Het is niet voor mijn auto, maar voor de brommer, maar die heeft uiteraard ook een elektrisch circuit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:18 schreef shiznuts het volgende:
Zoals ik je eerder al aanraadde: zoek ff op Google naar 'gps voice bug sos'. Elders zie ik niet gerept worden over 'DW' of 'China'. Je moet gewoon een sim-kaart erinsteken en dat nummer een sms met 'GPS' als tekstbericht sturen. Dat is de commando die initieert dat jij de coördinaten even later krijgt.
Verder gaat de accu natuurlijk langer mee zodra de GPS niks hoeft te doen en de GSM-net-functie ook niet voortdurend bezig is commando's aan te nemen en zaken terug te sturen. Al begrijp ik niet zo goed waarom je 'em met accufunctie zou gebruiken? Lijkt me logischer dat je 'em ergens aan het elektrische net van de auto koppelt, start de auto, gaat die functie werken en misschien bij het uitschakelen op de accu teren totdat deze leeg is.
Mocht je er de ballen van begrijpen, vraag nou toch gewoon eens na bij de verkoper.Ik snap sowieso niet dat mensen dat vaak niet doen als ze iets niet weten (hoewel ik doorgaans ook vaak meer weet van hetgeen ik wil kopen dan de verkoper
, but still).
Dan haal ik hem nog liever bij BIC met wat extra's en voor 2 tientjes minderquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:18 schreef mtchel112 het volgende:
de jiayu g2 is bij fastcardtech 159,99 dollar (wit is 3 dollar meer), free shipping en op internet staat een 10% coupon, is ook erg goedkoop lijkt mij
quote:Anonymous user( 2012-08-25 20:25:51 ) from Sweden Question & Comment Comment
Is this phone in stock right now?
OnlineSupport Replay2012-08-25 21:20:57 )
Yes it is in stock
quote:Anonymous user( 2012-08-25 17:27:11 ) from Question & Comment Comment
Please explain one thing if the phone is in stock why you wrote "Pre-order ship will around SPE 5-10"?
OnlineSupport Replay2012-08-25 18:39:41 )
this one is not in stock,
Ja, daar zou ik ook vanuit gaan dan.quote:silv-r( 2012-08-24 18:08:55 ) from Question & Comment Comment
is it really in STOCK??
OnlineSupport Replay2012-08-24 19:45:36 )
yes, it is in stock
Ja maar het schijnt zo te zijn dat degene aan de andere kant van de lijn dan alleen chinees hoort!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Kun je ook Nederlands praten door zo'n Chinese gsm?
Kan met google translate app worden verholpen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja maar het schijnt zo te zijn dat degene aan de andere kant van de lijn dan alleen chinees hoort!
Iets met automatische vertalingen die niet uit te schakelen zijn?!
Komt hij in stock bij BIC?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan haal ik hem nog liever bij BIC met wat extra's en voor 2 tientjes minder!
met bic bedoeld hij vast mistertao (onderdeel van BIC)quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Komt hij in stock bij BIC?
Dan haal ik hem liever daar, vertrouw Bic meer dan fastcardtech
Volgens mij mijden applicatie makers gewoon de Chinese merken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef FreaZ het volgende:
Wat is de reden dat je niet direct kunt downloaden in installeren vanuit de play store? En met welke omweg gaat het dan wel? Handmatig?
Het is mij toch echt gelukt hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens mij mijden applicatie makers gewoon de Chinese merken.
Ik zei ook niet dat elke app developer dat doet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het is mij toch echt gelukt hoorRechtreeks uit de Play Store....
heb je je aurora 2 al binnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat elke app developer dat doet.
Ik verwacht hem deze week aangezien hij uit China isquote:
Nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef pazara het volgende:
als ik een pakketje bestel zonder track en trace,
krijgt die dan in nl automatisch een t en t code?
zoja,hoe kan ik deze code opvragen?
Hoezo kan dat niet? Of vindt hij gewoon niets? En als je zoekt op het type van de auto?quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:48 schreef Sjabba het volgende:
Ik heb laatst via Mistertao matten besteld voor mijn auto, prima spul. Maar nu wi lik voor mijn andere auto zoeken. Dat is een Hyundai, maar op die term kan ik niet zoeken?
oh komt hij echt uit chinaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik verwacht hem deze week aangezien hij uit China isMaar goed met pakjes uit China kun je nergens van uit gaan hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |