Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op een heel ander niveau van logica
Nee die illusie heb ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijkenquote:
Have funquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, missie voltooid. Ik ben er weer weg van, tv kijken
Dat sowieso.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jij staat boven ''ons'' (vrouwen)?
Nee wt, ik bedoel dat ik echt niet boven vrouwen sta.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is geen illusie bedoel je?
Dat doen Biologen toch nooit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Wel jouw konijntjens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, geen foto's van Sammers om op te geilen he?
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.quote:
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.quote:
Ik heb de mijne laten doodvriezenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, wij overpeinzen de mogelijkheden tot fornicatie met als einddoel voortplanting met met meest fitte specimen.
Eveneens eten wij niet, wij foerageren.
[..]
Er is er nog maar 1. En die ligt in die hitte voor pampus.
Ja hier was het dood, dus ging ik daar maar postenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
De SC speelt zich af in het serieuze topic, zag ik. Maar jij ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |