SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Dudeweiser woordjequote:
Ik ga niets zeggenquote:
Eens, die lijntjes vind ik nu ook normaal en nu zien die oude groene lijntjes er juist raar uit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe kaartjes zijn gewoon wennen, net als die update van chemistry lijntjes mid FIFA 12
Neequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Is iemand hier van plan een season ticket te kopen? Ik las dat je dan drie dagen eerder Fifa kunt spelen, en -20% op packs uiteraard
en je krijgt er nog 24 packs bij.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Is iemand hier van plan een season ticket te kopen? Ik las dat je dan drie dagen eerder Fifa kunt spelen, en -20% op packs uiteraard
Ik vind het het geld niet waard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Oh ja, krijg je totaal 48 packs met de ultimate editionquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en je krijgt er nog 24 packs bij.
maar ik ga het niet doen
57 euro is de goedkoopste ultimate edition dacht ik, 47 de goedkoopste normale Fifaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Welke editie kopen jullie? Ik weet zeker dat ik alleen maar FUT speel, maar 70 euro vind ik dan wel weer veel geld.
Ultimate Edition is 57 bij Dixonsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
Welke editie kopen jullie? Ik weet zeker dat ik alleen maar FUT speel, maar 70 euro vind ik dan wel weer veel geld.
Ultimate edition. Ben toch vlak voor de release jarig en speel inderdaad ook alleen maar FUT, dus meerwaarde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:08 schreef Lindgren. het volgende:
BEAST!quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog ruim 50 euro aan PSN te goed van een coins verkoop paar maanden geleden, daar ga ik gelijk pakjes van halen om snel rijk te worden en full speed te kunnen traden.
In het begin is pakjes komen wel erg effectief, of niet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nog ruim 50 euro aan PSN te goed van een coins verkoop paar maanden geleden, daar ga ik gelijk pakjes van halen om snel rijk te worden en full speed te kunnen traden.
Ja want spelers zijn dan nog veel waard. Xavi voor 200k etc etcquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
In het begin is pakjes komen wel erg effectief, of niet?
Ultimate Edition ga ik ook kopen denk ik, speel toch niets anders dan FUT
Gerrard was 100k tot zijn cardweight werd aangepastquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
In het begin was Nilmar nog 10k ofzo bijvoorbeeld.
En Gerrard was toch ook eerst nog 200K ofzo?.
Aan het begin van FUT 12 was hij meer waard hoor, eerste paar weken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gerrard was 100k tot zijn cardweight werd aangepast
Top. Zal 'm deze week even pre-orderen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
57 euro is de goedkoopste ultimate edition dacht ik, 47 de goedkoopste normale Fifa
Waar?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top. Zal 'm deze week even pre-orderen.
dixonsquote:
risico dat hij uitverkocht isquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom pre-orderen als je hem zelf op gaat halen, Marcie?
Ik haal hem op als ik uit school kom.
Oh moet je ook nog die Ultimate Edition pre-orderen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:27 schreef DutchSL het volgende:
Als je hem niet pre-ordered krijg je die bonus er niet bij.
quote:
Wie mag de goede LB zijn dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk een goeie LB in FUT13 dus, aangezien EA, BPL overated zijn
Buttner?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie mag de goede LB zijn dan?
Buttner iddquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wie mag de goede LB zijn dan?
Want Taiwo, Enrique, Santon, Gibbs zijn allemaal slecht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk een goeie LB in FUT13 dus, aangezien EA, BPL overated zijn
*Nederlandersquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Want Taiwo, Enrique, Santon, Gibbs zijn allemaal slecht.
Jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet morgen dus met de fiets in de trein, is zon kaartje dan duurder of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |