vind je ? ...quote:
voor je het weet ben je 80quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet op zit te letten gaat alles hard
KLB gaat soms binnen 5 min volquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
De DEF SC gaat meestal zo hard of harder.
tis maar wat je verwacht van een SCquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een SC waar nog posts met inhoud te vinden zijn.
Ik dacht dat je 90 wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Daar zit ik allebei niet. En gelukkig ben ik nog geen 80
Ja precies. Ik bedoelde trouwens niet dat hier geen posts met inhoud te vinden zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis maar wat je verwacht van een SC![]()
in DEF kom ik nooit
Kan nog wel harder he!quote:
Ik wil daar ook graag posten, maar volgens mij zijn de meeste users boos op mij omdat ik elk jaar op hetzelfde moment een topic open daar met dat ik het leger in wil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
De DEF SC gaat meestal zo hard of harder.
ik weet ook wel dat je op KLB doeldequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik bedoelde trouwens niet dat hier geen posts met inhoud te vinden zijn. In KLB.
Nee joh, kom gewoon lekker meepostenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil daar ook graag posten, maar volgens mij zijn de meeste users boos op mij omdat ik elk jaar op hetzelfde moment een topic open daar met dat ik het leger in wil.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankjequa dementie misschien wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
kleren zijn sowieso overbodig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit al gedurende de afgelopen uren in mijn boxer
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]JajajajajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je in de modder gerold?quote:
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit al gedurende de afgelopen uren in mijn boxer
Haha echt? Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee joh, kom gewoon lekker meeposten. Veel users daar zijn toch geen militairen, dus!
En anders vecht ik ze wel af
danku o waarde moeraskatquote:
raap je ballen bij elkaar en posten jijquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha echt? Ik weet het niet hoor.Ben een beetje bang!
En ik dus bij warm weer een boxerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.
Meestal draag ik gewoon mijn dagelijkse kleren, ondanks dat iedereen sloggypants en slobbertruien lijkt te verkiezen.
quote:
Gsbrder in pak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.
Meestal draag ik gewoon mijn dagelijkse kleren, ondanks dat iedereen sloggypants en slobbertruien lijkt te verkiezen.
Ja maar ja maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
raap je ballen bij elkaar en posten jij
Nergens voor nodig joh, de oude rotten daar kunnen af en toe nieuwelingen nog wel eens afzeiken maar je bent een meisje dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha echt? Ik weet het niet hoor.Ben een beetje bang!
moet ik je duwenquote:
oke thnx byequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef JJH het volgende:
Soms heb ik wel eens kleren voor thuis aan, maar als het ff kan kies ik een boxer en een tshirt. Of minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hahahhahahaa, volgens mij zijn meisjes daar niet welkom!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, de oude rotten daar kunnen af en toe nieuwelingen nog wel eens afzeiken maar je bent een meisje dus. En ik ben de laatste nieuweling die daar echt afgezeken is bij het welkom, daarna niet meer
.
Nee, kussen, liefhebben en duwen misschien?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke thnx bye
poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
k zal je eens tegen de muur opduwenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, kussen, liefhebben en duwen misschien?
kom, ik ga met je meequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhahahaa, volgens mij zijn meisjes daar niet welkom!
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weerquote:
meneer de taxichauffeurtquote:
teenslippertsquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weer.
ik ben lief hurquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, ik hoop dat ik niet op m'n kop krijg omdat ik nieuwe mensen heb meegesleurd..
Ai naiiss.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k zal je eens tegen de muur opduwen![]()
![]()
Ja, I know. Ze houden daar wel van wat vrouwelijk gezelschap overigens, dus zal wel meevallenquote:
Ik wil een foto van jou in pak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weer.
ik heb topickill gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. Ze houden daar wel van wat vrouwelijk gezelschap overigens, dus zal wel meevallen.
Alleen als ik op het strand ligquote:
Ik wil zoveel foto’s van jou.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zagen een vrouwelijke poster en hadden allemaal brain meltdown![]()
.
You can't always get what you want.quote:
Den haag hoge school doet moeilijk (In het vorige topic had ik wat uitleg gegeven daarover)quote:
But if you try sometimes...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
Dat lukt me anders vrij goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
Toch wel?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Den haag hoge school doet moeilijk (In het vorige topic had ik wat uitleg gegeven daarover)
Dus ik ga wellicht niet studeren en taxi chauffeur spelen dit jaar.
quote:
Jup, jij bent die ene procent he?quote:
Ja of niet ehh, ik neem nog even contact op met utrecht...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch wel?
Ik hoop dat het bevalt.
[..]![]()
even vragenquote:
Jou mijn nummer dm-en heeft dus geen zin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jup, jij bent die ene procent he?
Mwah, als 1 procent van de bevolking bij mij past ben ik vrij tevreden heur!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jou mijn nummer dm-en heeft dus geen zin.
nee jij moet blijvenquote:
o ff kijkequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Maar je wordt net begroet door onze enige toegewijde DEF moderator!
jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Tamashii ga je nou nog posten in de DEF SC!!![]()
Moeraskat heeft nou al die moeite al gedaan
pics!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
OMG wat is mijn nieuwe kat schattig
[/vrouwmodus]
Ik kom er sowieso nooit. Ik lul uit mijn nek wat betreft het leger, want ik ben te ijdel en te breekbaar daarvoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee jij moet blijven![]()
![]()
anders kom je er nooit
Als je die ene procent tegen het lijf loopt wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, als 1 procent van de bevolking bij mij past ben ik vrij tevreden heur!
Jaaaa, ik probeer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg Tamashii ga je nou nog posten in de DEF SC!!![]()
Moeraskat heeft nou al die moeite al gedaan
Zo, of nie,quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwah, als 1 procent van de bevolking bij mij past ben ik vrij tevreden heur!
't Is een katertjequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij vraagt om pics van gitaarboy z'n poes?
Right......
dan doe je maar alsof.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kom er sowieso nooit. Ik lul uit mijn nek wat betreft het leger, want ik ben te ijdel en te breekbaar daarvoor.
sorryquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij vraagt om pics van gitaarboy z'n poes?
Right......
oja tuurlijk en ik zit hier maar op een houtje te bijtenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tamashii heeft al een onduidelijke foto gezien
Niet normaal. Ik mis mijn kittens hier nu nog meer. Zijn vandaag weggegaan naar hun nieuwe baasje, nadat ik ze vorige week had gevonden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben al duizenden mensen tegengekomen in mijn leven, nog geen een was de juiste voor mijquote:
awquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet normaal. Ik mis mijn kittens hier nu nog meer. Zijn vandaag weggegaan naar hun nieuwe baasje, nadat ik ze vorige week had gevonden.
geduldig zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al duizenden mensen tegengekomen in mijn leven, nog geen een was de juiste voor mij
Hmmm, sorryquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet normaal. Ik mis mijn kittens hier nu nog meer. Zijn vandaag weggegaan naar hun nieuwe baasje, nadat ik ze vorige week had gevonden.
dat kan ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien moet ik wel wat leuker worden
Dat ken ik!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of minder hoge eisen stellenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat meisjes op mij af komen?quote:
Ik heb een kitten als pussymagnetquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nee joh gekkies, ik ben harstikke leuk
Sweet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb een kitten als pussymagnet
Meisjes komen op iedereen afquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat meisjes op mij af komen?
Was het maar zo een feest, ik heb niks te eisen, ik kan alleen maar wat proberen.
Hmpf. Ik val niet op mannen he.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sweet...
All your gona get is dick though... Wanneer mag ik komen aaien?
Kook nie.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmpf. Ik val niet op mannen he.
Omgomgomgomgomg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jij mag wel een foto van mij zien hoor poes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oja tuurlijk en ik zit hier maar op een houtje te bijten
Jawelquote:
Beter zoeken en opvallen!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al duizenden mensen tegengekomen in mijn leven, nog geen een was de juiste voor mij
Wil ik ook welquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij mag wel een foto van mij zien hoor poes.
De wereldpopulatie.quote:
Dat scheelt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, sorry
Je mag wel komen kijken hoorMag je ook knuffelen enzo
Maken we er een leuk dagje uit van voor jouquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat scheelt.Alleen beetje ver weg!
Maar even serieus, word jij wel eens aangesproken door een vrouw die oprecht geinteresseerd is in jou zonder dat zij jou kent?quote:
Jouw slaapkamer?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maken we er een leuk dagje uit van voor jou
Gaan we wandelen op één van de mooiste plekken van Nederland enzo
Ja, van feestjes, via via, de meest gekke dingen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar even serieus, word jij wel eens aangesproken door een vrouw die oprecht geinteresseerd is in jou zonder dat zij jou kent?
Echtquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij mag wel een foto van mij zien hoor poes.
Over 11 daagjes ben ik 2 decenniaquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, van feestjes, via via, de meest gekke dingen.
Misschien ligt het aan de omgeving? Hoe oud ben je?
Klinkt wel goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maken we er een leuk dagje uit van voor jou
Gaan we wandelen op één van de mooiste plekken van Nederland enzo
Misschien ligt het aan het feit dat jij de meest sexy man bent die ik ken, op Travolta na.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, van feestjes, via via, de meest gekke dingen.
Misschien ligt het aan de omgeving? Hoe oud ben je?
Ahh, tijd genoeg joh!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over 11 daagjes ben ik 2 decennia
Dat zeg jij ook tegen elke ventquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat jij de meest sexy man bent die ik ken, op Travolta na.
Ik voel me oudquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Over 11 daagjes ben ik 2 decennia
Heb je kingtoppie in levende lijve al ontmoet danquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat jij de meest sexy man bent die ik ken, op Travolta na.
Moet ik niet een pussy zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahh, tijd genoeg joh!
Over vijf jaar willen meisjes met je naar bed omdat ze nog nooit seks met iemand met jouw voorletter hebben gehad, of wat voor gekke reden dan ook.
Ik zou me doen (Net nog overigens, in de douche)quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je kingtoppie in levende lijve al ontmoet dan?
Misschien wurmt hij zich er tussen.
Goede redenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahh, tijd genoeg joh!
Over vijf jaar willen meisjes met je naar bed omdat ze nog nooit seks met iemand met jouw voorletter hebben gehad, of wat voor gekke reden dan ook.
Foto in Mn dm?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou me doen (Net nog overigens, in de douche)
Of omdat hun beste vriendin al met je geneukt heeft en je een goede recensie gaf.quote:
Mwah, als je de pubertijd over geslagen hebt voel je je een beetje dood kan ik je vertellen.quote:
Meh t gaat mij om je hoofd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan niet, heb wel een ontbloot bovenlijf foto op mijn pc staan
Dan raak ik bekend, dat is minder annoniemquote:
Ik neuk mijn beste vriendinquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of omdat hun beste vriendin al met je geneukt heeft en je een goede recensie gaf.
Ik voel me speciaalquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan raak ik bekend, dat is minder annoniem
Ach scheit ik heb wel vaker foto's gepost op fok
Ik load wat up.
Jij bent ook leuk ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook tegen elke vent
Nope, ik heb vrij weinig mensen van deze sc ontmoet. Sterker nog, ik ken niet eens zoveel mensen van FOK! irl.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je kingtoppie in levende lijve al ontmoet dan?
Misschien wurmt hij zich er tussen.
Ik ondertussen best een boel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, ik heb vrij weinig mensen van deze sc ontmoet. Sterker nog, ik ken niet eens zoveel mensen van FOK! irl.
En neuken jullie ook wel eens dezelfde man?quote:
Ja hurquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En neuken jullie ook wel eens dezelfde man?
Pfff bedtijdquote:
Zie je wel Kingtoppie?quote:
Stuk of 20.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Mission succeeded!
Tamashii naar de DEF SC gekregen
Ik heb nog met geen vrouw geneukt dus ehh, nummer 2 komt dan ook niet op die manier.quote:
Dit zijn nou de beste posts van de SEX SC.quote:
Wel een heldenontmaagdingquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nog met geen vrouw geneukt dus ehh, nummer 2 komt dan ook niet op die manier.
danku o waarde tamashiiquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit zijn nou de beste posts van de SEX SC.
quote:
Gebeurt wel meer hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit zijn nou de beste posts van de SEX SC.
Ik zei niet dat het allemaal verschillende mannen waren hèquote:
Nee niet hierquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar jij de laatste tijd uithing
hier dus
Volhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Imgur wilt mijn foto niet uploaden
upl.coquote:
KSC vaarwel gezegd?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet hierik ben hier pas net, ik hang in de KLB sc
Photobucketaccount?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
Imgur wilt mijn foto niet uploaden
Ja of naja ik heb niet gezegd dat ik weg benquote:
Ik geloof je zo. Wat dat betreft is mijn leven maar saai!quote:
Mogelijkheden zat hoor, als je voorzichtig een klein beetje zoekt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof je zo. Wat dat betreft is mijn leven maar saai!
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
wat zonde dat je zo jong bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk koppie
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Bro’s onder elkaar; niets mis mee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
ik ben er af en toe wegquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja of naja ik heb niet gezegd dat ik weg ben
Dat kan nie he, als de 1 onder ligt dan moet de ander boven liggenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bro’s onder elkaar; niets mis mee toch.
Tenzij f = | x |quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat kan nie he, als de 1 onder ligt dan moet de ander boven liggen
Wel verdommequote:
AAANVALLLUUUHHHH.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat op mijn rijbewijs.
nog steeds niet lelijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Badboi foto als ik het zelf zeg
Er zijn maar weinig mannen die op die leeftijd man genoeg en volwassen zijn naar mijn goestingquote:
Hoe oud "zoek" jij ze?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mannen die op die leeftijd man genoeg en volwassen zijn naar mijn goesting
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:58 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik op een huiswarming feestje van mijn zus 2.5 jaar geleden.
pcies.. minimaal 23/24 toch welquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mannen die op die leeftijd man genoeg en volwassen zijn naar mijn goesting
24 meldtquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies.. minimaal 23/24 toch wel
Ik hou van dat soort woorden.quote:
liever ouder maar minimaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies.. minimaal 23/24 toch wel
Jaloersquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Gister de hele dag aan het water gelegen, wat daar ook allemaal weer voorbij kwam wandelen.
Liep het nog ergens op uit?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaloersAl had ik gisteren wel een soort van date xD
Eind twintig begin tot midden dertigquote:
Ahh okéquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eind twintig begin tot midden dertig
Soort van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaloersAl had ik gisteren wel een soort van date xD
Tik hem aan, jonkie!quote:
Nee, Tamashii.quote:
27?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eind twintig begin tot midden dertig
Nee nee, net zo’n broekie als jijquote:
Hangt ook wel van de persoon af.quote:
Boks net-zo'n-broekie-als-ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, net zo’n broekie als jij.
Driedagenbaardje salueert.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de persoon af.
Ik val niet op "jongetjes" dat is het vooral
quote:
Date van dinsdag die schrok van mijn zoen die had niks te doen en ik ook niet, dus gewandeld en terrasje gepakt.quote:
Ahh okéquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de persoon af.
Ik val niet op "jongetjes" dat is het vooral
Vlaamsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind Vlaams sowieso een geil taaltje.
Kan ergerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Date van dinsdag die schrok van mijn zoen die had niks te doen en ik ook niet, dus gewandeld en terrasje gepakt.
Plukjes zijn vooral killing.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die van mij is iets langer dan 3 dagen.. Wordt aardig vies nu
Iets te vroeg dude, iets te vroeg...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wilt er kinderen van mij?![]()
Op die leeftijd heb ik t meeste kansquote:
Slap in the facequote:
door de t achter wil gewoon al never nooit nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij zelf?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Op die leeftijd heb ik t meeste kans
Ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Mag toch allebei?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
door de t achter wil gewoon al never nooit niet
te weinig pics gezien en ben kieskeurig in vrouwenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij niet?
Ik wil, afgaande op wat ik gezien heb.
[..]
Echt hè?
En mijn eega is 33quote:
Goeie leeftijd wel.quote:
Bakken is beter.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga even een ei... Koken?.. Hmm ja dat doe ik.
Brb
Eerst husselen dan en er een omelet van makenquote:
Of, gewoon, bakken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eerst husselen dan en er een omelet van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |