SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Kagawa is echt een baasje inderdaad.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
naniquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Suarez is het met je eens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Buttner is beter dan Evraen nee Evra dit zeg ik niet omdat je zwart bent.
![]()
deze reactiequote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
maarja, nog wel 1-0
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Anderson
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doctor,
"I have a problem. after I masturbate, I start to sing, 'Glory glory, Man United"
Doctor says "don't worry, lots of wankers sing that" ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef NLGooner het volgende:
V Persie bij Man Utd, ik ga hier niet aan wennenknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik zeg 2-0 ..
Maar het wordt wel 1-1 ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik wel, ik vind hem sowieso veel meer een Manchester United speler dan een Arsenal speler.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef NLGooner het volgende:
V Persie bij Man Utd, ik ga hier niet aan wennenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Everton is geen schande om van te verliezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Grappig om te zien dat ze nu al verliezen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Op basis van wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind hem sowieso veel meer een Manchester United speler dan een Arsenal speler.![]()
De manier waarop Manchester United speelt, daar pas de speelstijl van Van Persie veel beter in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die van Persie wordt wel geboycot door fatman trouwens. Twee momenten al gezien dat ie hem kan steken op hem zodat ie vrij staat, en hem gewoon niet geeft.![]()
ja iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Over 1 uurtje weer genieten van 9gag met vPersie en prijzen winnentwitter:piersmorgan twitterde op maandag 20-08-2012 om 22:42:06"Dear Sir Alex, I'm not happy with the direction the Club is taking.." @persie_official reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
Fellani gaf net golden shower."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja iddtwitter:piersmorgan twitterde op maandag 20-08-2012 om 22:42:06"Dear Sir Alex, I'm not happy with the direction the Club is taking.." @persie_official reageer retweet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Chelsea heeft dat ook nooit bewezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb je zijn andere tweets gelezen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bentJeremy Clarkson had hem hadden moeten klappen.
![]()
Want United koop nooit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.![]()
![]()
Piers gaat weer lekker vanavond hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bent
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja ik had het ook deels tegen Alorsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je zijn andere tweets gelezen?Jeremy Clarkson had hem hadden moeten klappen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.Nee want de rest koopt niet?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sterktequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten Newcastle en Tottenham dit seizoen aan te moedigenknow'm sayin?
word? word.![]()
ManU viel echt tegen. Kawaga was goed, maar ik mis een echte idee achter ManU aanval."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach GGMM support ook zowel Ajax als Psv al dus het gaat hem wel lukkenquote:![]()
En ik wil O'Neil terug bij Aston VillaNu heb ik eigenlijk geen voorkeur meer in Engeland want het huidige Villa
...
![]()
Ha-ha.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach GGMM support ook zowel Ajax als Psv al dus het gaat hem wel lukken![]()
![]()
Geen idee wie ik aan moet moedigen dit seizoen, heb geen gevoel bij Man utd, Man City of Chelsea iig.
En Arsenal vind ik zonder RvP of een Nederlander uberhaupt toch een stuk minder interessant geworden om te volgen.![]()
Swanseaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee wie ik aan moet moedigen dit seizoen, heb geen gevoel bij Man utd, Man City of Chelsea iig.
En Arsenal vind ik zonder RvP of een Nederlander uberhaupt toch een stuk minder interessant geworden om te volgen.know'm sayin?
word? word.![]()
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.quote:![]()
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.![]()
Dat houdt in dat ie bij United nog meer het verschil zal moeten gaan maken dan ie bij Arsenal deed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop Manchester United speelt, daar pas de speelstijl van Van Persie veel beter in.
Bijna onmogelijk. Hij paste perfect bij de speelstijl van ArsenalGeef hem even iets meer dan 20 minuten om aan het nieuwe team te wennenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het wordt helemaal niks, RvP bij United, dat zie ik nu al.![]()
Zal wel meevallen met Vorm op doel toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.![]()
Skrtel en in mindere mate Agger valt niet te trainen. Maar Liverpool is wel leuk om te volgen bij de thuiswedstrijden, lekker sfeertje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef duncannn het volgende:
[..]
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.![]()
3-0quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef duncannn het volgende:
[..]
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Letters staan Andesrom????quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nee, bij Arsenal was hij steeds veruit de beste, als hij een offday had, speelde heel Arsenal slecht. Hij moest goed spelen wilden Arsenal winnen. Nu bij Manchester United zijn er veel spelers die op zijn niveau zitten zodat niet steeds alles van hem moet komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat houdt in dat ie bij United nog meer het verschil zal moeten gaan maken dan ie bij Arsenal deed?
Bijna onmogelijk. Hij paste perfect bij de speelstijl van ArsenalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je hem weleens bij het Nederlands elftal zien spelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bij Arsenal was hij steeds veruit de beste, als hij een offday had, speelde heel Arsenal slecht. Hij moest goed spelen wilden Arsenal winnen. Nu bij Manchester United zijn er veel spelers die op zijn niveau zitten zodat niet steeds alles van hem moet komen.![]()
![]()
Ik zat een beetje half-half te kijken (ook VI en wat online-gedoe), maar ik vind het altijd zoooooooooo heerlijk om spelers als Kagawa te zien wanneer ze NIET aan de bal zijn. Echt DE HELE TIJD zie je hem om zich heen kijken en de beste positie zoeken. Geweldig.
Die gozer heeft morgen gewoon last van zijn nek, joh.![]()
Dat was een attitudeprobleem en geschil met bondscoach. Hij voelde zich te goed voor Oranje, vooral ook na de spitsen discussie. Want hij wil natuurlijk nimmer ter discussie staan. Als hij zich 100% geeft voor Oranje, net zoals hij zich geeft voor zijn club kan hij bij Oranje niet falen. Daar is hij gewoon te goed voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb je hem weleens bij het Nederlands elftal zie spelen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was een attitudeprobleem en geschil met bondscoach. Hij voelde zich te goed voor Oranje, vooral ook na de spitsen discussie. Want hij wil natuurlijk nimmer ter discussie staan. Als hij zich 100% geeft voor Oranje, net zoals hij zich geeft voor zijn club kan hij bij Oranje niet falen. Daar is hij gewoon te goed voor.
Hij kwam de laatste wedstrijden veel te geforceerd over. En ondanks dat vond ik hem bij Nederland nog redelijk spelen (ja dat meen ik) kijkend naar balvastheid en passing. Alleen het scoren wilde niet lukken.
![]()
Heb je wat gemistquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef sausagin het volgende:
Was Fellaini zo goed? Wedstrijd niet gezien![]()
Dat idd, hij heeft geen probleem met BvM gehad, ik denk meer met Robben en Sneijder in mindere mate.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.
Hij kwam de laatste wedstrijden veel te geforceerd over. En ondanks dat vond ik hem bij Nederland nog redelijk spelen (ja dat meen ik) kijkend naar balvastheid en passing. Alleen het scoren wilde niet lukken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Toch vind ik het shirt prima bij Van Persie staan en als je dit niet begrijp, dan is je moeder een hoer.
Was getekend,
Nicki Minaj.![]()
Ik vond hem juist helemaal niet goed spelen. Erg veel foute aannames en beslissingen. En niet alleen 'de laatste wedstrijden', maar eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd op het WK 2010 (voorbereiding 2010 deed hij het nog prima).quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.
Bij Arsenal speelde iedereen in dienst van die jongen en mocht hij alles nemen. Tja, als je dan iedere wedstrijd het eindstation bent van elke aanval, in een aanvallend team, dan zou je zomaar wel eens een prima seizoen kunnen draaien natuurlijk...(!)![]()
Dat zal niet maanden in de lucht zijn, of het moet een Fernando Torresje wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
http://hasrobinvanpersiescoredformanutd.com/![]()
Heerst in de lucht. Geen duel verloren denk ik. Scoort de 1-0. Publiekswissel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef sausagin het volgende:
Was Fellaini zo goed? Wedstrijd niet gezienFeyenoord!!! * Barça![]()
Die aannames en beslissingen die vond ik dus zo geforceerd over komen waardoor het alleen maar kon mislukken. Met het scoren bedoelde ik de acties die hij probeerde te maken om tot scoren te komen. Zoals tegen Denemarken toen die vrij voor doel verkeerd aannam. Op het moment dat hij nog niet in de positie was om te scoren was de druk er niet waardoor hij geen fouten maakte, tenminste zo zag ik het.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond hem juist helemaal niet goed spelen. Erg veel foute aannames en beslissingen. En niet alleen 'de laatste wedstrijden', maar eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd op het WK 2010 (voorbereiding 2010 deed hij het nog prima).
Bij Arsenal speelde iedereen in dienst van die jongen en mocht hij alles nemen. Tja, als je dan iedere wedstrijd het eindstation bent van elke aanval, in een aanvallend team, dan zou je zomaar wel eens een prima seizoen kunnen draaien natuurlijk...(!)
Wat betreft de laatste alinea. Daarom vind ik het zo raar te zeggen dat ie beter bij het spel van Man Utd past gezien het spel van Arsenal op hem was afgesteld. Maar geef hem even de tijd![]()
Uiteraard geven we hem tijd, en bij Man Utd zal hij ook echt wel zijn kansjes krijgen en maken (vooral met die Kagawa erachter voor de steekpass en combinatie), maar ik vraag me af of hij nog zo'n seizoen kan hebben als afgelopen jaar bij Arsenal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die aannames en beslissingen die vond ik dus zo geforceerd over komen waardoor het alleen maar kon mislukken. Met het scoren bedoelde ik de acties die hij probeerde te maken om tot scoren te komen. Zoals tegen Denemarken toen die vrij voor doel verkeerd aannam. Op het moment dat hij nog niet in de positie was om te scoren was de druk er niet waardoor hij geen fouten maakte, tenminste zo zag ik het.
Wat betreft de laatste alinea. Daarom vind ik het zo raar te zeggen dat ie beter bij het spel van Man Utd past gezien het spel van Arsenal op hem was afgesteld. Maar geef hem even de tijd
...en voor Oranje is hij wat mij betreft klaar als eerste keus.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch vind ik het shirt prima bij Van Persie staan en als je dit niet begrijp, dan is je moeder een hoer.
Was getekend,
Nicki Minaj.![]()
![]()
Als je Evra gisteren zag, dan zal het niet lang duren dat Büttner gaat overnemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 07:58:24 ]![]()
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:58 schreef Doublepain het volgende:
Als je Evra gisteren zag, dan zal het niet lang duren dat Büttner gaat overnemen![]()
Als hij af en toe mee kan doen in zijn eerste seizoen is het al mooi en dat zal best wel gebeurenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd joh![]()
Evra is niet meer wat was, Buttner gaat overnemen en Alba voorbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd joh![]()
Niet alleen Evra, Scholes liet ook wel zien dat hij z'n beste tijd toch wel lang achter hem ligt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Evra is niet meer wat was, Buttner gaat overnemen en Alba voorbij![]()
Scholes ook ja, die kan het ook niet meer belopen.. Hij had beter moet stoppen ipv erop terugkomenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet alleen Evra, Scholes liet ook wel zien dat hij z'n beste tijd toch wel lang achter hem ligt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 09:50:43 ]![]()
![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Ik ben niet thuis als Chelsea-Newcastle gespeeld wordt![]()
Al de tweede leuke match van Newcastle die ik mis.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie Fulham Man U ook punten afpakken. Liep zeer goed dit weekend bij Fulham.
Trouwens waar is Marin bij Chelsea , geblesseerd? Die zat niet eens op de bank dit weekendsd![]()
Blijft maar scoren die Lampard.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Chelsea 1-0 Reading
Pingel van Lampard![]()
ReadingWel een ongelofelijke blunder van Cech....
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/![]()
Dit is wel grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
2-2 nu, fijne blunder van de Reading keeper...Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/![]()
Ik vond Manchester city een mooie club voordat ze alles kochten.. Nu kijk ik het wel voor de spelers maar toch. Ik wou eerst al een MCFC shirt halen, maar als ik hem nu haal vind iedereen het successupporter.. Ik vind het thuistenue sws mooi, en het uittenue van vorig jaar was ook wel mooi, had een beetje iets weg van ACMilan.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Boeiend, als jij het een mooi shirt vindt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik vond Manchester city een mooie club voordat ze alles kochten.. Nu kijk ik het wel voor de spelers maar toch. Ik wou eerst al een MCFC shirt halen, maar als ik hem nu haal vind iedereen het successupporter.. Ik vind het thuistenue sws mooi, en het uittenue van vorig jaar was ook wel mooi, had een beetje iets weg van ACMilan.Mensen vinden toch wel wat ze willen vinden.
all your heroes are whores![]()
Ook ’t logo vind ik mooi.. Maar het heeft nu zeg maar een negatieve uitstraling die club.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:45 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Boeiend, als jij het een mooi shirt vindt?Mensen vinden toch wel wat ze willen vinden.
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
alsof psv zo'n positieve uitstraling heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:49 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ook ’t logo vind ik mooi.. Maar het heeft nu zeg maar een negatieve uitstraling die club.
Lekker boeiend wat andere vinden
maarja morgen en zondag mooie potjesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dus als een club succes heeft, mag je er geen shirtje van kopen?.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Heel in de verte wel ietsje jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:39 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik vond Manchester city een mooie club voordat ze alles kochten.. Nu kijk ik het wel voor de spelers maar toch. Ik wou eerst al een MCFC shirt halen, maar als ik hem nu haal vind iedereen het successupporter.. Ik vind het thuistenue sws mooi, en het uittenue van vorig jaar was ook wel mooi, had een beetje iets weg van ACMilan.know'm sayin?
word? word.![]()
Zaterdag 25 Augustus
13:45 Swansea City - West Ham United
16:00 Aston Villa - Everton
16:00 Manchester United - Fulham
16:00 Norwich City - Queens Park Rangers
16:00 Southampton - Wigan Athletic
16:00 Sunderland - Reading
16:00 Tottenham Hotspur - West Bromwich Albion
18:30 Chelsea - Newcastle United
Zondag 26 Augustus
14:30 Stoke City - Arsenal
17:00 Liverpool - Manchester City
Begint straks dus met Swansea - West Ham.![]()
Ik kan niet kiezen tussen West Ham en Swansea. Vind het allebei hele mooie clubs, Swansea om het voetbal en de spelers, West Ham om de club.
Dus ik heb het mijzelf wat makkelijker gemaakt door geld op Swansea te zetten.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
![]()
De Guzman, Michu en Sinclair spelen.
Vaz Te en Diame spelen.
Hup Swansea mooi zo'n club die niet zo lang speelde in de vierde divisie.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Slecht gekeept hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
West Ham doet Heerenveen na.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Jezus wat een fout
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zou kunnenquote:
Swansea heeft best een leuk team, komt te kort voor de top maar is te goed voor onderinOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als ze dit jaar ook nog buiten Wales gaan winnen kunnen ze best mee in de subtop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zou kunnen
Swansea heeft best een leuk team, komt te kort voor de top maar is te goed voor onderin![]()
Dat wegschoppen van de bal (nu bij cornervlag) moeten ze eens iets aan doen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wel grappig sinds Belgie-Nederland zie ik alle wedstrijden van scheidsrechter Atkinson.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Over 2,5 goals is al bijna binnen
Over 3.5 hier, livebetjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:28 schreef detennismaster het volgende:
Over 2,5 goals is al bijna binnen
Mochten er mensen naar O'Neil en zijn team hebben uitgekeken.quote:NEWSFLASH: Today's Sunderland v Reading game has been called off because of a waterlogged pitch.![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Laudrup is wel een erg goede coach, Rodgers moest een tijd wachten op de eerste goal vorig seizoen en nu al 7!!!ik hoop maar dat je een smiley vergeten te plaatsen bent.
![]()
Vorig seizoen had Manchester City het AC Milan uitshirt en werden kampioen, Swansea dacht met Real Madrid shirts gaat dat ook wel lukken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:51 schreef kilozout het volgende:
Mooie Madrid shirtjes hebben ze daar.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Manchester City het AC Milan uitshirt en werden kampioen, Swansea dacht met Real Madrid shirts gaat dat ook wel lukken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Manchester City het AC Milan uitshirt en werden kampioen, Swansea dacht met Real Madrid shirts gaat dat ook wel lukken.![]()
![]()
Mijn stream ligt er zomaar uit
And it's back terwijl ik dit typ
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn stream ligt er zomaar uit
And it's back terwijl ik dit typ![]()
![]()
Ik kreeg gewoon een reclame over sinasappelenquote:
Spaanse stream dit datOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kut streams altijdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een reclame over sinasappelen
Spaanse stream dit datdat 10 minuten achter lopen wordt je ook gek van.
En de 3-0Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Bij mij nog 2-0
Ja het is ook irritantquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kut streams altijddat 10 minuten achter lopen wordt je ook gek van.
Normaal kijk ik het op tv en laptop op schoot maar die is stukOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Grahamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie scoorde er?? Hier is het nog 0-0.![]()
En dit is volgens mij de opstelling van Fulham
Fulham
Mark Schwarzer
Sascha Riether
Aaron Hughes
Brede Hangeland
John Arne Riise
Bryan Ruiz
Mahamadou Diarra
Moussa Dembélé
Alexander Kacaniklic
Damien Duff
Mladen Petric![]()
Loop je 1 minuut achter of zelfs minderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Wist ik al man, zit in de 67ste minuut.![]()
Ja niet ledereen kan zich 'en' EL 'en' Sport1 veroorlovenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het is ook irritant
Normaal kijk ik het op tv en laptop op schoot maar die is stuk
Ik heb beidequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet ledereen kan zich 'en' EL 'en' Sport1 veroorloven
Dacht even dat ik Gutiérrez zag maar het was Chico Flores? Wie is zijn chica?
Rooney bench, Van Persie starts, ESPN just annouced.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:14 schreef Nober het volgende:
Rooney bench, Van Persie starts, ESPN just annouced.quote:![]()
![]()
Nou Swans, nog 1!“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Starting XI: De Gea; Rafael, Carrick, Vidic, Evra; Cleverley, Anderson; Valencia, Kagawa, Young; Van Persie.
Substitutes: Lindegaard, Evans, Rooney, Giggs, Chicha, Welbeck, Scholes.
Daar is Chicha...rito!![]()
Manchester United website:
Starting XI: De Gea; Rafael, Carrick, Vidic, Evra; Cleverley, Anderson; Valencia, Kagawa, Young; Van Persie.
Substitutes: Lindegaard Evans Rooney Giggs Chicha Welbeck Scholes.![]()
Veel ervaring op de bank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:15 schreef Nober het volgende:
Substitutes: Lindegaard Evans Rooney Giggs Chicha Welbeck Scholes.![]()
Ja, waar is hij danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Büttner niet op de bank zitten?
Ze zoeken nog naar de letter ü, moment geduld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Büttner niet op de bank zitten?![]()
Raar dat Buttner niet op de bank zit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Fok-it het volgende:
Raar dat Buttner niet op de bank zit.Dat hij daar überhaupt is gecontracteerd!
![]()
Behalve Evra kan niemand op links toch?
Of Rafael?
Volgens FM kan Fabio beide maar Rafael niet
soort van jaquote:
Maar zo spelen ze vaker hoorOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Nee 4-2-3-1 denk ik. Kagawa op 10 toch met Valencia en Young op de flanken?quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef sausagin het volgende:
Vertonghen in de basis bij Tottenham![]()
![]()
Tottenham Hotspur
Brad Friedel
Kyle Walker
William Gallas
Jan Vertonghen
Benoit Assou-Ekotto
Aaron Lennon
Jake Livermore
Rafael van der Vaart
Sandro
Gareth Bale
Jermain Defoe![]()
Leuk team.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham Hotspur
Brad Friedel
Kyle Walker
William Gallas
Jan Vertonghen
Benoit Assou-Ekotto
Aaron Lennon
Jake Livermore
Rafael van der Vaart
Sandro
Gareth Bale
Jermain Defoe![]()
WBA site.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tottenham Hotspur
Brad Friedel
Kyle Walker
William Gallas
Jan Vertonghen
Benoit Assou-Ekotto
Aaron Lennon
Jake Livermore
Rafael van der Vaart
Sandro
Gareth Bale
Jermain Defoe
SPURS (4-2-3-1): Friedel; Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-Ekotto; Sandro, Livermore; Lennon, Van der Vaart, Bale; Defoe.
Subs: Cudicini (gk), Caulker, Naughton, Jenas, Townsend, Sigurdsson, Adebayor.
ALBION (4-2-1-3): Foster; Reid, McAuley, Olsson, Ridgewell; Mulumbu, Yacob; Morrison; Fortune, Long, Dorrans.
Subs: Myhill (gk), Brunt, Rosenberg, Jones, Gera, Dawson, Lukaku.![]()
Lukaku gaat knallen bij zijn invalbeurt. Heeft enorme wraak gevoelens tegenover AVB.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
WBA site.
SPURS (4-2-3-1): Friedel; Walker, Vertonghen, Gallas, Assou-Ekotto; Sandro, Livermore; Lennon, Van der Vaart, Bale; Defoe.
Subs: Cudicini (gk), Caulker, Naughton, Jenas, Townsend, Sigurdsson, Adebayor.
ALBION (4-2-1-3): Foster; Reid, McAuley, Olsson, Ridgewell; Mulumbu, Yacob; Morrison; Fortune, Long, Dorrans.
Subs: Myhill (gk), Brunt, Rosenberg, Jones, Gera, Dawson, Lukaku.sd![]()
Oh wacht ik snap 'm al
De Gea;
Rafael, Carrick, Vidic, Evra;
Cleverley, Anderson;
Valencia, Kagawa, Young;
Van Persie.
Die ; geeft het einde van een linie aan![]()
Balen dat ik United zo moet missen
4-2-3-1 dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh wacht ik snap 'm al
De Gea;
Cleverley, Anderson;
Valencia, Kagawa, Young;
Van Persie.
Die ; geeft het einde van een linie aan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oh werkt dat zo, vond het al vreemd met De Gea in de spits en Van Persie als keeper.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh wacht ik snap 'm al
De Gea;
Cleverley, Anderson;
Valencia, Kagawa, Young;
Van Persie.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo, vond het al vreemd met De Gea in de spits en Van Persie als keeper.
Je kijkt voor het eerst voetbal?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh wacht ik snap 'm al
De Gea;
Cleverley, Anderson;
Valencia, Kagawa, Young;
Van Persie.
![]()
Ik wist serieus niet dat ; het einde van een linie isquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Keauning het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst voetbal?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist serieus niet dat ; het einde van een linie is![]()
![]()
![]()
Is Modric naar real ja?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Met Modric en Adebayor toch beter. Eerste is weg helaas. Livermore en Sandro tsja.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
2 wedstrijden, 8 goals voor en 0 tegen, netjes
Tegen QPR en West Ham, even relativeren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:38 schreef stevenmac26 het volgende:
2 wedstrijden, 8 goals voor en 0 tegen, netjes![]()
Swansea is ook geen echte top en QPR heeft niet eens zo'n hele slechte team anders hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen QPR en West Ham, even relativeren.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maar waarschijnlijk wel mooi koploperquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen QPR en West Ham, even relativeren.![]()
![]()
Blijft gewoon een ontzettend goede prestatie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Tegen QPR en West Ham, even relativeren.![]()
dat is om 18:30quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
OwIn de gids stond Chelsea-Newcastle om 16:00 .
![]()
Zie die drie spitsten daar zitten dankzij RVP.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:00 schreef mrstylo het volgende:
Zie die drie spitsten daar zitten dankzij RVP.als ze met hem in de basis staan is die rvp niks meer
![]()
Dan zoekt Ferguson gewoon een nieuw plekje voor Rooney. Hij is zover ik weet niet geestelijk beperkt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik lach me kapot als v Persie er gelijk 3 maakt ofzo. Rooney straks gewoon zijn basisplek kwijtSinds zijn doorbraak bij Fulham, al is hij niet echt verdedigend.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef Keauning het volgende:
Sinds wanneer staat Dembele verdedigend op middenveld?![]()
Lelijke shirts van unitedOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Aad ziet het ook schitterende goal.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
![]()
![]()
HOPPAOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
kloptquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Aad alleen maar 'klopt' roepen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
21=5quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Aad alleen maar 'klopt' roepen?Niemand houdt mij tegen![]()
Kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sorryquote:
Maar even serieus nou, dat shirt van United is echt
Eensch.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sorry
Maar even serieus nou, dat shirt van United is echt![]()
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer. Met je opstandige gedrag en je Aad haat omdat je weet dat hij door vele wel gewaardeerd wordt, kom vechten dan!quote:![]()
Van Persie breekt zijn been vandaag.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
ManU
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je dat niet begrijpt is je moeder een hoer. Met je opstandige gedrag en je Aad haat omdat je weet dat hij door vele wel gewaardeerd wordt, kom vechten dan!![]()
![]()
Bizar dat geen enkele speler van United onder de indruk lijkt van die goal. Ze gaan gewoon op eenzelfde manier verder na de aftrap.Dit, dus.![]()
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat wordenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Na 30 minuten begint het alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden![]()
![]()
Het zal mij niks verbazenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik denk wel dat RVP een soort van Torres verhaal gaat worden![]()
![]()
Ik dacht het al toen ie gekocht was door Unitedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Forum Opties Forumhop: Hop naar: