ouderwets maar de service is prima en de prijs is ook netjes. Zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:34 schreef -Marjo- het volgende:
Weet iemand waar ik een beetje voordelig granulaatkorrels kan bestellen?
Dit als vulsel van pootjes van een hertje wat ik aan het haken ben.
Of een ander vulsel wat ik daarvoor kan gebruiken?
Hier heb ik ook al eens naar zitten kijken ja! Idd helemaal niet zo duur!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:20 schreef KarinvdB het volgende:
[
[..]
Ik bestel kunststof, glas, en staalgranulaat bij berenatelier tierlantijntje De website is een beetje ouderwets maar de service is prima en de prijs is ook netjes. Zeker een aanrader.
Durf te wedden dat dit goedkoper is dan de speciale kattenbakvullingEn het glas en staal is handig voor kleine beestjes. Het glas gebruik ik ook voor de pootjes van amineko's van 'gewoon' katoen (catania etc)
Wat een leuk dekentje en jurkje EsseEi!!
Klopt, dat is wel jammer maar ze doen op zich wel hun best om daarin te helpen hoor, vriendin van me die ook amineko's haakt heeft wel eens per mail gevraagd hoeveel glasgranulaat in een envelop kan en toen hebben ze echt hun best gedaan om een envelop vol te proppen met glas, was een behoorlijk zware vlop! Dus je kunt altijd eens vragen hoeveel ze van een bepaalde vulling in een envelop kunnen doen voor je.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:54 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Hier heb ik ook al eens naar zitten kijken ja! Idd helemaal niet zo duur!
Maar als het niet door de brievenbus past, betaal je wel ¤6,95 verzendkosten, en dat staat me dan weer een beetje tegen..
Ah, da's sowieso goed om te weten dat ze wel mee willen denken voor zulke oplossingen! Thanks!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:59 schreef KarinvdB het volgende:
[..]
Klopt, dat is wel jammer maar ze doen op zich wel hun best om daarin te helpen hoor, vriendin van me die ook amineko's haakt heeft wel eens per mail gevraagd hoeveel glasgranulaat in een envelop kan en toen hebben ze echt hun best gedaan om een envelop vol te proppen met glas, was een behoorlijk zware vlop! Dus je kunt altijd eens vragen hoeveel ze van een bepaalde vulling in een envelop kunnen doen voor je.
Oh, plenty! Kleine ami projectjes die leuk zijn om te maken:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Oeroekloeroe het volgende:
Ik ben een beetje inspiratieloos. Wil een knuffeltje haken, maar ik weet gewoon niet welke. Geen 'vaasje', het moet eigenlijk een iets kleinere zijn. Iemand een idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mama van, vrouw van, vrijwilligster van, maar vooral mezelf
Ik heb de stempels van Studio Stationery. Overal waren ze uitverkocht dus dan maar hier (goede servicet rowuens en hoop andere leuke dingen)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:56 schreef Oeroekloeroe het volgende:
EsseEi, help me?!?!? Ben al tijden op zoek naar alfabetstempels, waar heb jij ze vandaan? Schitterende deken weer!
Ik ben een beetje inspiratieloos. Wil een knuffeltje haken, maar ik weet gewoon niet welke. Geen 'vaasje', het moet eigenlijk een iets kleinere zijn. Iemand een idee?
Deze? http://www.ravelry.com/patterns/library/harlequin-hoodiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:22 schreef fabjeenco het volgende:
Esseei: dat jurkje!(en dekentje en cc natuurlijk!)
ff vraagje..... ergens in een vorig topic stonden een grijze muts/cap en bijpassende sjaal.... weet iemand waar ik het over heb? ik kan ut niet meer vindu.......
het plaatje in de OP...staan nederlandse en engelse termen! en even wat tijd in steken, maar zoveel patronen zijn engels/amerikaans en dus zeker de moeite waard!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:43 schreef NicoleM het volgende:
Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar bestaat er een programma oid om dit patroon te vertalen? Ik vind hem zo gaaf voor mijn kids![]()
http://www.ravelry.com/patterns/library/harlequin-hoodie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |