quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:36 schreef Doublepain het volgende:
Wielrennen is alleen de laatste 2 minuten leuk
quote:
Opgever, doe er dan iig Willem II spelers in ipv VVV. Een beetje trots mag toch wel? (Daarbij heeft VVV sowieso een kutprogramma)quote:
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik hoop dat er wel veel aankomsten bergop zijn in de Tour hoor. Bijvoorbeeld een slopende etappe van Pau naar Luz Ardiden met onderweg de Aubisque en de Tourmalet
Sowieso satequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Ik zet in op terugkeer van Puy de Domequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Verwacht dat er gewoon aankomst op Alphe d'Huez en op de Ventoux is. Bazentour komend jaar.
ligt er aan of je van spons houdtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een keuzes... Bapao kippenvlees of kipsaté
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zet in op terugkeer van Puy de Dome
Nee, is gewoon asfaltweg. Maar was heel lang gesloten omdat ze een toeristentreintje naar de top hebben gemaakt. Die is nu al weer een tijdje af. Laatste beklimming was in de jaren tachtig volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gereden, lang geleden toch? Zal wel alleen een geitenpad zijn
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.quote:
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.quote:
quote:Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Iig beter dan cheryl, die jesse jquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon niet kiezen heb ze beide genomen.
[..]
Het is geen culinair hoogstandje maar prima voer hoor.
Oh ja ik heb mijn facsinerende nieuwsbericht van de dag nog niet gepost
Jessie J zingt meisje uit coma
AMSTERDAM - Een Brits meisje is na een ernstig auto-ongeluk uit haar coma ontwaakt toen Jessie J haar favoriete liedje voor haar zong in het ziekenhuis.
Foto: Wenn
Dat meldt entertainmentsite Entertainmentwise.
Tyla Atkin uit het Britse Kent raakte in coma nadat een vrachtauto botste tegen de auto waarin ook haar moeder en grootmoeder zaten. Toen zangeres Jessie J in hetzelfde ziekenhuis moest zijn, verzocht de moeder van het meisje of Jessie J haar dochter wilde bezoeken.
Het nummer Rainbow van Jessie J is het favoriete nummer van Tyla Atkin en nadat de popster een half uur lang aan haar bedzijde gezongen had, ontwaakte ze uit haar coma. "Jessie J heeft mijn dochter gered", aldus Atkins moeder. "Ze heeft me mijn dochter teruggegeven. Ik ben zo dankbaar."
Ok ok... voor jou danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig beter dan cheryl, die jesse j
quote:Cheryl Cole hield liefje maanden verborgen
LONDEN - Het is pas net bekend geworden dat Cheryl Cole een nieuwe man aan haar zijde heeft, maar zo pril als het leek, is het niet.
Het magazine Now schrijft dat de zangeres en danser Tre Holloway al langer een setje zijn. Vier maanden, om precies te zijn.
De afgelopen week werd de 29-jarige Cole meermaals gesignaleerd met Holloway, die drie jaar jonger is dan zij. Ze deden tijdens hun dates geen moeite om hun liefde voor elkaar te verbergen.
Het lijkt erop dat de artieste er nu klaar voor is om de wereld te laten zien dat zij weer gelukkig is in de liefde. Ze scheidde in 2010 van voetballer Ashley Cole, die haar meerdere keren had bedrogen.
Volgens Now danste Tre in oktober 2010 al bij Cole en zijn ze sinds april van dit jaar samen.
Hij zou eind juni ook bij het verjaardagsfeestje van de Britse in Las Vegas zijn geweest, maar Cole zou hem bewust niet op de foto's hebben gezet die ze op Twitter plaatste. Ook zou haar moeder niet van de nieuwe romance hebben geweten.
Zeker in dansjes. Kijk maar eens haar optreden bij die geweldige liveshow van THE VOICE UK.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet je wel meegeven Knut, haar geforceerde showbizz lach is wel iets wat eng.
chick fok je broodjes. Ik heb fruitsalade en Italiaanse kipsalade opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Bedankt voor jullie aandacht.
Goed om je in de keuken te zienquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Ik wilde even vermelden dat ik pistoletjes in de oven heb en ik ga broodjes gezond maken.
Ik doe daar het volgende op: kaas, ham, ei, tomaat, komkommer en voor de liefhebber doe ik daar ook sellerie op.
Baklava hier, beat that.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
Jalapeno pepertje erbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
Hallo.
als je dat niet begrijpt is je moeder een hoerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Happel het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren, behalve mijn moeder.
la masiaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Saind het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag ben ik brak.
Doeidoei!
Ze doet het voor niks.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijgt ze nog steeds niet betaald joh...
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weerquote:
Dit vink egt nie kune.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan ben ik dus afgezet. That's it, voortaan betaal jij bij mijn moeder ook gewoon weer
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik moet schijten
Maar ben te lui en te warm om van mijn tuinstoel te komen
\Nee moet nog steedsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch maar gedaan zonder op te staan dus...
Die zijn allemaal al dood omdat ik een week ziek in bed lag en geen water kon geven, met mijn mest gaan ze niet meer levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe tussen je plantjes dan.
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, nog geen seconde. Leuke vakantie gehad?
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\busreizen zijn altijd zo kut omdat die airco vol staat te blazen ja
waar ben je geweest danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja behalve de ochtenden, je ging pas echt leven als in de zee lag en ik kreeg pas energie na 18;00 uur. In de tentjes werd je er echt uitgebrandVerder wel leuk uitgegaan enzo en ben nu verkouden door de busreis terug maar oke.
Blanesquote:
ja komt mij bekend voor ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
het was zelf zo kut dat ik het om half 1 in de nacht koud had met een broek en trui aan
Lorret als 1e vakantie zonder ouders isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaapquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen in de bus schoor, verkouden en hoestkanker
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
Lloret is trouwens wel vet. Net las vegas mang
The Hangover 2 op de terugreis, wel grappigquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij krijgen een keer gelukkig als film 7years in tibet, dus ik viel snel in slaap
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vretenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij keken altijd rellenbanden in de bus...
Waren andere reisjes, dat dan weer wel...
Belhamels, duivelsgebroed!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja met Ajax keken wij dat ook altijd, iedereen snuivend en pillen aan het vreten
Maar ik heb het nu echt over een vakantie
Toen ik 16 was ben ik wel met de bus gegaan en nog 1x toen ik 20 was omdat we met vriendegroep waren er een wijf tussen zat dat bang was om te vliegenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke vakanties doe ik niet. Busreizen zijn echt verkankerd. Gewoon op stand, als ware elite, business class met het vliegtuig.
Over een maandje opnieuw?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:32 schreef Tjacka het volgende:
Door rood rijden bij je praktijkexamen is niet echt handig geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |