abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115807536
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 22:18 schreef Maverick_tfd het volgende:
Ten eerste: HLN :')
Ten tweede: HLN :')
Ten derde: HLN :')
En dit natuurlijk.
pi_115807552
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:03 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Toch wel grappig om te vastgesteld te hebben dat er bepaalde lieden dan wèl verholen voorstellen om joden als eerste dan maar naar voren te schuiven voor verplichte sterilisatie tbv de UK schatkist ipv het doorfokkende burberry-tokkievolk.
Godallemachtig. Ik heb nog nooit zo'n sterk voorbeeld gezien van de stroman-drogreden: iemand een beslist niet geuite mening in de schoenen schuiven en daar dan op doorgaan.

Ik weet niet eens wat de mening die je me onterecht in de schoenen schuift, inhoudt.
"verplichte sterilisatie t.b.v. de UK schatkist"?????
"het doorfokkende burberry-tokkievolk" ??????
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 00:14:24 #28
241662 Jian
Well, well, well
pi_115807664
165 miljoen is peanuts in de financiële wereld waarin deze Rothschild-gier zich beweegt. Zou er maar niet teveel wakker van liggen. :O
pi_115807768
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:11 schreef Kees22 het volgende:Godallemachtig. Ik heb nog nooit zo'n sterk voorbeeld gezien van de stroman-drogreden: iemand een beslist niet geuite mening in de schoenen schuiven en daar dan op doorgaan.

Ik weet niet eens wat de mening die je me onterecht in de schoenen schuift, inhoudt.
"verplichte sterilisatie t.b.v. de UK schatkist"?????
"het doorfokkende burberry-tokkievolk" ??????
Hint: eerst tot 10 tellen en nog eens rustig doorlezen wat er precies staat voordat je gelijk stijgert en doet alsof je die mening in je schoeven geschoven krijgt, want dat krijg je nl. _serieus_ niet.
pi_115807894
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:17 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Hint: eerst tot 10 tellen en nog eens rustig doorlezen wat er precies staat voordat je gelijk stijgert en doet alsof je die mening in je schoeven geschoven krijgt, want dat krijg je nl. _serieus_ niet.
Het enige is het woordje wèl, dat zou kunnen suggereren dat de door jou aangehaalde voorbeelden dat niet doen.
Oh, en ik zag je verbetering. Pleit in je voordeel (en mijn nadeel).
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_115808118
Voor de duidelijkheid; die stelling in mn eerste post heb ik niet hier in dit draadje voorbij zien komen, dus als je bedoelde te zeggen dat ik deed alsof dat wel het geval was, wees dan gerust dat dat niet mn opzet was.
pi_115808405
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 00:29 schreef VanishedEntity het volgende:
Voor de duidelijkheid; die stelling in mn eerste post heb ik niet hier in dit draadje voorbij zien komen, dus als je bedoelde te zeggen dat ik deed alsof dat wel het geval was, wees dan gerust dat dat niet mn opzet was.
Ah, cynisme, dan wel ironie dan wel satire.
Leuke vondst!

Sorry, had ik vanuit de heldere hemel niet begrepen. De stroman wordt zo vaak serieus gebruikt dat ik er ingetrapt ben.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:26:16 #33
78918 SeLang
Black swans matter
pi_115824999
165 miljoen is een afrondfout
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:43:44 #34
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_115827798
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:26 schreef SeLang het volgende:
165 miljoen is een afrondfout
quote:
Omdat die bank een investeringskapitaal van meer dan 2 miljard euro vertegenwoordigt
In dit geval is het bijna 10% van het vermogen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:47:02 #35
78918 SeLang
Black swans matter
pi_115827905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

[..]

Een kleine jongen dus. Niet boeiend.
Mijn reisverslagen
pi_115831641
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 16:43 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

[..]

Kijk voor de grap eens naar de balanstotaal van onze eigen ING.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115831830
Rothschild _O_
pi_115831853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
Rothschild _O_
Beneath the gold, the bitter steel
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:29:16 #39
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_115832538
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 23:44 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Er niks van snappen en wel reageren :')
dit is fok vriend, ik zie de klepel dus ik reageer :D

Maar leg jij het anders ff uit.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:32:11 #41
78918 SeLang
Black swans matter
pi_115834389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Kijk voor de grap eens naar de balanstotaal van onze eigen ING.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het balanstotaal is natuurlijk wel iets anders dan eigen vermogen.

Maar goed, Soros maakte $1 miljard winst toen hij in 1992 speculeerde tegen het Britse pond, dus hij speculeerde met een veelvoud van dat bedrag. 165 miljoen ben ik dus niet erg van onder de indruk, zeker niet in een tijdperk waar centrale banken met duizenden miljarden interveniëren in markten.
Mijn reisverslagen
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:25:22 #42
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_115836603
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 19:32 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het balanstotaal is natuurlijk wel iets anders dan eigen vermogen.

Maar goed, Soros maakte $1 miljard winst toen hij in 1992 speculeerde tegen het Britse pond, dus hij speculeerde met een veelvoud van dat bedrag. 165 miljoen ben ik dus niet erg van onder de indruk, zeker niet in een tijdperk waar centrale banken met duizenden miljarden interveniëren in markten.
Met de futures-markten is een margin van 4 a 5 miljoen al genoeg om zo'n positie als die van Rothschild op te bouwen.

En met de forex-markten kan het met nog minder....

SPOILER
The more debt, the better
pi_115846767
Rothschildt?
Was dat niet die familie die zowel aan Napoleon als aan de Britten geld leende om oorlogen te voeren?
Win-win, dus.
Hadden die niet ook nog een tak in Oostenrijk-Hongarije?

Maar wat wil je ook met stamvaders die hun broertje verkopen omdat dat meer oplevert dan hem doodslaan. En die later bij dat broertje komen bedelen.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:38:05 #44
111528 Viajero
Who dares wins
pi_115846864
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Kees22 het volgende:
Rothschildt?
Was dat niet die familie die zowel aan Napoleon als aan de Britten geld leende om oorlogen te voeren?
Win-win, dus.
Hadden die niet ook nog een tak in Oostenrijk-Hongarije?

Maar wat wil je ook met stamvaders die hun broertje verkopen omdat dat meer oplevert dan hem doodslaan. En die later bij dat broertje komen bedelen.
Zo, even een 4000 jaar oude erfschuld bij alle joden neerleggen. Voel je je goed daarbij?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_115847381
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Zo, even een 4000 jaar oude erfschuld bij alle joden neerleggen. Voel je je goed daarbij?
Erfschuld?
Ik ken het begrip erfzonde, als de zonde die alle mensen erven van Adam en Eva, die immers van de appel aten.
Het begrip erfschuld kende ik niet, maar naar analogie begrijp ik dat joden die schuld wel met zich meedragen.
In dat geval is je verwijt aan mij niet terecht, want ik ben niet degene die die erfschuld aan iemand oplegt, dat doen de joden blijkbaar zelf.
Overigens kan die niet bij alle joden liggen, want de nakomelingen van Jozef zijn daarvan gevrijwaard, uit de aard van de zaak.
Ik reageerde eigenlijk vooral op:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 18:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
Rothschild _O_
Waarbij ik aannam dat het _O_ vooral bedoeld was voor het joods zijn van Rothschildt, niet voor de speculatie tegen de euro.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 00:15:24 #46
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_115848936
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:47 schreef Kees22 het volgende:
Waarbij ik aannam dat het _O_ vooral bedoeld was voor het joods zijn van Rothschildt, niet voor de speculatie tegen de euro.
Hoe lukt het jou toch om telkens met de meest erbarmelijke onzin op de proppen te komen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_115848990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 23:36 schreef Kees22 het volgende:
Het verhaal van Jozef en zijn broers als verklaring/motief nemen voor het reilen en zeilen van de Rothschildts of joden in het algemeen is wel hééééééél erg (dubieus) :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door VanishedEntity op 22-08-2012 00:21:32 ]
pi_115849277
Speculeren tegen dingen die Gerrit Zalm :r ons door de strot geduwd heeft altijd _O_ _O_
pi_115849342
Dat de Euro valt kon je al jaren zien aankomen vraag is alleen wanneer en ik denk zelf voor 2015, maar als het aan de VVD en CDA ligt pompen we er eerste nog een paar duizend miljard in.
pi_115850357
toch opmerkelijk hoe kees hier iedere keer de joden aan hun haren erbij sleept. 't lijkt wel een PVV'r maar dan met een obsessie voor joden, die lui slepen de islam bij ieder willekeurig onderwerp erbij en deze dude doet 't zelfde met de joden. Nogal kansloos.

OT: Ff kijken, hoeveel miljard gaat 'r dagelijks om in deze markt? Ongeveer een paar 1000voud van wat meneer rothschild inzet tegen de euro. Niet echt iets waar ik me druk om ga maken.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')