SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
Kagawa is echt een baasje inderdaad.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
naniquote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Suarez is het met je eens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Buttner is beter dan Evraen nee Evra dit zeg ik niet omdat je zwart bent.
![]()
deze reactiequote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
maarja, nog wel 1-0
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Anderson
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doctor,
"I have a problem. after I masturbate, I start to sing, 'Glory glory, Man United"
Doctor says "don't worry, lots of wankers sing that" ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef NLGooner het volgende:
V Persie bij Man Utd, ik ga hier niet aan wennenknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik zeg 2-0 ..
Maar het wordt wel 1-1 ..
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Ik wel, ik vind hem sowieso veel meer een Manchester United speler dan een Arsenal speler.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:47 schreef NLGooner het volgende:
V Persie bij Man Utd, ik ga hier niet aan wennenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Everton is geen schande om van te verliezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
Grappig om te zien dat ze nu al verliezen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Op basis van wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik wel, ik vind hem sowieso veel meer een Manchester United speler dan een Arsenal speler.![]()
De manier waarop Manchester United speelt, daar pas de speelstijl van Van Persie veel beter in.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die van Persie wordt wel geboycot door fatman trouwens. Twee momenten al gezien dat ie hem kan steken op hem zodat ie vrij staat, en hem gewoon niet geeft.![]()
ja iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
Over 1 uurtje weer genieten van 9gag met vPersie en prijzen winnentwitter:piersmorgan twitterde op maandag 20-08-2012 om 22:42:06"Dear Sir Alex, I'm not happy with the direction the Club is taking.." @persie_official reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
Fellani gaf net golden shower."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
ja iddtwitter:piersmorgan twitterde op maandag 20-08-2012 om 22:42:06"Dear Sir Alex, I'm not happy with the direction the Club is taking.." @persie_official reageer retweet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Chelsea heeft dat ook nooit bewezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb je zijn andere tweets gelezen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bentJeremy Clarkson had hem hadden moeten klappen.
![]()
Want United koop nooit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.![]()
![]()
Piers gaat weer lekker vanavond hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goh hoe erg kan je laten zien dat je pro arsenal bent
know'm sayin?
word? word.![]()
Ja ik had het ook deels tegen Alorsquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je zijn andere tweets gelezen?Jeremy Clarkson had hem hadden moeten klappen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Dus Manchester City weer kampioen dit seizoen. Toch jammer dat je tegenwoordig de Premier League titel gewoon kan kopen.Nee want de rest koopt niet?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sterktequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb besloten Newcastle en Tottenham dit seizoen aan te moedigenknow'm sayin?
word? word.![]()
ManU viel echt tegen. Kawaga was goed, maar ik mis een echte idee achter ManU aanval."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ach GGMM support ook zowel Ajax als Psv al dus het gaat hem wel lukkenquote:![]()
En ik wil O'Neil terug bij Aston VillaNu heb ik eigenlijk geen voorkeur meer in Engeland want het huidige Villa
...
![]()
Ha-ha.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach GGMM support ook zowel Ajax als Psv al dus het gaat hem wel lukken![]()
![]()
Geen idee wie ik aan moet moedigen dit seizoen, heb geen gevoel bij Man utd, Man City of Chelsea iig.
En Arsenal vind ik zonder RvP of een Nederlander uberhaupt toch een stuk minder interessant geworden om te volgen.![]()
Swanseaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen idee wie ik aan moet moedigen dit seizoen, heb geen gevoel bij Man utd, Man City of Chelsea iig.
En Arsenal vind ik zonder RvP of een Nederlander uberhaupt toch een stuk minder interessant geworden om te volgen.know'm sayin?
word? word.![]()
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.quote:![]()
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.![]()
Dat houdt in dat ie bij United nog meer het verschil zal moeten gaan maken dan ie bij Arsenal deed?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De manier waarop Manchester United speelt, daar pas de speelstijl van Van Persie veel beter in.
Bijna onmogelijk. Hij paste perfect bij de speelstijl van ArsenalGeef hem even iets meer dan 20 minuten om aan het nieuwe team te wennenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het wordt helemaal niks, RvP bij United, dat zie ik nu al.![]()
Zal wel meevallen met Vorm op doel toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die worden alleen niet zo vaak uitgezonden. Maar is wel een leuk team, en speelden ook leuk zag ik bij Match of the Day.![]()
Skrtel en in mindere mate Agger valt niet te trainen. Maar Liverpool is wel leuk om te volgen bij de thuiswedstrijden, lekker sfeertje.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef duncannn het volgende:
[..]
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.![]()
3-0quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:02 schreef duncannn het volgende:
[..]
Liverpool natuurlijk. Over een maandje net zo goed als barca met BR.
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Letters staan Andesrom????quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Nee, bij Arsenal was hij steeds veruit de beste, als hij een offday had, speelde heel Arsenal slecht. Hij moest goed spelen wilden Arsenal winnen. Nu bij Manchester United zijn er veel spelers die op zijn niveau zitten zodat niet steeds alles van hem moet komen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dat houdt in dat ie bij United nog meer het verschil zal moeten gaan maken dan ie bij Arsenal deed?
Bijna onmogelijk. Hij paste perfect bij de speelstijl van ArsenalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je hem weleens bij het Nederlands elftal zien spelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, bij Arsenal was hij steeds veruit de beste, als hij een offday had, speelde heel Arsenal slecht. Hij moest goed spelen wilden Arsenal winnen. Nu bij Manchester United zijn er veel spelers die op zijn niveau zitten zodat niet steeds alles van hem moet komen.![]()
![]()
Ik zat een beetje half-half te kijken (ook VI en wat online-gedoe), maar ik vind het altijd zoooooooooo heerlijk om spelers als Kagawa te zien wanneer ze NIET aan de bal zijn. Echt DE HELE TIJD zie je hem om zich heen kijken en de beste positie zoeken. Geweldig.
Die gozer heeft morgen gewoon last van zijn nek, joh.![]()
Dat was een attitudeprobleem en geschil met bondscoach. Hij voelde zich te goed voor Oranje, vooral ook na de spitsen discussie. Want hij wil natuurlijk nimmer ter discussie staan. Als hij zich 100% geeft voor Oranje, net zoals hij zich geeft voor zijn club kan hij bij Oranje niet falen. Daar is hij gewoon te goed voor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heb je hem weleens bij het Nederlands elftal zie spelen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was een attitudeprobleem en geschil met bondscoach. Hij voelde zich te goed voor Oranje, vooral ook na de spitsen discussie. Want hij wil natuurlijk nimmer ter discussie staan. Als hij zich 100% geeft voor Oranje, net zoals hij zich geeft voor zijn club kan hij bij Oranje niet falen. Daar is hij gewoon te goed voor.
Hij kwam de laatste wedstrijden veel te geforceerd over. En ondanks dat vond ik hem bij Nederland nog redelijk spelen (ja dat meen ik) kijkend naar balvastheid en passing. Alleen het scoren wilde niet lukken.
![]()
Heb je wat gemistquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef sausagin het volgende:
Was Fellaini zo goed? Wedstrijd niet gezien![]()
Dat idd, hij heeft geen probleem met BvM gehad, ik denk meer met Robben en Sneijder in mindere mate.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.
Hij kwam de laatste wedstrijden veel te geforceerd over. En ondanks dat vond ik hem bij Nederland nog redelijk spelen (ja dat meen ik) kijkend naar balvastheid en passing. Alleen het scoren wilde niet lukken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Toch vind ik het shirt prima bij Van Persie staan en als je dit niet begrijp, dan is je moeder een hoer.
Was getekend,
Nicki Minaj.![]()
Ik vond hem juist helemaal niet goed spelen. Erg veel foute aannames en beslissingen. En niet alleen 'de laatste wedstrijden', maar eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd op het WK 2010 (voorbereiding 2010 deed hij het nog prima).quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:17 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat het bij het Nederlands elftal meer aan de druk ligt die er op hem is gekomen.
Bij Arsenal speelde iedereen in dienst van die jongen en mocht hij alles nemen. Tja, als je dan iedere wedstrijd het eindstation bent van elke aanval, in een aanvallend team, dan zou je zomaar wel eens een prima seizoen kunnen draaien natuurlijk...(!)![]()
Dat zal niet maanden in de lucht zijn, of het moet een Fernando Torresje wordenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef alors het volgende:
http://hasrobinvanpersiescoredformanutd.com/![]()
Heerst in de lucht. Geen duel verloren denk ik. Scoort de 1-0. Publiekswissel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef sausagin het volgende:
Was Fellaini zo goed? Wedstrijd niet gezienFeyenoord!!! * Barça![]()
Die aannames en beslissingen die vond ik dus zo geforceerd over komen waardoor het alleen maar kon mislukken. Met het scoren bedoelde ik de acties die hij probeerde te maken om tot scoren te komen. Zoals tegen Denemarken toen die vrij voor doel verkeerd aannam. Op het moment dat hij nog niet in de positie was om te scoren was de druk er niet waardoor hij geen fouten maakte, tenminste zo zag ik het.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond hem juist helemaal niet goed spelen. Erg veel foute aannames en beslissingen. En niet alleen 'de laatste wedstrijden', maar eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd op het WK 2010 (voorbereiding 2010 deed hij het nog prima).
Bij Arsenal speelde iedereen in dienst van die jongen en mocht hij alles nemen. Tja, als je dan iedere wedstrijd het eindstation bent van elke aanval, in een aanvallend team, dan zou je zomaar wel eens een prima seizoen kunnen draaien natuurlijk...(!)
Wat betreft de laatste alinea. Daarom vind ik het zo raar te zeggen dat ie beter bij het spel van Man Utd past gezien het spel van Arsenal op hem was afgesteld. Maar geef hem even de tijd![]()
Uiteraard geven we hem tijd, en bij Man Utd zal hij ook echt wel zijn kansjes krijgen en maken (vooral met die Kagawa erachter voor de steekpass en combinatie), maar ik vraag me af of hij nog zo'n seizoen kan hebben als afgelopen jaar bij Arsenal.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Die aannames en beslissingen die vond ik dus zo geforceerd over komen waardoor het alleen maar kon mislukken. Met het scoren bedoelde ik de acties die hij probeerde te maken om tot scoren te komen. Zoals tegen Denemarken toen die vrij voor doel verkeerd aannam. Op het moment dat hij nog niet in de positie was om te scoren was de druk er niet waardoor hij geen fouten maakte, tenminste zo zag ik het.
Wat betreft de laatste alinea. Daarom vind ik het zo raar te zeggen dat ie beter bij het spel van Man Utd past gezien het spel van Arsenal op hem was afgesteld. Maar geef hem even de tijd
...en voor Oranje is hij wat mij betreft klaar als eerste keus.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch vind ik het shirt prima bij Van Persie staan en als je dit niet begrijp, dan is je moeder een hoer.
Was getekend,
Nicki Minaj.![]()
![]()
Als je Evra gisteren zag, dan zal het niet lang duren dat Büttner gaat overnemen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2012 07:58:24 ]![]()
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd johquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:58 schreef Doublepain het volgende:
Als je Evra gisteren zag, dan zal het niet lang duren dat Büttner gaat overnemen![]()
Als hij af en toe mee kan doen in zijn eerste seizoen is het al mooi en dat zal best wel gebeurenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd joh![]()
Evra is niet meer wat was, Buttner gaat overnemen en Alba voorbijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat ie weer, het is maar 1 wedstrijd joh![]()
Niet alleen Evra, Scholes liet ook wel zien dat hij z'n beste tijd toch wel lang achter hem ligt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Evra is niet meer wat was, Buttner gaat overnemen en Alba voorbij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: