Je eigen risicoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ben ik nu zo gek, maar de medicijnen worden toch vergoed?? Of hoe zit dat nou.. Ik moest wel bijbetalen maar dat was voor het foliumzuur
Daaromquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:57 schreef droomvrouwtje het volgende:
Mijn eigen risico is idd al op hihi.. Met die operatie en de lucrin ging het hard LOL
Ik kreeg er steeds maar één mee met de opdracht om de spuit ruim van te voren (binnen de apotheekuren) klaar te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:09 schreef Tally het volgende:
Er werd ook altijd meer gegeven voor het geval dat je 1 van de buisjes stuk gaat of laat vallen. Omdat het precies op tijd geprikt moet worden is er dan geen of weinig tijd om voor vervanging te zorgen.
Jammer inderdaad dat kostbaar hcg daarvoor gebruikt wordtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Lijnloos, ik kreeg vaak inderdaad teveel voorgeschreven 3 ampullen en ik gebruikte er maar 2.
Verder ontstaat het tekort ook omdat het voor afslanken wordt 'voorgeschreven' terwijl niet bewezen is dat het daarvoor effectief is. Die mensen gebruiken ook nog eens heel veel helaas. Jammer, want de meeste zwangeren doen mee aan projecten als moeders voor moeders omdat ze andere vrouwen die graag zwanger willen worden willen helpen, niet om mensen te helpen afslanken, daar zijn tenslotte zat andere methoden voor.
Ik begreep van de MvM mevrouw dat dit tegenwoordig wettelijk verboden is. Hcg mag niet meer voor afslankdoeleinden gebruikt worden. Wel gaat het restant van de urine (dus zonder de hcg) naar een bedrijf in biobrandstof (anders zou het weggegooid worden dus dat lijkt me geen probleem).quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Lijnloos, ik kreeg vaak inderdaad teveel voorgeschreven 3 ampullen en ik gebruikte er maar 2.
Verder ontstaat het tekort ook omdat het voor afslanken wordt 'voorgeschreven' terwijl niet bewezen is dat het daarvoor effectief is. Die mensen gebruiken ook nog eens heel veel helaas. Jammer, want de meeste zwangeren doen mee aan projecten als moeders voor moeders omdat ze andere vrouwen die graag zwanger willen worden willen helpen, niet om mensen te helpen afslanken, daar zijn tenslotte zat andere methoden voor.
Internationaal. Wat we hier plassen gaat ook naar het buitenland.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Maar geldt dat in Nederland of internationaal? Want ik las hier weer dat de urine die MvM inzamelt ook buiten Nederland gebruikt kan worden.
Inconceivable van Ben Elton is ook een aanrader.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:33 schreef Sull het volgende:
Ik kreeg van mijn vriendin het boek "Paaseitjes zoeken in het AMC" (gekregen bij MvM), voor de mensen die van lotgenotenverhalen houden een aanrader! Ik had hem in 1 dag uit en ik geef hem ook weer door om wat bekendheid aan de inhoud van het hele traject te geven.
En ik mocht het iets van te voren uit de koelkast halen zodat het op kamertemperatuur wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:59 schreef Kolonia het volgende:
Ik kreeg trouwens altijd zelfs drie doses Pregnyl mee en moest het altijd precies een half uur van tevoren klaarmaken en daarna terugleggen in de koelkast.
Ik zei het al in Z&G, maar heel veel sterkte poezebeest. Vind het heel rot voor je. Hoop dat je binnen niet al te lange tijd wel goed nieuws krijgt. Dikkequote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
Helemaal niks wat op een vruchtje leek, ook geen vruchtzak, niks nakkes nada. Of ik ben het al verloren, maar dat lijkt me stug want dat had ik gemerkt, of het is al heel snel na de innesteling mis gegaan en nu niets meer van terug te zien. Geen idee eigenlijk.
Je bent liefquote:Op maandag 3 september 2012 21:48 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik zei het al in Z&G, maar heel veel sterkte poezebeest. Vind het heel rot voor je. Hoop dat je binnen niet al te lange tijd wel goed nieuws krijgt. Dikke
He, wat rot Poezebeest. Sterkte en hopelijk wil het ziekenhuis ook gelijk door met je cryo, zoals je zelf graag wilt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef Poezebeest het volgende:
Ik moet mij helaas hier ook weer melden, vandaag er achter gekomen dat het waarschijnlijk vlak na de innesteling mis is gegaan. Kwam niet helemaal als een verrassing, want sinds de positieve test heb ik al mijn vraagtekens en zei mijn gevoel dat het niet goed zat. Het was meer een bevestiging, desondanks heel verdrietig en stom. En waar ik vooral ontzettend van baal is dat we dus weer de mmm in moeten, ik was zo blij dat ik er vanaf was. Maar goed, uithuilen en wachten op de volgende menstruatie zodat we verder kunnen met onze cryo.
Hopelijk is hij lekker verder gegroeid vandaag op de echo Sull. Moet hij naar de 15/16 mm ?quote:Op maandag 3 september 2012 18:59 schreef Sull het volgende:!
Ik had vrijdag een follikel van 9 mm en moet morgen weer, ben benieuwd!
quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Poezebeest het volgende:
Helemaal niks wat op een vruchtje leek, ook geen vruchtzak, niks nakkes nada. Of ik ben het al verloren, maar dat lijkt me stug want dat had ik gemerkt, of het is al heel snel na de innesteling mis gegaan en nu niets meer van terug te zien. Geen idee eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |