quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jaaa, ik mag mag door. Morgenavond starten en volgende week dinsdag weer voor een echo. Het klinkt misschien gek, maar ik heb er weer zin in.
Had je follikel ook weekend ofzo? Ik dacht dat ze max. 2mm per dag hoorden te groeien...quote:Op woensdag 5 september 2012 07:17 schreef Sull het volgende:
Ik heb gister weer een echo gehad en die liet nog weinig vooruitgang zien, nog steeds 1 follikel van 9 tot 10 mm. Die moet nog even doorgroeien dus!
Hey Sull, minder dat hij niet is gegroeid. Hopelijk doet de extra hoeveelheid menopur wat meer voor je!quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:30 schreef Sull het volgende:
Chanty, toch prettig dat je dan tijdens de vakantie nergens last van had of niet? Succes met de echo vandaag!
Gister weer een echo gehad en helaas nog steeds 9 mm (en dus heel veel van 5/6 mm), dus gewoon totaal niet(s) gegroeid. Nu maar naar 1,5 ampul menopur en dan maandag weer kijken...
Haha, was het maar zo.quote:
Adem in Adem uit. Artsen zijn er om je te helpen, al lijkt het soms niet zo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Nanuke het volgende:
Nog 10 dagen voor mijn intake voor de PGD. Ik vind het eng en ben zenuwachtig en bang dat ze het afwijzen. Of dat het te ingewikkeld zal zijn en ze ervan afzien. En alle andere negatieve gedachten. Ik weet wel dat ik het gewoon op me af moet laten komen en dat het allemaal wel mee zal vallen. Maar het is zo'n bak onzekerheid, gewoon frustrerend en vermoeiend.
Van commentaar (hoe vervelend ook) ga je niet dood. Ook ik zal me straks moeten verantwoorden om het feit dat een mogelijke zwangerschap (nu kan het nog niet) een verergering van de ziekte kan veroorzaken. Zelf heb ik al ruim de tijd gehad om hier over na te denken en mijn antwoord zal zijn: "Ik vond het het waard en de artsen vonden het verantwoord". Waarschijnlijk kom jij ook uiteindelijk op zo'n antwoord. Voor sommige mensen is dat genoeg. Anderen zullen blijven zeuren. Die zet je op standje *negeer*.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb even een offday, sorry dat ik jullie daarmee lastig val. Ik besefte me vanochtend ineens dat op het moment dat ik straks ooit zwanger raak ik me altijd zal moeten verantwoorden voor die keuze. Ik heb geen omgeving die al bezig is met kinderen, en ook geen omgeving die verwacht dat mijn vriend en ik daar al mee bezig zijn. Ik kan het commentaar nu al horen.
Ik dacht al dat ik iets gemist hadquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:24 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Haha, was het maar zo.![]()
Nog 10 dagen voor mijn intake voor de PGD. Ik vind het eng en ben zenuwachtig en bang dat ze het afwijzen. Of dat het te ingewikkeld zal zijn en ze ervan afzien. En alle andere negatieve gedachten. Ik weet wel dat ik het gewoon op me af moet laten komen en dat het allemaal wel mee zal vallen. Maar het is zo'n bak onzekerheid, gewoon frustrerend en vermoeiend.
Ik heb even een offday, sorry dat ik jullie daarmee lastig val. Ik besefte me vanochtend ineens dat op het moment dat ik straks ooit zwanger raak ik me altijd zal moeten verantwoorden voor die keuze. Ik heb geen omgeving die al bezig is met kinderen, en ook geen omgeving die verwacht dat mijn vriend en ik daar al mee bezig zijn. Ik kan het commentaar nu al horen.
Ik vind het een goede suggestie Kahlie!quote:[b]
[..]
Zelf heb ik al ruim de tijd gehad om hier over na te denken en mijn antwoord zal zijn: "Ik vond het het waard en de artsen vonden het verantwoord". Waarschijnlijk kom jij ook uiteindelijk op zo'n antwoord. Voor sommige mensen is dat genoeg. Anderen zullen blijven zeuren. Die zet je op standje *negeer*.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:28 schreef kahlie het volgende:
Adem in Adem uit. Artsen zijn er om je te helpen, al lijkt het soms niet zo.
En achteraf boos zijn dat je ze niet verteld heb dat we weer van plan waren om te beginnen in het ziekenhuis. Uhm misschien kan je dat gezeik dan niet gebruiken?!?!?!quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Tally, die mensen, hoe durven ze zo snel met een oordeel klaar te staan zeg. Ze mogen waarschijnlijk blij zijn dat ze zelf niet in jouw schoenen staan, dan piepten ze wel anders. Ben je al een beetje van de schrik bekomen en aan het genieten geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |