We weten niet eens welke van de twee jij bentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog steeds een keer doen, nu staat er volgens mij alleen een foto van mij dronken op
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Proberen kan altijd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn fobo is reclame voor mij.
Niet dat het helpt, maar toch.
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!quote:
Dat vroeg ik me al tijden afquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Nee helaas, ik ben niet die knappequote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké. Aangezien er stond ''ik en een maat van me'', leek me dat jij aan de linkerkant stond. Maar goed!
Haha, dat was logischer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Een echte Royco?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me al tijden afMaar vond de rechter wel een echte royco haha
No commentquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee helaas, ik ben niet die knappe
Inderdaad.. daaromquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat was logischer geweest
Zo zie je maar weer; Logica bestaat niet altijdquote:
It's just a feelingquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
geen idee ik vond de rechter wel bij jou passen
Kloptquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer; MannenLogica bestaat niet altijd
Ik zag een fobo linkje, that's allquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koen is altijd van de dingen zeggen als het al gezegd is, en het topic binnenkomen als het dood is
Dat is best erg...quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Dat beloof ik..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:09 schreef xFriendx het volgende:
Zolang je maar de boel niet vult met van die knipperende gifjes zoals al die 40+'ers doen op Hyves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |