SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Die is rustgevendquote:
Moest er even inkomen, maar hij is best leuk.quote:
Super spaceyquote:
Hij word ook steeds beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Moest er even inkomen, maar hij is best leuk.
Net niet genoeg LSD voor op vanavondquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik blijf deze nog steeds geniaal vinden, had hem ooit op 15 floppies staan.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef BarrieButsers het volgende:
shifto er staat mij iets bij dat wij echt een jaar geleden het over eminem hebben gehad. De reden waarom ik dit nog weet is omdat ik er niet bij kon dat je hem tof vond![]()
Dit had ik niet verwachtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Net niet genoeg LSD voor op vanavond![]()
Ik ken niemand met een muziek smaak als C2B en ik ben positief verrast
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:52 schreef shifto het volgende:
[..]
jwz
Maar Eminem is echt een baas, vooral in het slim shady tijdperk, echt klassiekers
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik mis KK trouwens, is die kerel weer op vakantie of gewoon een leven gekregen?
ik mis eigenlijk zijn lul maar om dat te zeggen is ook zoiets.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:02 schreef shifto het volgende:
Wait whut, je mist KK?
even quoten voor het nageslacht
[..]
quote:
Best gaaf inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:49 schreef Ceased2Be het volgende:
Morgen koppijn, wat helpt dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef shifto het volgende:
Feitje van de dag:
Wodka helpt tegen keelpijn!![]()
Meer wodka.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Morgen koppijn, wat helpt dan?
Hm en nooit zo zat geweest dat het water drinken niet meer lukt of je het gewoon spontaan vergeet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:09 schreef shifto het volgende:
Genoeg water drinken van te vorenIk kan mn laatste kater niet herinneren
Jawel, maar als je jezelf dat zo aanleert en ook echt zo vaak doet, dan word het een automatismequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hm en nooit zo zat geweest dat het water drinken niet meer lukt of je het gewoon spontaan vergeet?
Ik leg standaard al een fles water in mijn bed maar vergeet soms te drinkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Jawel, maar als je jezelf dat zo aanleert en ook echt zo vaak doet, dan word het een automatismeDus vroeger was ik nog wel eens zo van de wereld dat ik het vergat, maar als dat tegenwoordig gebeurt blijf ik gewoon slapen tot het weg is. Aangezien ik infinite kan slapen is dat ook geen probleem
Wat doe je ons aanquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:23 schreef MohMi het volgende:
Schatjes, ik ga donderdag niet naar de kermis. Heb gemerkt dat ik iets teveel probeer te doen in iets te weinig tijd en ik gooi ekkes de rem erop
Spijt me, voel me stiekem ook veel bezwaarder om af te zeggen dan ik probeer te laten blijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat doe je ons aan![]()
Wel verstandig om je rust te pakken
emoooooquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Spijt me, voel me stiekem ook veel bezwaarder om af te zeggen dan ik probeer te laten blijkenEn moet nog 3/4 afspraken af gaan zeggen
![]()
Ach ja, liever nu ff kut dan straks emo kraskras oververmoeid zijn.
Lieve reactie trouwens, thnx
quote:
Kraskras, je vergeet kraskrasquote:
D'r is een meme die ik niet kan vinden met een huilend fat child waar bij staat; There is no God en there is no cakequote:
dan mag hetquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kraskras, je vergeet kraskrasEn het houdt in dat ik meer tijd ga besteden aan paar dingen die belangrijk voor me zijn, betekend dat ik meer tijd voor jou heb
![]()
Mogge!quote:
quote:
nog steeds kapot aan het gaan op een zolder kamerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:07 schreef Ceased2Be het volgende:
nuthin... writing code... havin' a bud...
you?
Is dat van Breda vanwege je toppresteerdersprogramma?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:09 schreef DeJori het volgende:
Godverdomme, rooster bekend. Ik moet op maandagen van 8:45 tot 16:25, en dan naar breda de hele avond
Jupquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is dat van Breda vanwege je toppresteerdersprogramma?
Beterschap!quote:
Beterschap, shiftyquote:
quote:
quote:
Heerlijk spul om mee schoon te maken.quote:
Welkom bij de clubquote:
Terminus (vlakbij station), parade, aan de markt, eigenlijk overal welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef JaafkeGB het volgende:
Studeer en loop sinds gister stage in den bosch.
te nice dat er tegen over het avans een subway en soho zit.
verder waar kan je een beetje leuk wat drinken etc?
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:12 schreef JaafkeGB het volgende:
Studeer en loop sinds gister stage in den bosch.
te nice dat er tegen over het avans een subway en soho zit.
verder waar kan je een beetje leuk wat drinken etc?
Haaaaahiiiquote:
het isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef Muisraket het volgende:
Wat ik denk als ik hey zie: niets. Wat ik denk als ik heyy, heyyy, heyyyy of heyyyyyyyyy zie: ULTRA GAY.
Bij de doelgroep breezersletjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Yup en voor een bepaalde doelgroep is dit very QFT
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij de doelgroep breezersletjes?
Mensen die ultra super mega turbo gay zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus maar wie gebruikt heyy(yyyy)
gebruik dan heeeeeey
dat komt veel vrolijker over enzo
busted mrquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy zo praat je niet over mij!
I lol'd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:55 schreef shifto het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy zo praat je niet over mij!
Dat is wel baasquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef Muisraket het volgende:
In mijn hoofd klinkt het altijd zoals J.D. die deze kamer binnenkomt (vanaf 0:24).
Alsof dat gay isquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:56 schreef Muisraket het volgende:
In mijn hoofd klinkt het altijd zoals J.D. die deze kamer binnenkomt (vanaf 0:24).
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Alsof dat gay is
Pure mannelijkheid, de homo in mij raakt vet opgewonden
Jij hebt toch nooit een foto op msn?quote:
Nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit een foto op msn?
Wat ik eerst dacht: niet happen, hij zit te trollen. Ga ik toch op MSN kijken: ik had het mis! Sexy foto jonge!quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat ik eerst dacht: niet happen, hij zit te trollen. Ga ik toch op MSN kijken: ik had het mis! Sexy foto jonge!
Ga met je piemel spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:25 schreef bijdehand het volgende:
hoeperdepoep zat op de stoep
ik verveel me
Daar heb ik geen zin inquote:
Dan moet je zin maken met je luie donder!quote:
Mijn rechterarm is al zo gespierd itt m'n linkerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan moet je zin maken met je luie donder!
Ga oefenen met je mond?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn rechterarm is al zo gespierd itt m'n linker
Ziekquote:
Lukt niet!quote:
Goeie, en met u?quote:
Oefenen met m'n mond.quote:
Ben je ziek?quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef MohMi het volgende:
Oh, en mag ik donderdagavond en vrijdag overdag nog bij je kakken?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gaar en bleh, dadelijk lekker mijn bedje in.
Misschien lukt het wel. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. lolquote:[..]
Daarom heet het oefenen!
Dan heet je voortaan bijdemondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]Slaap lekker dan
[..]
Misschien lukt het wel. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. lol
Zoiets dacht ik al jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mja, ze komen aan de riolering werkenBen allang blij dat ik niet meer op Orthen woon
Indemondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan heet je voortaan bijdemond![]()
Pvd, dit is duidelijk mijn 'slechte grappen avond'.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja
[..]
Indemond
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:37 schreef MohMi het volgende:
Omdat ik nog onder mn ctrl+v hangt en omdat ik doodging:
http://9gag.com/gag/5121353
een gayaars griepje oid. een hoest die niet weg wil en erg vervelend is plus heatflashes alsof ik in de overgang zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben je ziek?Lol, ik liep vandaag ook grieperig te zijn, en inmiddels weer. Wat heb je?
![]()
Oh, en mag ik donderdagavond en vrijdag overdag nog bij je kakken?
Thaaaanks dude, preci so much!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:46 schreef shifto het volgende:
[..]
een gayaars griepje oid. een hoest die niet weg wil en erg vervelend is plus heatflashes alsof ik in de overgang zit
maar tuurlijk! mi poepgat et si poepgat
gecorrigeerd.quote:
Zoiets. Moet echt iets gaan doen aan mijn ritme deze weekquote:
O god, m'n orenquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zoiets. Moet echt iets gaan doen aan mijn ritme deze week
Der letzte Foxquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef DeJori het volgende:
Der letzte Fox,
ist ganz für uns allein,
ohne dich geh ich nicht heim,
ich tanz mich in dein herz hinein.
Der letzte Fox,
der DJ spielt dein Lied,
jeder Zweifel ist besiegt,
diese Nacht ist nur zum glücklich sein.
Niet zo tof. M'n pa vond hem wel tofquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Der letzte FoxWat vond je moeder van de cd?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet zo tof. M'n pa vond hem wel tof
Dat filmpje wat ik postte is trouwens de videoclip
Guntherquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik hou niet van Duitse videoclips (behalve die van Gunther)
De kat die alleen danstquote:
En daarna met de egel en de haasquote:
En de das ofzo?quote:
Gespenst is spookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
Igel, Hase, Dackel, Wildsau, Gespenst (?!?!?!?!?!) und ein Kater
Hahaquote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:
Google translateHeeft de kat om de kat, likken haar zeer geliefd is bij de poot
quote:kwam de wilde zwijnen om de kat: Alsjeblieft, geef me je poot Met het wilde zwijn ik niet dansen omdat de grunts zo verschrikkelijk
Ik moest er om lachenquote:
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik hou niet van Duitse videoclips (behalve die van Gunther)
quote:
Ik ook.quote:
Dat is poepen in een kindertoilet en vatsige wijven pompen ookquote:
?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is poepen in een kindertoilet en vatsige wijven pompen ook
The Inbetweeners ofzo. Filmquote:
Was die 2 euro meer dan waard dus?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:04 schreef DeJori het volgende:
Net naar m'n werk gereden met keihard "die letzte fox" aan.![]()
Geniale keuze hebben we dit keer gemaakt, BDH
Zo dan zijn jullie nog een heel eind geweest. Ook wel tof dat je die kermis dan van bovenaf hebt gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldig! Echt supervet! Aanradertje
Mooi de Bossche kermis gezien, Rosmalen, Empel, Lith en uiteindeiljk bij Wijchen geland
Da's nog ver! Ravenstein gezien??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Geweldig! Echt supervet! Aanradertje
Mooi de Bossche kermis gezien, Rosmalen, Empel, Lith en uiteindeiljk bij Wijchen geland
o zou goed kunnen, daar zijn we niet op geattendeerd iigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 08:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's nog ver! Ravenstein gezien??![]()
Moggel!!
Gelukkig maar, hard werken is niksquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:12 schreef AapO het volgende:
[..]
werkie enzo, gelukkig is het nie zo druk
ook beetje motor theorie leren stiekemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar, hard werken is niks
Heb je al een datum?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 11:28 schreef AapO het volgende:
[..]
ook beetje motor theorie leren stiekem
Gruwelijk saaiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:10 schreef AapO het volgende:
[..]
auto theorie all over again, en dan met nog meer bs regels van de afgelopen jaren
njah beetje tussendoor, ben nog wel met een hoop dingen bezig maar vaak moet ik er ook op wachtenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gruwelijk saaiMaar goed dat je dat tijdens je werk kan leren.
Duurt de dag ook langquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:14 schreef AapO het volgende:
[..]
njah beetje tussendoor, ben nog wel met een hoop dingen bezig maar vaak moet ik er ook op wachten
En je krijgt er nog voor betaald ookquote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:27 schreef AapO het volgende:
[..]
mua valt meeleren is wel ok op werk als alternatief
jah, maar de kruidvat zit om de hoek en die heeft allesquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:32 schreef shifto het volgende:
weet iemand of ze paracetamol ook bij de c1000 verkopen?
Bende zo ziek?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:34 schreef shifto het volgende:
ja mja moet toch naar de winkel en heb eik alleen paracetamol nodig
quote:
nee maar alleen last van een gare keel van al het hoesten en daar hoef ik geen last van te hebben met paracetamolquote:
Kan je beter zo'n ding innemen ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
nee maar alleen last van een gare keel van al het hoesten en daar hoef ik geen last van te hebben met paracetamol
Goed. En bij jou?quote:
Keelpijn is wel een van de meest vervelende pijnen jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 13:55 schreef shifto het volgende:
[..]
nee maar alleen last van een gare keel van al het hoesten en daar hoef ik geen last van te hebben met paracetamol
Met slechte mensen gaat het altijd goed hequote:
Weet ik. Ik vroeg het ook uit beleefdheid want ik wist wel dat het goed ging met jouquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed he
Eigenlijk gaat het echt kutquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Ik vroeg het ook uit beleefdheid want ik wist wel dat het goed ging met jou
Mis je me zo erg??quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het echt kut
Knuffel danquote:
Ogerm arme jongen.quote:
Geen idee, wacht even totdat Barrie online isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:48 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er op een avond als deze nog wat open na 3 uur in de stad?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee, wacht even totdat Barrie online is![]()
[ afbeelding ]
Heyyyyyyyyyyyyyyy, mr in dit topicquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Muisraket het volgende:
Gvd nu ben ik para door dit topic.Krijg een 'heeey'.
Wel daarna met normale gespreksstof, gelukkig.
Edit: oh nee, wacht, dat ging over de hoeveelheid y's en niet over de hoeveelheid e's, pfieuw.
sttttfuuu.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heyyyyyyyyyyyyyyy, mr in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Muisraket het volgende:
Vreemdste opmerking van de dag, met afstand: btw ik kan echt NERGENS op internet een recept vinden voor piemels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piemels, Muisje houdt van piehiehiemels.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Niet meer nodig, ze heeft het al gestuurd.quote:
waarom ben je opzoek naar een recept dat piemels heet anywayquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet meer nodig, ze heeft het al gestuurd.Dat recept van die piemels dus, geen poesjes.
Een vriendin had het erover dat die drankjes erg lekker zijn, vandaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef AapO het volgende:
[..]
waarom ben je opzoek naar een recept dat piemels heet anyway
jaah jah wat zit er allemaal in dan, want google weet namelijk van nietsquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Een vriendin had het erover dat die drankjes erg lekker zijn, vandaar.
Echt een wijvendrankje want mierzoet, maar heel veel appelsap en de rest amaretteo (O+) en safari (:r).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef AapO het volgende:
[..]
jaah jah wat zit er allemaal in dan, want google weet namelijk van nietsdat is hoogsonwaarschijnlijk
OMG! Die man is een baaaaaasquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee, wacht even totdat Barrie online is![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het een soort van rapedrug.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Waaaarom heet dat drankje piemel? Bedoel nja wtf?
Een piemel lijkt op safari enzo. Moet je wel goed ziek zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja nja kijk als het dan nog iets weg had van een piemel is er nog een logica maar dat lijkt me stug met safari en dat andere wat mr noemde.
Nee heb gister al teveel gezopenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand zin om te zuipen vanavond?
heb voorgenomen om vanavond geen alcohol te pakken, want ik drink bijna elke dag bier xDquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Iemand zin om te zuipen vanavond?
Wie ziet daar nou een gelijkenis in?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een piemel lijkt op safari enzo. Moet je wel goed ziek zijn.
Jij.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie ziet daar nou een gelijkenis in?
Niks smoesjes. Voor het geld of de gezelligheid hoef ik 't niet te latenquote:
Iemand?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:48 schreef Ziewoarut het volgende:
Is er op een avond als deze nog wat open na 3 uur in de stad?
Thanks! Is dat wat? Lees: zijn er lekkere wijven?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef BarrieButsers het volgende:
ja kut lees terug, heb antwoord gegeven.
15 jarigequote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Thanks! Is dat wat? Lees: zijn er lekkere wijven?
Ja maar morgen heb ik afgesproken met iemand en dan is het weer zuipen de hele dagquote:
Binnenkort zie ik m'n vriendinnetjes weer dus dat komt goedquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja ach aan alle leuke dingen komt een eind.
Nee andere chicksquote:
Ja maar jou zie ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |