abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115996988
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:09 schreef leonieke het volgende:
Ik las dit vandaag in de krant

[..]

Volledig artikel
Mij lijkt het wel te kloppen. Mijn zus dacht altijd dat het aan haar lag (lichaam wijst af), maar mijn gevoel was altijd dat de emmy's niet goed genoeg waren. 5x zwangerschap geeindigt in een miskraam.

Daarna zag je bij de IVF ook het patroon dat de emmy's niet ok waren. Bij IVF 1, maar 1 cryo en verschillende emmy's die verkeerd/niet meer deelden, bij IVF 2 geen enkele cryo (want de emmy's hadden zich niet doorgedeeld).
Nu zwanger van de enige emmy van IVF 2 die eigenlijk goed en snel had gedeeld (8-cellig). IVF in Belgie gedaan.

Technisch gesproken hebben we dan dus beide gelijk, want er zit dan dus ook wat in haar lijf dat zo supergraag zwanger wil zijn...

Ben benieuwd wat ze verder gaan goen in het onderzoek, want dan blijkt het eerdere Nederlandse standpunt: IVF is niet beter bij vrouwen met herhaalde miskramen, niet helemaal te kloppen. Je kunt immers bij IVF de kwaliteit van de emmy's beoordelen.

Trouwens, officieel zou ze niet supervruchtbaar moeten zijn want endometriose en 1 eierstok die niet ok is
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:05:13 #127
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_115999176
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:09 schreef leonieke het volgende:
Ik las dit vandaag in de krant

[..]

Volledig artikel
Interessant, ik moet eerlijk zeggen dat ik op een bepaald punt ook heel sterk het gevoel heb gekregen dat het aan mij lag en niet aan de vruchtjes en dat gevoel is nooit meer weggegaan. Nog steeds ben ik bij tijd en wijle angstig dat mijn lichaam deze zwangerschap zomaar ineens zal afstoten, terwijl ik al over de helft ben ondertussen. Dit geeft wel stof tot nadenken, hoewel ik er ook weer veel vragen bij krijg. Als zo'n slecht embryo zich nestelt, wat gebeurt er dan? Op welk punt in de zwangerschap wordt het dan afgestoten? Klopt er dan al wel een hartje? Ikheb meerdere kloppende hartjes gezien, maar toch overleefden die kindjes het niet. Het lijkt me dat als zoiets complex als een hartslag/hart/bloedbaan gevormd wordt, er toch wel iets goed moet zijn? Of nouja, ik weet niet, het vormen van een kindje is zo'n ingewikkeld proces.. Wel thnx voor de link, Leonieke :*

Chanty, succes!
3!
pi_115999843
Tally, wat super fijn zeg! Geweldig! Geniet er lekker van! :*

Danana, een tweeling, wat leuk! Gefeliciteerd!! oO< oO<

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef klumsy het volgende:
Wat balen chanty!
Pregnyll is om de eisprong op te wekken, welk hormoon ga je gebruiken om een eitje te rijpen?
Ik had puregon :) ik reageerde ook niet op Clomid, maar was met hormoonspuiten de eerte ronde zwanger O+
Herkenbaar... en wat fijn dat jullie al zo snel doormogen na Clomid.. ik heb het een jaar moeten slikken, toen pas mocht ik spuiten (Pregnyl) en ook ik was de eerste ronde gelijk zwanger! :Y Succes! ^O^
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 26 augustus 2012 @ 18:24:45 #129
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116032750
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Jose81 het volgende:
Tally, wat super fijn zeg! Geweldig! Geniet er lekker van! :*

Danana, een tweeling, wat leuk! Gefeliciteerd!! oO< oO<

[..]

Herkenbaar... en wat fijn dat jullie al zo snel doormogen na Clomid.. ik heb het een jaar moeten slikken, toen pas mocht ik spuiten (Pregnyl) en ook ik was de eerste ronde gelijk zwanger! :Y Succes! ^O^
Pfff een jaar :o Maar deed het bij jou wel iets en dat je gewoon toch niet zwanger raakte of moest je een jaar chlomid slikken terwijl het niks deed? Ben benieuwd hoe ik erop ga reageren :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_116066862
Chanty, het deed wel wat, maar dat werd steeds minder. Dus eerst een half jaar 50 mg geslikt, toen 3 maanden 100 mg en toen 3 maanden 150 mg. De laatste ronde had ik een grote vochtcyste in m'n linkereierstok en toen zijn we ermee gestopt en mocht ik overstappen op spuiten.. en dat bleek ons wondermiddel te zijn _O_ want toen was ik direct de eerste ronde zwanger O+ .

Hopelijk heeft het bij jou meer effect dan bij mij! Er zijn er hier in dit forum meerdere waarbij Clomid het wondermiddel bleek te zijn... dus wie weet! ;)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:02:41 #131
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_116067324
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:47 schreef Jose81 het volgende:
Chanty, het deed wel wat, maar dat werd steeds minder. Dus eerst een half jaar 50 mg geslikt, toen 3 maanden 100 mg en toen 3 maanden 150 mg. De laatste ronde had ik een grote vochtcyste in m'n linkereierstok en toen zijn we ermee gestopt en mocht ik overstappen op spuiten.. en dat bleek ons wondermiddel te zijn _O_ want toen was ik direct de eerste ronde zwanger O+ .

Hopelijk heeft het bij jou meer effect dan bij mij! Er zijn er hier in dit forum meerdere waarbij Clomid het wondermiddel bleek te zijn... dus wie weet! ;)
Aaahh op die fiets. Lijkt me heel vervelend. Je hebt toch elke maand weer hoop en als het dan niet lukt telkens weer een teleurstelling -O-

Chlomid gaat sowieso niet mijn wondermiddel zijn want daar reageer is onvoldoende op. Ben gestart met 100, toen 150 maar dat deed dus niet heel veel. Dus hopelijk zijn die injecties ook mijn wondermiddel O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:58:21 #132
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116098064
Zo het is maar goed dat ik meteen mijn recept in heb geleverd bij de apotheek. Ik heb alles meegekregen behalve de pregnyl. Die was niet verkrijgbaar en pas vanaf 22 oktober leverbaar, dat word wel heel krap aan, ze gaan nu voor me rond bellen in de hoop dat een andere apotheek hem nog op voorraad heeft en anders moet ik morgen even bellen met het ziekenhuis.. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen..
Be happy with the little things in life
pi_116098126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Zo het is maar goed dat ik meteen mijn recept in heb geleverd bij de apotheek. Ik heb alles meegekregen behalve de pregnyl. Die was niet verkrijgbaar en pas vanaf 22 oktober leverbaar, dat word wel heel krap aan, ze gaan nu voor me rond bellen in de hoop dat een andere apotheek hem nog op voorraad heeft en anders moet ik morgen even bellen met het ziekenhuis.. Ik ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen..
Indien pregnyl niet leverbaar is krijg je gewoon de vervanger (weet ff niet meer hoe die heet), daar is m'n zus zwanger mee geworden. Wat raar dat het nog steeds zo slecht leverbaar is...
pi_116098149
DV: Ik heb nog Pregnyl in de koelkast liggen, mag je zo komen halen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:04:04 #135
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116098182
@kahlie.. ik heb laatst al begrepen dat er idd een tekort is, niet raar natuurlijk als 1 van de bestanddelen hcg is en dat er best veel urine nodig is voor zo'n spuit

@catmar :* dankjewel ik hou het even in mijn achterhoofd. Ik wacht even af wat de apotheek kan regelen en het ziekenhuis..
pi_116098200
Ik heb ook nog Pregnyll in de koelkast liggen waar ik niks meer mee doe,
ik weet niet welke dosis je moet spuiten maar anders mag je die van mij ook zo hebben :)
Is alleen wel een ritje denk ik, want woon in Amersfoort
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:05:58 #137
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_116098230
wat lief :*
pi_116098298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 09:58 schreef droomvrouwtje het volgende:
Als ze geen pregnyl hebben krijg je die ander spuit mee. Was volgens mijn gynaecoloog geen probleem.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_116098652
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef droomvrouwtje het volgende:
@kahlie.. ik heb laatst al begrepen dat er idd een tekort is, niet raar natuurlijk als 1 van de bestanddelen hcg is en dat er best veel urine nodig is voor zo'n spuit

Ja, maar het tekort loopt al sinds... uhm... Januari of Februari? Of daarvoor misschien zelfs al denk ik. Dat vind ik toch best wel lang voor medicijnen die noodzakelijk zijn.
pi_116099289
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef kahlie het volgende:

[..]

Ja, maar het tekort loopt al sinds... uhm... Januari of Februari? Of daarvoor misschien zelfs al denk ik. Dat vind ik toch best wel lang voor medicijnen die noodzakelijk zijn.
Dat heb ik gister nog gevraagd aan de MvM vrouw. Het hcg wat hier in NL gewonnen word gaat over de hele wereld. Dus blijft het niet alleen in NL. Daarom is er nog steeds een tekort.
pi_116100259
de vervanger is volgens mij otrivelle. Die zou ik ook krijgen, maar ik heb nog 10.000 liggen, dus ik ga die gebruiken.
pi_116100311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
de vervanger is volgens mij otrivelle. Die zou ik ook krijgen, maar ik heb nog 10.000 liggen, dus ik ga die gebruiken.
Dat is hem Otrivelle-250 zag ik geloof ik op het papiertje staan :)
pi_116100535
Er zit volgens mij een hogere eigen bijdrage op dat Otrivelle. Maar dat kan ook zomaar een paar euro zijn hoor. Dat werd me verteld door mijn apotheek toen ze Pregnyl problemen hadden maar ik heb niet opgeslagen hoeveel het was...
Met een meidenkwartet
pi_116100587
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:41 schreef Cathmar het volgende:
Er zit volgens mij een hogere eigen bijdrage op dat Otrivelle. Maar dat kan ook zomaar een paar euro zijn hoor. Dat werd me verteld door mijn apotheek toen ze Pregnyl problemen hadden maar ik heb niet opgeslagen hoeveel het was...
Bij mij was het 40 euro. Maar als ik via Ferti Apotheek (komen thuis brengen) hoefde ik die eigen bijdragen niet te betalen. Wel moest ik dan overstappen van puregon naar gonal.
Maar dat vond ik geen probleem. Want ik hoefde niet elke keer naar de apotheek. Zij kwamen dan naar mij *)
pi_116100701
O, ideaal zeg Tally. Ik woon zowat naast de dorpsapotheek dus heb eigenlijk nooit verder gekeken.
Met een meidenkwartet
pi_116100794
Ik heb trouwens gister nog aan "jullie" moeten denken tijdens een jankbui.

MvM was langs geweest en had de eerste kannen voor me meegebracht.
De eerste keer piesen ging er netjes in. En de 2de keer was ik zo druk dat ik het vergeten was.
Tijdens het plassen op de wc begon ik te huilen: Want nu kon ik mijn "vriendinnetjes" op FOK! niet helpen. Boehoehoeeeeeee.. Waar ik later weer om moest lachen want: Ja ik ben toch echt zwanger :')
pi_116100825
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:47 schreef Cathmar het volgende:
O, ideaal zeg Tally. Ik woon zowat naast de dorpsapotheek dus heb eigenlijk nooit verder gekeken.
Ik woon ook in de buurt maar die tijden zijn vaak ruk. Ik werk tot half 6 en om 6 uur gaat het dicht.
Dat red in niet. Een aangezien het medicijn gekoeld moet zijn, willen ze het ook niet in de medicijnautomaat zetten.
pi_116101186
Rot dat pregnyll zo moeilijk verkrijgbaar is. Ben blij dat ik nu 2x zoveel hcg voor jullie kan opsparen.

:*
pi_116111783
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik woon ook in de buurt maar die tijden zijn vaak ruk. Ik werk tot half 6 en om 6 uur gaat het dicht.
Dat red in niet. Een aangezien het medicijn gekoeld moet zijn, willen ze het ook niet in de medicijnautomaat zetten.
Ik haalde het na mijn afspraak in het ziekenhuis gewoon bij de ziekenhuisapotheek.
Dan waren de spuiten gratis, kreeg je het gelijk mee en ook nog in een hendige koeltas.
Volgens mij betaalde ik daar sowieso minder voor de pregnyl dan bij mijn eigen apotheek.

Gefeliciteerd met je wondertje. :*
pi_116111922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 16:44 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik haalde het na mijn afspraak in het ziekenhuis gewoon bij de ziekenhuisapotheek.
Dan waren de spuiten gratis, kreeg je het gelijk mee en ook nog in een hendige koeltas.
Volgens mij betaalde ik daar sowieso minder voor de pregnyl dan bij mijn eigen apotheek.

Gefeliciteerd met je wondertje. :*
Bij mijn apotheek hoefde ik ook niet eens te betalen. Ik kreeg weer een acceptgiro van de zorgverzekeraar :')

Dank je wel :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')