SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Dudeweiser woordjequote:
Ik ga niets zeggenquote:
Eens, die lijntjes vind ik nu ook normaal en nu zien die oude groene lijntjes er juist raar uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe kaartjes zijn gewoon wennen, net als die update van chemistry lijntjes mid FIFA 12
Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Is iemand hier van plan een season ticket te kopen? Ik las dat je dan drie dagen eerder Fifa kunt spelen, en -20% op packs uiteraard
en je krijgt er nog 24 packs bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Is iemand hier van plan een season ticket te kopen? Ik las dat je dan drie dagen eerder Fifa kunt spelen, en -20% op packs uiteraard
Ik vind het het geld niet waard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Oh ja, krijg je totaal 48 packs met de ultimate editionquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en je krijgt er nog 24 packs bij.
maar ik ga het niet doen
57 euro is de goedkoopste ultimate edition dacht ik, 47 de goedkoopste normale Fifaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Welke editie kopen jullie? Ik weet zeker dat ik alleen maar FUT speel, maar 70 euro vind ik dan wel weer veel geld.
Ultimate Edition is 57 bij Dixonsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Welke editie kopen jullie? Ik weet zeker dat ik alleen maar FUT speel, maar 70 euro vind ik dan wel weer veel geld.
Ultimate edition. Ben toch vlak voor de release jarig en speel inderdaad ook alleen maar FUT, dus meerwaarde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
BEAST!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog ruim 50 euro aan PSN te goed van een coins verkoop paar maanden geleden, daar ga ik gelijk pakjes van halen om snel rijk te worden en full speed te kunnen traden.
In het begin is pakjes komen wel erg effectief, of niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog ruim 50 euro aan PSN te goed van een coins verkoop paar maanden geleden, daar ga ik gelijk pakjes van halen om snel rijk te worden en full speed te kunnen traden.
Ja want spelers zijn dan nog veel waard. Xavi voor 200k etc etcquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In het begin is pakjes komen wel erg effectief, of niet?
Ultimate Edition ga ik ook kopen denk ik, speel toch niets anders dan FUT
Gerrard was 100k tot zijn cardweight werd aangepastquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
In het begin was Nilmar nog 10k ofzo bijvoorbeeld.
En Gerrard was toch ook eerst nog 200K ofzo?.
Aan het begin van FUT 12 was hij meer waard hoor, eerste paar weken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gerrard was 100k tot zijn cardweight werd aangepast
Top. Zal 'm deze week even pre-orderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
57 euro is de goedkoopste ultimate edition dacht ik, 47 de goedkoopste normale Fifa
Waar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top. Zal 'm deze week even pre-orderen.
dixonsquote:
risico dat hij uitverkocht isquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom pre-orderen als je hem zelf op gaat halen, Marcie?
Ik haal hem op als ik uit school kom.
Oh moet je ook nog die Ultimate Edition pre-orderen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Als je hem niet pre-ordered krijg je die bonus er niet bij.
quote:
Wie mag de goede LB zijn dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk een goeie LB in FUT13 dus, aangezien EA, BPL overated zijn
Buttner?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie mag de goede LB zijn dan?
Buttner iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie mag de goede LB zijn dan?
Want Taiwo, Enrique, Santon, Gibbs zijn allemaal slecht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk een goeie LB in FUT13 dus, aangezien EA, BPL overated zijn
*Nederlandersquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Want Taiwo, Enrique, Santon, Gibbs zijn allemaal slecht.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet morgen dus met de fiets in de trein, is zon kaartje dan duurder of niet?
Of juist niet ... anders zou iedereen kei veel pakjes openen en alles meteen weer in waarde dalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef RavioliPunch het volgende:
Jammer wel dat je maar 1 pakje per week krijgt.
Ze hebben verdomme al 1938123 spitsenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef DutchSL het volgende:
ManCity wilt nu Jovetic ipv van Persie
Adebayor, Santa Cruz en Dzeko gaan wsl weg.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ze hebben verdomme al 1938123 spitsen
Zeg ook niet alles in een. Maar drie pakjes in de week, eventueel verdeeld over de week zou ik toffer vinden. Maar je krijgt sowieso al twee packs omdar je terugkomt van FIFA 12quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of juist niet ... anders zou iedereen kei veel pakjes openen en alles meteen weer in waarde dalen.
Edit: O je hebt vraag&aanbod nog niet gehad bij economie. Geeft niks dan
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef TJV het volgende:
Is Dixons een beetje snel met versturen of krijg je hem pas na de releasedag?
Iemand had Villa dacht ik?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hadden mensen hier vorig jaar goede spelers uit die gratis packs van EA?
Nee, ratings dit jaar staan los van die van volgend jaar. De ratings op Chuzzz zullen eerder kloppen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Krijg je echt 2 packs omdat je terug komt?
WBA Lukaku is goud, dus in ultimate team volgend jaar ook?
Tuurlijk niet, je kan niet downgraden in dezelfde FUT. Hij zal gewoon silver zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Krijg je echt 2 packs omdat je terug komt?
WBA Lukaku is goud, dus in ultimate team volgend jaar ook?
Kolo Toure en Ashley Youngquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had Olic!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
BMI op de NL versie, dan moet je hem wel kopen. Or else he will rape youquote:
* Lindgren. naar Németh wijst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je kan niet downgraden in dezelfde FUT. Hij zal gewoon silver zijn.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Confetti had IF Gomez in een van zijn 17 accounts
Hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Confetti had IF Gomez in een van zijn 17 accounts
Echt waar hoorquote:
dat zei ik hier al jaquote:
Ja dat was later, maar hij heeft gewoon 17 accounts en daar had hij allemaal die 2 packs opgehaald..dat geeft een lekker startkapitaalquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Haha![]()
Die had een of andere glitch of zo toch?
Ik hoorde dat de hoeveelheid packs die je krijgt aan het begin van 13 afhankelijk is van hoeveel FUT je gespeeld hebt in 12quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat was later, maar hij heeft gewoon 17 accounts en daar had hij allemaal die 2 packs opgehaald..dat geeft een lekker startkapitaal
Kom maar op met die 800 packs dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de hoeveelheid packs die je krijgt aan het begin van 13 afhankelijk is van hoeveel FUT je gespeeld hebt in 12
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de hoeveelheid packs die je krijgt aan het begin van 13 afhankelijk is van hoeveel FUT je gespeeld hebt in 12
ik 300quote:
Ik bied 600 ofzo.quote:
ik had in mijn 2 free packs Benzema en Barry... Leverden uiteindelijk 25k op!:pquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wist het.quote:
Ik had ergens in het begin een Barry gekocht voor 200 BIN. Die heb ik toen voor 3 of 5k verkocht dat was toen nog wel een lekker bedragjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
ik had in mijn 2 free packs Benzema en Barry... Leverden uiteindelijk 25k op!:p
haha, weet niet hoeveel. maar heb er bijna 700 verlorenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist het.
Maar dat komt allemaal door m'n bronzes. De helft is denk ik een quit / disconnect.
quote:
Verdomme zeg.....quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
En weer +2 potjes..Twee rage quits.
Twee keer door [ afbeelding ]
Dat is een Índio.quote:
Niet van zo heel ver weg, maar hij hangt lekker.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Niet een heel bijzondere goal, maar ik scoor niet zo vaak van afstand. Dus post ik m gewoon
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/132394311
Ahh okay, wat een lillikerd. Die wil je niet onder de lakens vangenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is een Índio.
http://www.futhead.com/12/player/6369
imo beter en goedkoper dan Coutinho
[..]
Niet van zo heel ver weg, maar hij hangt lekker.
Haha, fifa 13 ga ik proberen van verder te scoren. Vind het wel 1 van de moeilijkste dingen in Fifa. Vaak wordt mijn schot al na 40 centimeter tegengehouden door een verdedigerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is een Índio.
[..]
Met Evans en Zusi is het zo simpel..beetje ruimte, ogen dicht en knallen maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, fifa 13 ga ik proberen van verder te scoren. Vind het wel 1 van de moeilijkste dingen in Fifa. Vaak wordt mijn schot al na 40 centimeter tegengehouden door een verdediger
Inderdaad! Het is vaak zo simpel. Als je op 1 lijn staat met de lange hoek heb je een grote kans dat ie erin vliegt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Evans en Zusi is het zo simpel..beetje ruimte, ogen dicht en knallen maar
Ik heb hun beide op CM. Paar keer gelukt maar Evans schiet zo vaak lat/paal en 90 % staat er dan weer iemand voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Evans en Zusi is het zo simpel..beetje ruimte, ogen dicht en knallen maar
ben ik zeker met je eens! Staat bij mij trouwens naast coutinho!:pquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is een Índio.
[..]
Leuk! Wat is je team?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
ben ik zeker met je eens! Staat bij mij trouwens naast coutinho!:p
1 grote baas.Nuff said.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3659
Mijn nieuwste aanwinst. Iemand ervaring mee?
Veel avonddiensten draaien, zodat je overdag de tijd hebt en je vrienden en familie gewoon aan het werk zijn. En veel wedstrijden waar Kandji in een kwartier 3 keer scoort en de tegenstander ragequit. De laatste maanden is de klad er wel een beetje ingekomen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Waar haal je de tijd vandaan om zo belachelijk veel te spelen
Lazzariquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3659
Mijn nieuwste aanwinst. Iemand ervaring mee?
hoe vind jij 451?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lazzari![]()
[ afbeelding ]
Zelfs nóg beter dan di Natale in dit team
Veel mensen gebruiken hem als CDM though, niet doen.
ik zal ns aan mn school vragen of ik ook 's avonds mag komenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel avonddiensten draaien, zodat je overdag de tijd hebt en je vrienden en familie gewoon aan het werk zijn. En veel wedstrijden waar Kandji in een kwartier 3 keer scoort en de tegenstander ragequit. De laatste maanden is de klad er wel een beetje ingekomen.
Morgen schoolquote:
verkapte kijk-mij-stoere-spijbelaar-zijn postquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgen school
Begon vandaag goed, blijkbaar was in 1 van de 112 uren die ik er vorig jaar niet was, er dus uitleg werd gegeven over het profielwerkstuk.
Ik hoor het dus vandaag goed, jullie hebben partners gemaakt, en al onderwerpen bedacht en dat moet je nu even invullen. Dus ik had weer eens niks.
Dus ik aan mijn vrienden vragen,met wie doe jij, ja met hem.
Ik zo godverdomme, zo'n jongen zou eigenlijk al met iemand doen, maar die was er vandaag niet, dus ik zo ooh kom dan gewoon met mij. Nu doe ik met hem, even 3 onderwerpen verzonnen en mijn probleem was opgelost.
Cool story toch?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgen school
Begon vandaag goed, blijkbaar was in 1 van de 112 uren die ik er vorig jaar niet was, er dus uitleg werd gegeven over het profielwerkstuk.
Ik hoor het dus vandaag goed, jullie hebben partners gemaakt, en al onderwerpen bedacht en dat moet je nu even invullen. Dus ik had weer eens niks.
Ik zo godverdomme, zo'n jongen zou eigenlijk al met iemand doen, maar die was er vandaag niet, dus ik zo ooh kom dan gewoon met mij. Nu doe ik met hem, even 3 onderwerpen verzonnen en mijn probleem was opgelost.
Cool story toch?
Dan naai je die ander best wel, maar die 'vriend' van je naait hem net zo hardquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Morgen school
Cool story toch?
Nee dat waren maar een paar uurtjes, Ziekenhuis, aanrijding, ortho bla bla blaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-stoere-spijbelaar-zijn post
Tja, hij was er niet, dus hij had op dat moment niemand, en ik ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan naai je die ander best wel, maar die 'vriend' van je naait hem net zo hard
Maar ze hadden toch al afgesproken van te voren of?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Tja, hij was er niet, dus hij had op dat moment niemand, en ik ook niet.
5.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lindgren. het volgende:
Holy fuck.Het begint ineens te jeuken bij Morais. Scoort de afgelopen tijd moeilijk, maar ramt er nu achter elkaar 4 in. Met z'n hoofd, links, rechts en een ziek longshot.
Fucking ziek, die speciale Blind en RvN.quote:
Ik nu ook. En het zijn goede ook hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat is mooi dom.
Ik heb al mijn onderwerp en het praktische gedeelte vaststaan.
Ruud scoort echt fucking veelquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fucking ziek, die speciale Blind en RvN.
Ja, maar die andere had de onderwerpen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch al afgesproken van te voren of?
Klinkt als een solide PWS.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik nu ook. En het zijn goede ook hoor.
De opkomt van China (keuze 3)
Aardrijkskunde hebben we op sociaalgebied, kunnen we wijken vergelijken of waarom de Olympische spelen in Amsterdam gehouden moeten worden, en niet in Rotterdam, en daan waar ze het moeten houden, waarom, kosten etc
En dan nog 1 maar die weet ik niet meer
Ik kon het als voetbalgek uiteraard niet laten.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Amen.
En als ik dan toch in de problemen kom...
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kon het als voetbalgek uiteraard niet laten.![]()
"Hoe geld de voetbalwereld beïnvloedt."
Wij mochten zelf kiezen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nice![]()
jammer dat ik bij biologie in werd gedeeld
Is dit positief? Wij zijn gewoon even snel naar een AK docent gegaan, die had voor zijn vak echt een bazen idee, voor die olympische spelen, of over wijken vergelijken.quote:
Nee hij heeft al een UP gehad in de winterquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Zou ie dan ook een UP krijgen in FUT?kan ik eindelijk mijn bazen ajax team maken
Mijn partner heeft totaal niks met voetbal, dus heb het niet gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kon het als voetbalgek uiteraard niet laten.![]()
"Hoe geld de voetbalwereld beïnvloedt."
oja das waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee hij heeft al een UP gehad in de winter
wat is er?quote:
twitter:jose3enrique3 twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:28:31Cristiano Ronaldo now in the market. The club name is evita. Who got him got a game too agains me http://t.co/HuGymxaK reageer retweet
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Rijst het volgende:
Even een kwakkie slaan, douchen en dan de wedstrijd kijken
zal hem hier even posten als ik thuis ben. Ben nu nog aan het werk en kan via me telefoon geen flash, fut dus, openen...quote:
die logo hoddiii mattiequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die logo zorgt al voor -99 chem
Is goed!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
zal hem hier even posten als ik thuis ben. Ben nu nog aan het werk en kan via me telefoon geen flash, fut dus, openen...
ik denk dat Everton wint.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Johnbon het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor de wedstrijd Everton- ManU ? ¤20 op ManUgezet tegen 1,95
Gelijkspelletjequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Johnbon het volgende:
Wat is jullie voorspelling voor de wedstrijd Everton- ManU ? ¤20 op ManUgezet tegen 1,95
Wat een idioot, een giveaway terwijl alleen vrienden je een tradeoffer kunnen sturen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Jose Enrique doet een giveaway en laat daarbij z'n PSN zientwitter:jose3enrique3 twitterde op maandag 20-08-2012 om 19:28:31Cristiano Ronaldo now in the market. The club name is evita. Who got him got a game too agains me http://t.co/HuGymxaK reageer retweet
KI heeft ook goede afstandschoten!quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou Ki een UP krijgen als ze hem gaan transferren? Zijn stats lijken niet zo bijzonder maar hij heeft 85 vision
Kang Soo Il heeft deze week 2x gescoord. Dat zal wel niet genoeg zijn voor een IF
Community. Moet jij toch weten als luisteraar van Childish.quote:
Geen Everton United?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga eerst De Slimste Mens kijken (met Maarten van Rossem_O_) en daarna VI. Het begin van VI kijk ik daarna wel weer terug
behind the scenes van Community ofzo denk ikquote:
Dat ga ik ondertussen ook kijken als ik een stream kan vinden. En dan wil ik ook nog FUT doen, allemaal tegelijkquote:
Wat een leven.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik ondertussen ook kijken als ik een stream kan vinden. En dan wil ik ook nog FUT doen, allemaal tegelijk
Heb je IF Jean nou al? Ik werk weinig verschil met de NIF moet ik zeggen, al scoort hij wel veel..7 goals in 20 wedstrijden, al zitten er wel 3 goals uit pingels bij. Nog geen enkele longshot of FK benut met hemquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat ga ik ondertussen ook kijken als ik een stream kan vinden. En dan wil ik ook nog FUT doen, allemaal tegelijk
Of sopcast linkjequote:
Hij is nog steeds duur en op dit moment is er zelfs geen 1 op de markt. Ik ga hem denk ik wel halen, de NIF scoort bij mij ook best veel trouwens, vooral in finalesquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je IF Jean nou al? Ik werk weinig verschil met de NIF moet ik zeggen, al scoort hij wel veel..7 goals in 20 wedstrijden, al zitten er wel 3 goals uit pingels bij. Nog geen enkele longshot of FK benut met hem
IF Vanderlei heeft de concurrentiestrijd gewonnen trouwens..Vind hem beter dan IF Cavalieri. 1.95 lang en zieke reflexen..echt een held.
thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
sportlemon.tv
Firstrowsports.eu
Coolsport.tv
SNEL SNEL VOORDAT ER EEN MOD KOMT!!!!
Zag er net weer eentje voor 300k bin gaan. Heb er nog steeds geen enkele voor minder dan 300k zien gaan..op die van mij na dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds duur en op dit moment is er zelfs geen 1 op de markt. Ik ga hem denk ik wel halen, de NIF scoort bij mij ook best veel trouwens, vooral in finales
sorry sorry sorry egt srryquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat ga jij mijn posts editten
Fake editsquote:
Maar je postte toch gewoon -Genoeg waarschuwingen, tot over een week-quote:
Ik heb gekeken bij IF Fayzulin maar die ene die ik voor 30k had staat er niet tussen. Iemand op het EA forum had er 1 voor 15k maar hij is nu al lang niet meer zoveel waard als in het begin.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zag er net weer eentje voor 300k bin gaan. Heb er nog steeds geen enkele voor minder dan 300k zien gaan..op die van mij na dus
Mooi om dit te zien als je weet dat jij die ene bent
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die Valencia rechtsback zetten
Zo onrealistisch
En dan ook nog Carrick CBquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
Bij VI zeggen ze dat Willems geen talent is
Bij VI hebben ze echt iets tegen Willems..heeft echt 0,0 krediet terwijl hij gewoon echt mega jong is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
Is er al iets over Toivonen gezegd? Daar hebben ze ook iets tegenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij VI hebben ze echt iets tegen Willems..heeft echt 0,0 krediet terwijl hij gewoon echt mega jong is.
Zit niet te kijken..download altijd die mp4 en zet hem op als ik FIFA speel. Vind het meer luistertelevisie dan om te kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is er al iets over Toivonen gezegd? Daar hebben ze ook iets tegen
bij negers moet je er 10 jaar bij doen, Willems is dus 28 en dan ben je geen talent meerquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
Is BMI blank bij die gekleurde bril van jou dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
bij negers moet je er 10 jaar bij doen, Willems is dus 28 en dan ben je geen talent meer
huuuuuuuuuuuuuuu dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit niet te kijken..download altijd die mp4 en zet hem op als ik FIFA speel. Vind het meer luistertelevisie dan om te kijken
vorig seizoen vonden ze hem niet goed, middelmatige verdediger die niet kan voetballenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
BMI is slecht --> Johan en Hans praten positief over hem
Boksquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
huuuuuuuuuuuuuuu dat doe ik ook altijd
daar is de 10 jaar er al bij op geteldquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is BMI blank bij die gekleurde bril van jou dan?
Wat heeft die grapjas met Willems te maken?quote:
Het niveau bij VI is dit jaar flink gedaald.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
vorig seizoen vonden ze hem niet goed, middelmatige verdediger die niet kan voetballen
Klopt, ik moet zeggen dat hij zijn acties soms te ver doorvoert, maar zijn acties mislukken niet zo vaak.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij VI hebben ze echt iets tegen Willems..heeft echt 0,0 krediet terwijl hij gewoon echt mega jong is.
Gewoon, een Martins Indi voor je topic.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat heeft die grapjas met Willems te maken?
Sinds de kutscheet opmerking is het bergafwaarts gegaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Het niveau bij VI is dit jaar flink gedaald.
Okequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gewoon, een Martins Indi voor je topic.
Daar was ik live bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds de kutscheet opmerking is het bergafwaarts gegaan
Afzetten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
Godver ik heb spierpijn in mijn rechterbeen. Iemand tips?
afzetten?quote:
Insmeren met smegma helpt wel goed.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:55 schreef marcie216 het volgende:
Godver ik heb spierpijn in mijn rechterbeen. Iemand tips?
Je weet niet wat een been afzetten is?quote:
Oh, oke.quote:
Wat is smegma?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Insmeren met smegma helpt wel goed.
Ben je een fries? praten is namelijk een friesisme. spreken is normaal nederlandsquote:
Nee nooit van gehoord.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat een been afzetten is?
Kan je bij de drogist krijgen. Misschien dat je moeder het mee kan brengen ofzo? Werkt wel goed.,quote:
die gat spreekt grappig? ja?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je een fries? praten is namelijk een friesisme. spreken is normaal nederlands
vraag maar aan ke moeder en vaderquote:
We hebben hier ook dampo oid, werkt dat ook?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je bij de drogist krijgen. Misschien dat je moeder het mee kan brengen ofzo? Werkt wel goed.,
Dat ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoezo ben jij opeens zo enthousiast over United? Kagawa hé?
TR gemachtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Google is je beste vriend ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smegma
ik kliktequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Google is je beste vriend ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Smegma
Mwoah, smegma wel echt beter. Misschien hebben jullie nog wel een potje staan? Meeste mensen hebben het wel in huis. Lang houdbaar ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We hebben hier ook dampo oid, werkt dat ook?
We hebben ook zo'n pot met een groot paard erop, is ook voor pijnlijke spieren, misschien is het dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, smegma wel echt beter. Misschien hebben jullie nog wel een potje staan? Meeste mensen hebben het wel in huis. Lang houdbaar ook.
Heb je al aan je moeder gevraagd of ze niet wat smegma heeft staan? Effectiever spul is er sowieso niet..dan is het weg tegen de tijd dat je gaat slapen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n pot met een groot paard erop, is ook voor pijnlijke spieren, misschien is het dat?
Vraag gewoon aan je moeder. Heb ook een potje op m'n kamer staan, topspul.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n pot met een groot paard erop, is ook voor pijnlijke spieren, misschien is het dat?
Moeder en vader zijn dus niet thuis hahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je al aan je moeder gevraagd of ze niet wat smegma heeft staan? Effectiever spul is er sowieso niet..dan is het weg tegen de tijd dat je gaat slapen.
Oh jammer. Kan je ze niet bellen of smsen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moeder en vader zijn dus niet thuis haha
lekker fapfapfapquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moeder en vader zijn dus niet thuis haha
tijgerbalsum hebben wij volgens mij ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tigerbalm werkt erg goed als je spierpijn hebt wanneer je gaat sporten.
Niet opdoen als je niet gaat sporten, want het stinkt als de tyfus
Doe maar helemaal, daar ontspannen je spieren van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
ik ga wel even in onze kast kijken, maar ik heb het in mijn kuiten enzo, moet ik daar dan smeren of mijn hele been?
Oke dankjequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Doe maar helemaal, daar ontspannen je spieren van.
godver wat een vetzakquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke plofkop
Hier nog een foto:
[ afbeelding ]
Als 2 druppels waterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke plofkop
Hier nog een foto:
[ afbeelding ]
Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat smegma veel beter werkt dan tijgerbalsem, en het stinkt minder.quote:
Mijn persoonlijke voorkeur heeft toch ook smegma.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat smegma veel beter werkt dan tijgerbalsem, en het stinkt minder.
Die van mij is op.... wel kut want ik ga morgen naar maastricht voor introductie tijd en dan is het toch altijd wel handig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat jullie geen smegma in huis hebben. Haal gewoon een potje bij de drogist morgen..ga je nog veel profijt van hebben. Ze hebben tegenwoordig ook tubes geloof ik, maar die potjes zijn wel fijn.
Klopt. Tubes zijn nieuw. Ik heb hier echt al maanden hetzelfde potje staan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan me ook echt niet voorstellen dat jullie geen smegma in huis hebben. Haal gewoon een potje bij de drogist morgen..ga je nog veel profijt van hebben. Ze hebben tegenwoordig ook tubes geloof ik, maar die potjes zijn wel fijn.
waarom voor het trainenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Tubes zijn nieuw. Ik heb hier echt al maanden hetzelfde potje staan.Altijd voor het trainen even m'n hele benen insmeren.
Echt goddelijk spul. Op natuurlijke basis geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |