vind je ? ...quote:
voor je het weet ben je 80quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niet op zit te letten gaat alles hard
KLB gaat soms binnen 5 min volquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
De DEF SC gaat meestal zo hard of harder.
tis maar wat je verwacht van een SCquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over een SC waar nog posts met inhoud te vinden zijn.
Ik dacht dat je 90 wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Daar zit ik allebei niet. En gelukkig ben ik nog geen 80
Ja precies. Ik bedoelde trouwens niet dat hier geen posts met inhoud te vinden zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis maar wat je verwacht van een SC![]()
in DEF kom ik nooit
Kan nog wel harder he!quote:
Ik wil daar ook graag posten, maar volgens mij zijn de meeste users boos op mij omdat ik elk jaar op hetzelfde moment een topic open daar met dat ik het leger in wil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:56 schreef samthegreat5 het volgende:
De DEF SC gaat meestal zo hard of harder.
ik weet ook wel dat je op KLB doeldequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja precies. Ik bedoelde trouwens niet dat hier geen posts met inhoud te vinden zijn. In KLB.
Nee joh, kom gewoon lekker meepostenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil daar ook graag posten, maar volgens mij zijn de meeste users boos op mij omdat ik elk jaar op hetzelfde moment een topic open daar met dat ik het leger in wil.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankjequa dementie misschien wel ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
kleren zijn sowieso overbodig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit al gedurende de afgelopen uren in mijn boxer
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]JajajajajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je in de modder gerold?quote:
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zit al gedurende de afgelopen uren in mijn boxer
Haha echt? Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee joh, kom gewoon lekker meeposten. Veel users daar zijn toch geen militairen, dus!
En anders vecht ik ze wel af
danku o waarde moeraskatquote:
raap je ballen bij elkaar en posten jijquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha echt? Ik weet het niet hoor.Ben een beetje bang!
En ik dus bij warm weer een boxerquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.
Meestal draag ik gewoon mijn dagelijkse kleren, ondanks dat iedereen sloggypants en slobbertruien lijkt te verkiezen.
quote:
Gsbrder in pak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de laatste mensen die niet een hele comfy-outfit heeft voor thuis.
Meestal draag ik gewoon mijn dagelijkse kleren, ondanks dat iedereen sloggypants en slobbertruien lijkt te verkiezen.
Ja maar ja maar.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
raap je ballen bij elkaar en posten jij
Nergens voor nodig joh, de oude rotten daar kunnen af en toe nieuwelingen nog wel eens afzeiken maar je bent een meisje dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha echt? Ik weet het niet hoor.Ben een beetje bang!
moet ik je duwenquote:
oke thnx byequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef JJH het volgende:
Soms heb ik wel eens kleren voor thuis aan, maar als het ff kan kies ik een boxer en een tshirt. Of minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hahahhahahaa, volgens mij zijn meisjes daar niet welkom!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh, de oude rotten daar kunnen af en toe nieuwelingen nog wel eens afzeiken maar je bent een meisje dus. En ik ben de laatste nieuweling die daar echt afgezeken is bij het welkom, daarna niet meer
.
Nee, kussen, liefhebben en duwen misschien?quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oke thnx bye
poes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
k zal je eens tegen de muur opduwenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, kussen, liefhebben en duwen misschien?
kom, ik ga met je meequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhahahaa, volgens mij zijn meisjes daar niet welkom!
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weerquote:
meneer de taxichauffeurtquote:
teenslippertsquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weer.
ik ben lief hurquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh, ik hoop dat ik niet op m'n kop krijg omdat ik nieuwe mensen heb meegesleurd..
Ai naiiss.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
k zal je eens tegen de muur opduwen![]()
![]()
Ja, I know. Ze houden daar wel van wat vrouwelijk gezelschap overigens, dus zal wel meevallenquote:
Ik wil een foto van jou in pak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Morgen niet. Wit hemd en een pastelkleurige short, veel te heet met dit weer.
ik heb topickill gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, I know. Ze houden daar wel van wat vrouwelijk gezelschap overigens, dus zal wel meevallen.
Alleen als ik op het strand ligquote:
Ik wil zoveel foto’s van jou.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze zagen een vrouwelijke poster en hadden allemaal brain meltdown![]()
.
You can't always get what you want.quote:
Den haag hoge school doet moeilijk (In het vorige topic had ik wat uitleg gegeven daarover)quote:
But if you try sometimes...quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
Dat lukt me anders vrij goedquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
You can't always get what you want.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |