Heb je in de betreffende "opmaak"periode dan alleen op die kassa gedraait? Ofwel is je kassa "schoon". Anders is het misschien degene die je overnam wel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Tree het volgende:
Heeft iemand tips over hoe ik zo weinig mogelijk kasverschil maak? Ik heb nu in drie weken al bijna 80 euro verschil gemaakt. Ik snap echt niet hoe het komt en ik vind het ook echt heel erg vervelend
Ik ben gewoon 5 maand lang in de supermarkt te veel betaald.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 05:06 schreef Microfoon het volgende:
Loonstrook is er.
Weet iemand trouwens of het mogelijk is dat je 'perongeluk' teveel uitbetaald krijgt? Is dit ooit gebeurd? Wat doen ze als dat zo blijkt? Inhouden op je volgende loon?
een paar tips die ik je kan geven zijn:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Tree het volgende:
Heeft iemand tips over hoe ik zo weinig mogelijk kasverschil maak? Ik heb nu in drie weken al bijna 80 euro verschil gemaakt. Ik snap echt niet hoe het komt en ik vind het ook echt heel erg vervelend
Ik heb deze week als enige op één lade gedraait, juist om te kijken of het probleem ergens anders lag. Maar bedankt!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Heb je in de betreffende "opmaak"periode dan alleen op die kassa gedraait? Ofwel is je kassa "schoon". Anders is het misschien degene die je overnam wel.
En anders echt beter tellen, goed op je 5jes letten nieuw plakken nog wel eens aan elkaar enzo.
Dankjewel, ik zal er op gaan lettenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Tuinstoel2 het volgende:
[..]
een paar tips die ik je kan geven zijn:
- tel al het briefgeld nadat je het gepakt hebt nog even snel
- daarna tel je het briefgeld terug terwijl je het bij de klant in zijn hand stopt.
- laat je nooit ophaasten door bijvoorbeeld een rij, blijf altijd rustig met je geld
als je het even doet gaat het automatisch
Hehequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Etsu het volgende:
In het vorige topic had ik erover dat ik contracturenverhoging wilde omdat ik binnenkort 20 word en de uren boven je contract in tijd wordt betaald ipv geld, en dit niet mocht van de ASM.
Vanavond ben ik naar de SM gegaan en hele situatie uitgelegd. Halverwege de zin 'volgens cao heb ik recht op ...', zei hij: 'hoeveel uren wil je dan?'
Ik ga nu van 7 naar 11 uur pw, verzegeld met een handdruk
De ASM zal niet blij zijn dat ik 'hogerop' heb gezocht, maar boeit me niet![]()
nice, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:07 schreef Etsu het volgende:
In het vorige topic had ik erover dat ik contracturenverhoging wilde omdat ik binnenkort 20 word en de uren boven je contract in tijd wordt betaald ipv geld, en dit niet mocht van de ASM.
Vanavond ben ik naar de SM gegaan en hele situatie uitgelegd. Halverwege de zin 'volgens cao heb ik recht op ...', zei hij: 'hoeveel uren wil je dan?'
Ik ga nu van 7 naar 11 uur pw, verzegeld met een handdruk
De ASM zal niet blij zijn dat ik 'hogerop' heb gezocht, maar boeit me niet![]()
Veel te veel gedoe. Ikzelf wrijf ieder biljet gewoon even snel tussen duim en wijsvinger op het moment dat ik het pak. Het geld teruggeven doe ik daardoor razendsnel + nooit kasverschil!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:38 schreef Tuinstoel2 het volgende:
[..]
een paar tips die ik je kan geven zijn:
- tel al het briefgeld nadat je het gepakt hebt nog even snel
- daarna tel je het briefgeld terug terwijl je het bij de klant in zijn hand stopt.
- laat je nooit ophaasten door bijvoorbeeld een rij, blijf altijd rustig met je geld
als je het even doet gaat het automatisch
A is deze week, a is vorige week.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:59 schreef Paxcon het volgende:
Betekent dat kleine A'tje in de terminal nou actie van vorige week, of actie van volgende week?
Ligt eraan wanneer je initiële actie binnenkomt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:15 schreef EWK het volgende:
Op donderdag en vrijdag staat er op het artikelinfoscherm initieel bij als ie in de actie is volgende week.
Dat gaat er echter zaterdags weer uit.
112 is allang al niet meer voor levensbedreigende situaties, maar voor als elke seconde telt. En ja ik zou zeggen bel gewoon 112.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:37 schreef halavala het volgende:
als ik iemand een winkelverbod heb gegeven, en hij komt later alsnog terug in de winkel, zal ik dan 112 of het gewone nummer van de politie bellen? Of denken jullie dat dat afhankelijk is van de persoon? Op zich is het natuurlijk niet levensbedreigend, maar er is wel haast bij geboden en het kan wel levensbedreigend worden...
iemand tips?
aha ik dacht al zoiets ja.. dankjewel!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef UncleSam het volgende:
[..]
112 is allang al niet meer voor levensbedreigende situaties, maar voor als elke seconde telt. En ja ik zou zeggen bel gewoon 112.
bij ons wordt echt wekelijks 112 gebeld -______-quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef halavala het volgende:
[..]
aha ik dacht al zoiets ja.. dankjewel!
Dan pas je je loonheffingskorting gewoon bij je stage toe. Betaal je bij AH wel meer belasting maar dikke kans (als je onder de 6000 op jaarbasis zit) dat je de belasting aan het eind vaan het jaar zo weer kan terug vragen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef monsterd. het volgende:
Ik overweeg om te stoppen met de AH.. Ga nu afstuderen en er wordt moeilijk gedaan over de planning. Ik heb nu alleen de zondag als beschikbaarheid opgegeven en aangeven dat ik in de toekomst (afhankelijk van hoe het op stage gaat) een avond erbij kan werken. Alleen wordt er lastig gedaan over de zondag ,want het schijnt dat janalleman op Zondag op onze afdeling wilt werken (dat is dus voor onze afdeling totaal niet zo, maar dat laat ik maar in het midden. Het komt er dan op neer dat ik 2 zondagen in de maand kan werken en verder niet. Is dat financiëel wel handig? Aangezien ik dan ook loonbelasting moet gaan betalen bij een van de twee bedrijven (AH of stage).. Wat zouden jullie doen?
Oja, ik werk er al 5 jaar met natuurlijk een OT. Dat brengt mij ook aan het twijfelen want als ik na afstuderen geen werk kan vinden kan ik heus voor wat kleine uurtjes bij de AH terecht.
Wtfquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:02 schreef MrBaas het volgende:
Bij mij wordt ¤3,- per maand aan loon afgetrokken om daar teamuitjes van te betalen. Dit is verplicht.
Dat kan toch niet zomaar? Wie zegt dat ik mee wil doen aan die team uitjes!
Dit is ¤36,- per jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |