Dat weten we achteraf. Voor Israël kan het dan al te laat zijn. En hoezo is Iran geen bedreiging? Zal wel eea niet mee hebben gekregen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:06 schreef Killaht het volgende:
[..]
[quote]Leuke vergelijking, je weet wel dat er in Irak totaal geen WMD's waren. Net zoals Iran geen bedreiging is voor Israël.
Laat je zien dat ze deze ontwikkeling niet is bedoeld voor energieopwekking. Die conclusie die jij trekt over onzin, zie ik echt niet.quote:Israel creëert ook een propaganda verhaal richting (het westen) de wereld dat Iran atoombommen wil maken voor gebruiksdoeleinden en gestopt moet worden. Achter in ons hoofd weten we allemaal dat dit natuurlijk onzin is. Daarnaast, zich bedreigd voelen is iets anders dan een daadwerkelijke bedreiging.
Genoeg tests in de geschiedenis die laten zien dat zo'n EMP over een straal van honderden km werkt. Geef toe dat zoiets wel een radicale gedachte is, maar mi realistisch bij een unilaterale aanval van Israël.quote:Leuk grafiekje, maar ok wilde een bron voor het ontploffen van atoombommen in de lucht eerder in onze geschiedenis, met als doel EMP.
Jij trok een conclusie.dat een systeem armoede veroorzaakt. Bij Iran kan je echt wel spreken over mismanagement en misallucatie vanjewelste.quote:Het is logisch dat de energiebehoefte stijgt naar aanleiding van de bevolkingsgroei..Tweedeling in de maatschappij? Die kan ik op meer dan 100 landen toepassen. In Amerika is er ook een grote tweedeling tussen arm en rijk (80-20).
Zou mooi zijn als het echt zo was.quote:U.S. denies Israeli newspaper report of secret Iran contacts
(Reuters) - The White House on Monday denied an Israeli newspaper report that accused Washington of secretly negotiating with Tehran to keep the United States out of a future Israel-Iran war.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8820FT20120903
Nou, lees net wat anders:quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als het echt zo was.
rotten corpsen ..?quote:Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
Imagine taking a chunk of rotting corpse from a stagnant sewer, placing it in a blender and spraying the filthy liquid from armored tanker trucks fitted with a cannon that can spray a jet of stinking fluid over crowds who know how to cope with plain old tear gas.
lijken uit riolen blenden en dan over groepen protesters sproeien?
wtf
http://ca.reuters.com/art(...)208W20120903?sp=true
[ afbeelding ]
WTF Israel.
Dat vind ik pas echt een eng bericht. Alsof de politie aan een Tokkie-familie vraagt om de politieauto's heel te laten als ze los gaan op de buren.quote:Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef CaptainObvious39 het volgende:
‘US to Iran: In case of Israeli strike, don’t fire on our bases’
http://www.timesofisrael.(...)t-fire-on-our-bases/
Wat wordt als mogelijke datum bestempelt? Deze maand? Oktober?quote:Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef C_S het volgende:
vandaag het hele land de homeland beveiligings folder binnen gekregen .
wat te doen bij een aanval.nu weten we dat al maar toch ,
in telaviv zijn de bunkers nagekeken en geschilderd vanbinnen .
in het noorden van het land is alles al klaar .
morgen in Haifa een luchtalarm test .
[ afbeelding ]
[ [url=http://i115.photobucket.com/albums/
n297/carlosito020/DSC_8312.jpg]afbeelding[/url] ]
okt , nov,, zijn de hot monthsquote:Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat wordt als mogelijke datum bestempelt? Deze maand? Oktober?
VsVA politieagent van de wereld, Kees?quote:Op maandag 3 september 2012 23:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat vind ik pas echt een eng bericht. Alsof de politie aan een Tokkie-familie vraagt om de politieauto's heel te laten als ze los gaan op de buren.
Ik aarzelde toen ik het schreef, maar zo stellen ze zich nog wel steeds een beetje op.quote:Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef johnnylove het volgende:
[..]
VsVA politieagent van de wereld, Kees?
Een raketje mis vanuit Iran en de US doet meequote:Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou, lees net wat anders:
IRAN COULD STRIKE U.S. BASES IN MIDDLE EAST IF ISRAEL ATTACKS ITS NUCLEAR FACILITIES - HEZBOLLAH LEADER NASRALLAH
@Reuters
ditquote:Op dinsdag 4 september 2012 05:09 schreef DeParo het volgende:
Het Westen is niet zo onder de indruk van de militaire capaciteiten van Iran. Het is een grotendeels verouderd leger dat slechts binnen de eigen landsgrens wat schade aan kan richten dus bijvoorbeeld in het geval van een invasie waar hier hoogst waarschijnlijk geen sprake van is.
Dat wisten we allemaal vooraf al. De VS en UK die met valse documenten en verklaringen kwamen en 100% wisten dat er geen WMD's waren. Ze hebben zelfs een document gebruikt dat een studentje had geschreven en geplaatst op internetquote:Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef johnnylove het volgende:
Dat weten we achteraf. Voor Israël kan het dan al te laat zijn. En hoezo is Iran geen bedreiging? Zal wel eea niet mee hebben gekregen.
Nogmaals, wat geeft andere landen het recht om wel een atoomprogramma te hebben en Iran niet? Landen waar het nestelt van taliban bijvoorbeeld, zoals Pakistan hebben ook atoombommen.quote:Laat je zien dat ze deze ontwikkeling niet is bedoeld voor energieopwekking. Die conclusie die jij trekt over onzin, zie ik echt niet.
Nogmaals, waar is je bron dat een atoombom wordt gebruikt voor EMP door hem te laten ontploffen in de lucht.quote:Genoeg tests in de geschiedenis die laten zien dat zo'n EMP over een straal van honderden km werkt. Geef toe dat zoiets wel een radicale gedachte is, maar mi realistisch bij een unilaterale aanval van Israël.
Ik gaf aan dat armoede de oorzaak is van het kapitalistisch systeem waar we in zitten. Daarom zei ik ook dat ik nog wel 100 andere landen kan aanwijzen met een vergelijkbare situatie.quote:Jij trok een conclusie.dat een systeem armoede veroorzaakt. Bij Iran kan je echt wel spreken over mismanagement en misallucatie vanjewelste.
Achteraf ja. Haal juist expres dit voorbeeld aan, juist voor de verduidelijking richting jou. Wat heeft VN te maken, indien Israël aanvalt? Hebben ze in het verleden ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef Killaht het volgende:
[..]
[quote]Dat wisten we allemaal vooraf al. De VS en UK die met valse documenten en verklaringen kwamen en 100% wisten dat er geen WMD's waren. Ze hebben zelfs een document gebruikt dat een studentje had geschreven en geplaatst op internetWaarom denk je dat de VN niet mee deed?
Nasrallah gisteren nog gehoord?quote:Waar baseer je het op dat Iran wel een bedreiging is?
Atoomprogramma en bom zijn 2 totaal verschillende dingen. Kernenergie heeft Iran qua behoefte eigenlijk gewoon totaal niet nodig. Centrales konden ze krijgen, net als UAE en SA.quote:Nogmaals, wat geeft andere landen het recht om wel een atoomprogramma te hebben en Iran niet? Landen waar het nestelt van taliban bijvoorbeeld, zoals Pakistan hebben ook atoombommen.
Is gwn Na en Sk. Tests hebben dat allang uitgewezen dat zoiets daadwerkelijk optreed.quote:Nogmaals, waar is je bron dat een atoombom wordt gebruikt voor EMP door hem te laten ontploffen in de lucht.
Kapitalistisch systeem nog wel.... Klok lepel. Verder is dit ook niet van belang voor deze discussie.quote:Ik gaf aan dat armoede de oorzaak is van het kapitalistisch systeem waar we in zitten. Daarom zei ik ook dat ik nog wel 100 andere landen kan aanwijzen met een vergelijkbare situatie.
De VS heeft 100en valse verklaringen afgelegd voor de oorlog van Irak. Er was geen 1 reden om Irak aan te vallen destijds. Maar jij hapte natuurlijk als zoete koek, dit valt niet te ontkennen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef johnnylove het volgende:
Achteraf ja. Haal juist expres dit voorbeeld aan, juist voor de verduidelijking richting jou. Wat heeft VN te maken, indien Israël aanvalt? Hebben ze in het verleden ook niet gedaan.
Ja, en is geen Iran.quote:Nasrallah gisteren nog gehoord?
Dat is jouw mening, dat Iran het niet nodig heeft. Wat is de reden dat andere landen het wel nodig hebben dan? En wat is de reden dan ten opzichte van Iran dat niet mag?quote:Atoomprogramma en bom zijn 2 totaal verschillende dingen. Kernenergie heeft Iran qua behoefte eigenlijk gewoon totaal niet nodig. Centrales konden ze krijgen, net als UAE en SA.
Je weet toch wel hoe Pakistan omgaat met die paar bommen die ze hebben? Die laden ze in busjes, omdat ze te bang zijn voor VS http://www.wired.com/dang(...)nukes-delivery-vans/.
Tevens is het ook een aanvulling voor de regio met de komst van de gele slang tussen India en Pakistan.
Ik wacht nog steeds op je bron.quote:Is gwn Na en Sk. Tests hebben dat allang uitgewezen dat zoiets daadwerkelijk optreed.
Is nog steeds achteraf. Doet niks aan het feit af dat mogelijke ontwikkeling een casus belli is voor de Joden. Dat Iran misschien niet doet, is geen zekerheid voor Israël. Oh nogmaals wil je niet meer pretenderen dat je mijn menig weet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
[quote]De VS heeft 100en valse verklaringen afgelegd voor de oorlog van Irak. Er was geen 1 reden om Irak aan te vallen destijds. Maar jij hapte natuurlijk als zoete koek, dit valt niet te ontkennen.
Dus ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen? Praat niet over feiten, als je het verhaal nooit op de voet gevolgd hebt.
http://www.nieuwsfeit.nl/nieuws-archief/5599.html?task=view
http://www.law.kuleuven.b(...)nies/FNJWirakFET.pdf
http://www.ravagedigitaal.org/2008/bushadmin/artikel.php
Ja, duidelijk een proxy van Iran. Gisteren toch duidelijk een oorlogstaal gehoord van hem. Mocht Israel Iran aanvallen, dan valt Iran Amerikaanse basissen aan in het MO. Nasrallah is afgelopen jaar gelukkig allang van zijn voetstuk afgevallen .quote:Ja, en is geen Iran.
Heb toch duidelijk aan jou laten zien dat het niet voor energiebehoefte is voor Iran. Naast het feit dat gehele ontwikkeling en beveiliging ook betaald moeten worden, had Iran dat geld beter ergens anders kunnen investeren.quote:Dat is jouw mening, dat Iran het niet nodig heeft. Wat is de reden dat andere landen het wel nodig hebben dan? En wat is de reden dan ten opzichte van Iran dat niet mag?
Begrijp je niet. Waarvan moet je een bron hebben? Dat een kernbom als EMP kan werken of dat zoiets ooit ingezet is als militair wapen? Dat zijn ook weer totaal verschillende dingen en dat weet jij ook wel.quote:Ik wacht nog steeds op je bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |