Ik hoef niets te laten weten; ik wil simpelweg geen steun geven aan die kermis. De poppenkast in de Tweede Kamer waar geluld wordt over onzinnige dingen als burqas en animal cops, terwijl er miljarden naar gyroslanden gestort worden en men niet eens een beetje normaal beleid kan maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:28 schreef Teslynd het volgende:
Bij ons niet meer, in België wel. Met die blanco stem laat je zien dat je niets stemt. Met niet stemmen weten ze niet of je bewust niet gestemd hebt of vergeten of niet kon.
Ik ben van mening dat er zo weinig mogelijk regels, zo weinig mogelijk politiek en zo weinig mogelijk overheid dient te zijn. Maar ja, dat bereik je nooit, zeker niet in een coalitieregering die wij hebben...quote:Op donderdag 13 september 2012 22:28 schreef Teslynd het volgende:
Sorry, ik praatte verder maar zag door de pauze niet meteen dat jij een ander bent. Dat was dus uitgaande van een proteststem: laten weten dat je het er niet mee eens bent. De meeste nieuwe regels waar over gezeverd wordt, zijn volkomen overbodig omdat er al regels voor zijn. Alleen moeten die eindelijk gehandhaafd worden.
Als je in Argentinie niet stemt kunnen ze dat zien in je identiteitsbewijs en krijg je daar wel eens vragen over als je de grens over wilquote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Ja, in Belgie heerst stemplicht, maar als je niet stemt, komt oom agent je dan opzoeken?
Serieus joh?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als je in Argentinie niet stemt kunnen ze dat zien in je identiteitsbewijs en krijg je daar wel eens vragen over als je de grens over wil
Jup, was een douanebeambte die een slechte dag had, ruzie gehad met zijn vrouw waarschijnlijk. Uiteindelijk mochten we toch door (ging op het document van mijn vrouw uiteraard, ik mag hier nog niet stemmen).quote:
Australiequote:Op donderdag 13 september 2012 23:33 schreef Individual het volgende:
Belgie, Argentinie en volgens mij ook Griekenland heeft stemplicht. Alleen de best georganiseerde politieke landen dus.
Kringverjaardag in Twente?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben ook in nl., gister aangekomen. Mijn moeder wordt zestig dit weekend, en we zijn de hele dag al bezig te koken. IndoneschE rijsttafel voor twintig personen is nog best een uitdaging. De spekkoek is in ieder geval gelukt!
Née, niet eens een kring, maar twintig man aan lange tafels en met z'n allen eten. Veel leuker!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Kringverjaardag in Twente?![]()
[ afbeelding ]
Proost!
Toen ik vertrok waren ze nog bruin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |