abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116351430
‘US to Iran: In case of Israeli strike, don’t fire on our bases’

http://www.timesofisrael.(...)t-fire-on-our-bases/
pi_116356480
Imagine taking a chunk of rotting corpse from a stagnant sewer, placing it in a blender and spraying the filthy liquid from armored tanker trucks fitted with a cannon that can spray a jet of stinking fluid over crowds who know how to cope with plain old tear gas.

lijken uit riolen blenden en dan over groepen protesters sproeien?
wtf

http://ca.reuters.com/art(...)208W20120903?sp=true

WTF Israel.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 19:41:28 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_116356666
das meer wat voor het Israel/Palestina topic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_116362749
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:06 schreef Killaht het volgende:

[..]

[quote]Leuke vergelijking, je weet wel dat er in Irak totaal geen WMD's waren. Net zoals Iran geen bedreiging is voor Israël.
Dat weten we achteraf. Voor Israël kan het dan al te laat zijn. En hoezo is Iran geen bedreiging? Zal wel eea niet mee hebben gekregen.

quote:
Israel creëert ook een propaganda verhaal richting (het westen) de wereld dat Iran atoombommen wil maken voor gebruiksdoeleinden en gestopt moet worden. Achter in ons hoofd weten we allemaal dat dit natuurlijk onzin is. Daarnaast, zich bedreigd voelen is iets anders dan een daadwerkelijke bedreiging.
Laat je zien dat ze deze ontwikkeling niet is bedoeld voor energieopwekking. Die conclusie die jij trekt over onzin, zie ik echt niet.

quote:
Leuk grafiekje, maar ok wilde een bron voor het ontploffen van atoombommen in de lucht eerder in onze geschiedenis, met als doel EMP.
Genoeg tests in de geschiedenis die laten zien dat zo'n EMP over een straal van honderden km werkt. Geef toe dat zoiets wel een radicale gedachte is, maar mi realistisch bij een unilaterale aanval van Israël.

quote:
Het is logisch dat de energiebehoefte stijgt naar aanleiding van de bevolkingsgroei..Tweedeling in de maatschappij? Die kan ik op meer dan 100 landen toepassen. In Amerika is er ook een grote tweedeling tussen arm en rijk (80-20).
Jij trok een conclusie.dat een systeem armoede veroorzaakt. Bij Iran kan je echt wel spreken over mismanagement en misallucatie vanjewelste.
pi_116363148
quote:
U.S. denies Israeli newspaper report of secret Iran contacts

(Reuters) - The White House on Monday denied an Israeli newspaper report that accused Washington of secretly negotiating with Tehran to keep the United States out of a future Israel-Iran war.

http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE8820FT20120903
Zou mooi zijn als het echt zo was.
  maandag 3 september 2012 @ 21:52:29 #126
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116364181
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef CaptainObvious39 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als het echt zo was.
Nou, lees net wat anders:

IRAN COULD STRIKE U.S. BASES IN MIDDLE EAST IF ISRAEL ATTACKS ITS NUCLEAR FACILITIES - HEZBOLLAH LEADER NASRALLAH

@Reuters
pi_116365767
quote:
6s.gif Op maandag 3 september 2012 19:38 schreef Salvad0R het volgende:
Imagine taking a chunk of rotting corpse from a stagnant sewer, placing it in a blender and spraying the filthy liquid from armored tanker trucks fitted with a cannon that can spray a jet of stinking fluid over crowds who know how to cope with plain old tear gas.

lijken uit riolen blenden en dan over groepen protesters sproeien?
wtf

http://ca.reuters.com/art(...)208W20120903?sp=true

[ afbeelding ]

WTF Israel.
rotten corpsen ..?

het heet de skunk en is een van de besten middelen tegen illegalen protesten .

het is een mix van ,,WATER &GIST...meer niet.
het stinkt twee dagen mijn cameras stinken een uur in de wind soms .

na een dagje verslag van westbank protesten voor mijn baas :( alleen de nevel is al goed voor een lekker lijfluchtje :-)

[ Bericht 6% gewijzigd door C_S op 03-09-2012 23:19:40 ]
pi_116366739
vandaag het hele land de homeland beveiligings folder binnen gekregen .
wat te doen bij een aanval.nu weten we dat al maar toch ,

in telaviv zijn de bunkers nagekeken en geschilderd vanbinnen .
in het noorden van het land is alles al klaar .
morgen in Haifa een luchtalarm test .

pi_116369499
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 17:40 schreef CaptainObvious39 het volgende:
‘US to Iran: In case of Israeli strike, don’t fire on our bases’

http://www.timesofisrael.(...)t-fire-on-our-bases/
Dat vind ik pas echt een eng bericht. Alsof de politie aan een Tokkie-familie vraagt om de politieauto's heel te laten als ze los gaan op de buren. :(
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 3 september 2012 @ 23:34:09 #130
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_116369621
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:41 schreef C_S het volgende:
vandaag het hele land de homeland beveiligings folder binnen gekregen .
wat te doen bij een aanval.nu weten we dat al maar toch ,

in telaviv zijn de bunkers nagekeken en geschilderd vanbinnen .
in het noorden van het land is alles al klaar .
morgen in Haifa een luchtalarm test .

[ afbeelding ]
[ [url=http://i115.photobucket.com/albums/
n297/carlosito020/DSC_8312.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat wordt als mogelijke datum bestempelt? Deze maand? Oktober?
pi_116369805
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 23:34 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat wordt als mogelijke datum bestempelt? Deze maand? Oktober?
okt , nov,, zijn de hot months
pi_116369935
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat vind ik pas echt een eng bericht. Alsof de politie aan een Tokkie-familie vraagt om de politieauto's heel te laten als ze los gaan op de buren. :(
VsVA politieagent van de wereld, Kees?
pi_116370533
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 23:41 schreef johnnylove het volgende:

[..]

VsVA politieagent van de wereld, Kees?
Ik aarzelde toen ik het schreef, maar zo stellen ze zich nog wel steeds een beetje op.
Maar ik wil het beeld best wel veranderen in de bokser en zijn vervelende neefje.
Punt is, dat de VSvA zich al neergelegd lijken te hebben bij acties van Israel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_116372549
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:52 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nou, lees net wat anders:

IRAN COULD STRIKE U.S. BASES IN MIDDLE EAST IF ISRAEL ATTACKS ITS NUCLEAR FACILITIES - HEZBOLLAH LEADER NASRALLAH

@Reuters
Een raketje mis vanuit Iran en de US doet mee :D
pi_116373593
Het Westen is niet zo onder de indruk van de militaire capaciteiten van Iran. Het is een grotendeels verouderd leger dat slechts binnen de eigen landsgrens wat schade aan kan richten dus bijvoorbeeld in het geval van een invasie waar hier hoogst waarschijnlijk geen sprake van is.
pi_116373809
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 05:09 schreef DeParo het volgende:
Het Westen is niet zo onder de indruk van de militaire capaciteiten van Iran. Het is een grotendeels verouderd leger dat slechts binnen de eigen landsgrens wat schade aan kan richten dus bijvoorbeeld in het geval van een invasie waar hier hoogst waarschijnlijk geen sprake van is.
dit
  dinsdag 4 september 2012 @ 10:12:16 #137
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_116376330
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:29 schreef johnnylove het volgende:

Dat weten we achteraf. Voor Israël kan het dan al te laat zijn. En hoezo is Iran geen bedreiging? Zal wel eea niet mee hebben gekregen.

Dat wisten we allemaal vooraf al. De VS en UK die met valse documenten en verklaringen kwamen en 100% wisten dat er geen WMD's waren. Ze hebben zelfs een document gebruikt dat een studentje had geschreven en geplaatst op internet _O- Waarom denk je dat de VN niet mee deed?

Waar baseer je het op dat Iran wel een bedreiging is?

quote:
Laat je zien dat ze deze ontwikkeling niet is bedoeld voor energieopwekking. Die conclusie die jij trekt over onzin, zie ik echt niet.

Nogmaals, wat geeft andere landen het recht om wel een atoomprogramma te hebben en Iran niet? Landen waar het nestelt van taliban bijvoorbeeld, zoals Pakistan hebben ook atoombommen.

quote:
Genoeg tests in de geschiedenis die laten zien dat zo'n EMP over een straal van honderden km werkt. Geef toe dat zoiets wel een radicale gedachte is, maar mi realistisch bij een unilaterale aanval van Israël.

Nogmaals, waar is je bron dat een atoombom wordt gebruikt voor EMP door hem te laten ontploffen in de lucht.

quote:
Jij trok een conclusie.dat een systeem armoede veroorzaakt. Bij Iran kan je echt wel spreken over mismanagement en misallucatie vanjewelste.
Ik gaf aan dat armoede de oorzaak is van het kapitalistisch systeem waar we in zitten. Daarom zei ik ook dat ik nog wel 100 andere landen kan aanwijzen met een vergelijkbare situatie.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_116384412
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef Killaht het volgende:

[..]

[quote]Dat wisten we allemaal vooraf al. De VS en UK die met valse documenten en verklaringen kwamen en 100% wisten dat er geen WMD's waren. Ze hebben zelfs een document gebruikt dat een studentje had geschreven en geplaatst op internet _O- Waarom denk je dat de VN niet mee deed?
Achteraf ja. Haal juist expres dit voorbeeld aan, juist voor de verduidelijking richting jou. Wat heeft VN te maken, indien Israël aanvalt? Hebben ze in het verleden ook niet gedaan.

quote:
Waar baseer je het op dat Iran wel een bedreiging is?
Nasrallah gisteren nog gehoord?

quote:
Nogmaals, wat geeft andere landen het recht om wel een atoomprogramma te hebben en Iran niet? Landen waar het nestelt van taliban bijvoorbeeld, zoals Pakistan hebben ook atoombommen.
Atoomprogramma en bom zijn 2 totaal verschillende dingen. Kernenergie heeft Iran qua behoefte eigenlijk gewoon totaal niet nodig. Centrales konden ze krijgen, net als UAE en SA.

Je weet toch wel hoe Pakistan omgaat met die paar bommen die ze hebben? Die laden ze in busjes, omdat ze te bang zijn voor VS http://www.wired.com/dang(...)nukes-delivery-vans/.

Tevens is het ook een aanvulling voor de regio met de komst van de gele slang tussen India en Pakistan.

quote:
Nogmaals, waar is je bron dat een atoombom wordt gebruikt voor EMP door hem te laten ontploffen in de lucht.
Is gwn Na en Sk. Tests hebben dat allang uitgewezen dat zoiets daadwerkelijk optreed.

quote:
Ik gaf aan dat armoede de oorzaak is van het kapitalistisch systeem waar we in zitten. Daarom zei ik ook dat ik nog wel 100 andere landen kan aanwijzen met een vergelijkbare situatie.
Kapitalistisch systeem nog wel.... Klok lepel. Verder is dit ook niet van belang voor deze discussie.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:46:35 #139
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_116385356
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:15 schreef johnnylove het volgende:

Achteraf ja. Haal juist expres dit voorbeeld aan, juist voor de verduidelijking richting jou. Wat heeft VN te maken, indien Israël aanvalt? Hebben ze in het verleden ook niet gedaan.

De VS heeft 100en valse verklaringen afgelegd voor de oorlog van Irak. Er was geen 1 reden om Irak aan te vallen destijds. Maar jij hapte natuurlijk als zoete koek, dit valt niet te ontkennen.

Dus ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen? Praat niet over feiten, als je het verhaal nooit op de voet gevolgd hebt.

http://www.nieuwsfeit.nl/nieuws-archief/5599.html?task=view
http://www.law.kuleuven.b(...)nies/FNJWirakFET.pdf
http://www.ravagedigitaal.org/2008/bushadmin/artikel.php

quote:
Nasrallah gisteren nog gehoord?

Ja, en is geen Iran.

quote:
Atoomprogramma en bom zijn 2 totaal verschillende dingen. Kernenergie heeft Iran qua behoefte eigenlijk gewoon totaal niet nodig. Centrales konden ze krijgen, net als UAE en SA.

Je weet toch wel hoe Pakistan omgaat met die paar bommen die ze hebben? Die laden ze in busjes, omdat ze te bang zijn voor VS http://www.wired.com/dang(...)nukes-delivery-vans/.

Tevens is het ook een aanvulling voor de regio met de komst van de gele slang tussen India en Pakistan.

Dat is jouw mening, dat Iran het niet nodig heeft. Wat is de reden dat andere landen het wel nodig hebben dan? En wat is de reden dan ten opzichte van Iran dat niet mag?

quote:
Is gwn Na en Sk. Tests hebben dat allang uitgewezen dat zoiets daadwerkelijk optreed.

Ik wacht nog steeds op je bron.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_116386292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:46 schreef Killaht het volgende:

[..]

[quote]De VS heeft 100en valse verklaringen afgelegd voor de oorlog van Irak. Er was geen 1 reden om Irak aan te vallen destijds. Maar jij hapte natuurlijk als zoete koek, dit valt niet te ontkennen.

Dus ik weet niet onder welke steen jij hebt gelegen? Praat niet over feiten, als je het verhaal nooit op de voet gevolgd hebt.

http://www.nieuwsfeit.nl/nieuws-archief/5599.html?task=view
http://www.law.kuleuven.b(...)nies/FNJWirakFET.pdf
http://www.ravagedigitaal.org/2008/bushadmin/artikel.php
Is nog steeds achteraf. Doet niks aan het feit af dat mogelijke ontwikkeling een casus belli is voor de Joden. Dat Iran misschien niet doet, is geen zekerheid voor Israël. Oh nogmaals wil je niet meer pretenderen dat je mijn menig weet.

quote:
Ja, en is geen Iran.
Ja, duidelijk een proxy van Iran. Gisteren toch duidelijk een oorlogstaal gehoord van hem. Mocht Israel Iran aanvallen, dan valt Iran Amerikaanse basissen aan in het MO. Nasrallah is afgelopen jaar gelukkig allang van zijn voetstuk afgevallen .

quote:
Dat is jouw mening, dat Iran het niet nodig heeft. Wat is de reden dat andere landen het wel nodig hebben dan? En wat is de reden dan ten opzichte van Iran dat niet mag?
Heb toch duidelijk aan jou laten zien dat het niet voor energiebehoefte is voor Iran. Naast het feit dat gehele ontwikkeling en beveiliging ook betaald moeten worden, had Iran dat geld beter ergens anders kunnen investeren.

Tevens heb ik niet gezegd dat Iran geen kernenergie mag hebben. Heb meerdere malen al tegen je gezegd dat Iran kerncentrales zo kon krijgen. Net als het bijna het hele MO deze heeft.

Jij komt steeds met van die kleuter opmerkingen: "Ja, maar hun"

quote:
Ik wacht nog steeds op je bron.
Begrijp je niet. Waarvan moet je een bron hebben? Dat een kernbom als EMP kan werken of dat zoiets ooit ingezet is als militair wapen? Dat zijn ook weer totaal verschillende dingen en dat weet jij ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')