Ja, dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar goed dat je tieten hebt
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:12 schreef twi het volgende:
Ik herken je niet meer terug, heloef. UI, ondertitels, signatures. Het is gewoon echt eng, alsof je een blanke tokkie bent.
Beter wel, nu weet ik weer dat je toch echt een neger bent.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, ik kan die UI wel weer terugzetten hoor.
Ergens had ik dat heel graag willen zien.quote:
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeldquote:
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn engquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft hij hun wangetjes ook gestreeld.
Tot daar en niet verderquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel met zijn 3en naar de wc geweest om te "ontspannen" want vrouwen zijn eng
Heloef! We misten je zondag man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens had ik dat heel graag willen zien.
Bevroren!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef! We misten je zondag man.
Merel- had speciaal watermeloen met honing.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat klinkt hemels.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Bovendien smeerde ze de broodjes en heeft ze aan de BBQ gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad.quote:
Ik heb een stukje voor je geproefd.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet alleen dat hoor.Ja, maar het was geen KFC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat verzacht de pijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een stukje voor je geproefd.
Nee ik vind vrouwen niet eng, ik vind ze versieren eng.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat lach je, jij vind vrouwen ook eng
Kingtoppiequote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik heb uitvoerig verslag gekregen van KT.
MTA moet je toch ook nog wel kennen?quote:
Jaja, die raak ik nooit meer kwijtquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stondquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja, die raak ik nooit meer kwijt. Hij was me een tijd geleden achterna gekomen hier en dacht dat ik de borderline expert was
.
Wehehe hoe hou je iemand weg uit en topic?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol... ik heb m een maand daar weg weten te houden maar zag dat hij vorige week weer met raad en daad klaar stond
Heb dit keer wijselijk mijn mond gehouden *bestweltrotsopmijzelfditkeer*
wie is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
MTA moet je toch ook nog wel kennen?
die inderdaad... meneer alles weterquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ManageTheAnger, onze huis-tuin en keuken psycholoog
Oh diequote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die hebben we hier al 1quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
die inderdaad... meneer alles weter
Ah... Dat verklaart een en ander.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik durf de gok niet te wagen maar ik heb een vermoeden wie je er mee bedoeldquote:
Ik natuurlijk.quote:
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaretquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Sneezeechu het volgende:
Waar zijn de sigaren en goede wijn
Je bent er bang voor?quote:
Lol... het is in ieder geval goed dat je er zelf in gelooftquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Ik weet alles en heb altijd gelijk.
Weet ik het niet dan is het ook niet belangrijk
Close enough.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow.. ik heb niet wijn.. zit aan de pisang ambon met 7up en geen sigaar maar sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |