Kquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]![]()
Oh nu je er toch bent wacht even heb een vraagje, dm
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:46 schreef -Amber- het volgende:
Ik ga tussen door eens wat koken. Dus als ik even niet reageer ben ik in de keuken.
Hier nog steeds helder. Ik ga de ramen en deuren sluiten en slapenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:04 schreef m.k het volgende:
Begint zowaar een beetje frisjes te worden in mijn kamer, kijk ik naar het raam, alles wit. Zelden zo'n dichte mist gezien
Hier was het net goed aan het regenen, leek wel een douch, had zo buiten kunnen gaan staan met een stukje zeep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier nog steeds helder. Ik ga de ramen en deuren sluiten en slapen
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:36 schreef -Amber- het volgende:
Hallo staat nu iedereen plotseling in de keuken?
ook lekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:42 schreef -Amber- het volgende:
Hier Chicken Teriyaki met ginger en pineapple.
Bietsen van collega's?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:59 schreef paintmeester het volgende:
Kom er net achter dat ik geen peuken meer heb. Word een lange wacht vanacht
Tja, maar die stemmen zijn ook gewoon slecht.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:43 schreef Schild het volgende:
Komt denk ik omdat je nog niet bij Hare Majesteit werkt Sam.Vind 'm zelf wel goed.. SF lui die het allemaal worst zal wezen, en z'n SM's die wel ff gaat vertellen hoe alles zit en overal een regeltje voor hebben.
Hm, ok danquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef Schild het volgende:
Ja ok, en grafisch gezien is het ook niet een meesterwerkje, maar de boodschap is wel goed.
Van z'n figuren die altijd iets te zeggen hebben over hoe je erbij loopt en de uitrusting die je draagt, en vervolgens zit je in het veld en zie je die figuren nooit.
quote:1) De SP vindt dat hardwerkende zelfstandigen zelf mogen bepalen wanneer de winkels open zijn, maar dat er wel een klein portret van Marijnissen in iedere winkel hoort te hangen
Op wat voor gelegenheidquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Lief klein cadeautje gehad van Lotusss, een grote Balmoral sigaar met een kaartje erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |