Ja maar het schijnt zo te zijn dat degene aan de andere kant van de lijn dan alleen chinees hoort!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
Kun je ook Nederlands praten door zo'n Chinese gsm?
Kan met google translate app worden verholpen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:02 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja maar het schijnt zo te zijn dat degene aan de andere kant van de lijn dan alleen chinees hoort!
Iets met automatische vertalingen die niet uit te schakelen zijn?!
Komt hij in stock bij BIC?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dan haal ik hem nog liever bij BIC met wat extra's en voor 2 tientjes minder!
met bic bedoeld hij vast mistertao (onderdeel van BIC)quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Komt hij in stock bij BIC?
Dan haal ik hem liever daar, vertrouw Bic meer dan fastcardtech
Volgens mij mijden applicatie makers gewoon de Chinese merken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:12 schreef FreaZ het volgende:
Wat is de reden dat je niet direct kunt downloaden in installeren vanuit de play store? En met welke omweg gaat het dan wel? Handmatig?
Het is mij toch echt gelukt hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:48 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens mij mijden applicatie makers gewoon de Chinese merken.
Ik zei ook niet dat elke app developer dat doet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Het is mij toch echt gelukt hoorRechtreeks uit de Play Store....
heb je je aurora 2 al binnen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat elke app developer dat doet.
Ik verwacht hem deze week aangezien hij uit China isquote:
Nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:20 schreef pazara het volgende:
als ik een pakketje bestel zonder track en trace,
krijgt die dan in nl automatisch een t en t code?
zoja,hoe kan ik deze code opvragen?
Hoezo kan dat niet? Of vindt hij gewoon niets? En als je zoekt op het type van de auto?quote:Op zondag 26 augustus 2012 08:48 schreef Sjabba het volgende:
Ik heb laatst via Mistertao matten besteld voor mijn auto, prima spul. Maar nu wi lik voor mijn andere auto zoeken. Dat is een Hyundai, maar op die term kan ik niet zoeken?
oh komt hij echt uit chinaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik verwacht hem deze week aangezien hij uit China isMaar goed met pakjes uit China kun je nergens van uit gaan hé
Ik zou gewoon op Samenkopen.net kijken en gaan voor de Eneloop batterijen. Niet uit China halen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 14:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens, iemand recent nog oplaadbare AA batterijen besteld uit China? Ik kom net tot de conclusie dat ik nog maar 8 werkende oplaadbare batterijen in huis heb en dat aantal moet snel (of ja snel, standaard levertijd vanuit China) aangevuld worden.
Wat is op dit moment de best buy?
Volgens mij heeft dat te maken met PayPal-principes. Zodra je op "polo shirt" zoekt en je ziet een merkloze polo, je wilt die bestellen weigert Mistertao omdat er het woord "polo" in zit. Zij denken dus gelijk aan nep-artikelen maar heel vaak is dat dus niet zoquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoezo kan dat niet? Of vindt hij gewoon niets? En als je zoekt op het type van de auto?
De typte de zin wat ongelukkigquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
oh komt hij echt uit chinamijn ervaring met BIC is namelijk razendsnel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |