Ze probeerde nog wat met stamcellen dus ik heb geen t meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.
Inderdaad bizar dat je droomt over Friso.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bizar genoeg droomde ik vannacht nog dat Friso gered werd door middel van een stamcel injectie in zijn hersenen nadat er een gat in was geboord
Vreemd, in het 8-uur journaal zag ik dezelfde tekst met spelfout (betuigd)...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
^^ Dat.
[ afbeelding ]
Dit ziet er niet uit als iets wat ooit op TV komt. En waarom zou je direct een foto van je TV maken?
Viel me ook op inderdaad, lijkt erop dat ze zelfs nog een spelfout eruit hebben gehaald, dus dan is er wel iemand bij NGC geweest dus 100% bewust was dat die tekst werd uitgezonden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:36 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Vreemd, in het 8-uur journaal zag ik dezelfde tekst met spelfout (betuigd)...
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat iemand dit verzint om als PR stunt te gaan gebruiken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet dat zoiets van NGC af komt en dat dat uberhaupt is gezien/gefotografeerd...
Is het niet gewoon een heeeeeeeeeeeeeeele slechte PR-stunt?
Mij ook niet, maar het verhaaltje eromheen klopt ook niet helemaal en er zijn wel gekkere PR-stunts geweestquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:10 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand dit verzint om als PR stunt te gaan gebruiken.
En met welke intentie zou deze PR-stunt dan zijn bedacht?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:52 schreef iBenny het volgende:
Mij ook niet, maar het verhaaltje eromheen klopt ook niet helemaal en er zijn wel gekkere PR-stunts geweest
Ook slechte aandacht is reclame.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke intentie zou deze PR-stunt dan zijn bedacht?
Kom, we gaan onszelf eens goed voor lul zetten. Dat is pas goede PR!
Een pr stunt van Geo.channel lijkt me zeer onwaarschijnlijk..quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En met welke intentie zou deze PR-stunt dan zijn bedacht?
Kom, we gaan onszelf eens goed voor lul zetten. Dat is pas goede PR!
Slechte reclame. Dit is de uitzondering die de zgn regel 'there is no such thing as bad publicity' bevestigt.quote:
de NOS is geen omroepquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef NightH4wk het volgende:
Spelfout en de titel is verkeerd. Wat een prutsers indien echt afkomstig van NGC. Maar aangezien de bron Twitter is vertrouw ik het niet. NOS is ook wel zo'n typische omroep dat hier in zou trappen.
Wel volgens de mediawet?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
de NOS is geen omroepmaar idd, ze nemen vaak veel dingen klakkeloos aan zonder research te doen.
Laten we er maar meteen een zinvolle post tegenaan gooien om alle verwarring voor te blijven. De status "minimal consciousness" wordt als volgt gedefinieerd:quote:Op maandag 19 november 2012 13:40 schreef G.R.S. het volgende:
AMSTERDAM - Prins Friso vertoont sinds kort tekenen van zeer gering bewustzijn. Dat meldt de RVD maandag.
De prognose van de toestand van de prins blijft echter onzeker en de medici zijn volgens de RVD nog steeds zeer bezorgd". Het kan nog maanden duren voor er meer duidelijkheid is over de toekomst van de tweede zoon van koningin Beatrix.
Namens Friso's echtgenote prinses Mabel laat de RVD weten: "Dit is de zwaarste periode van mijn leven. Mijn liefde voor Friso, de steun van familie en vrienden, en de vele berichten van medeleven geven mij kracht in deze moeilijke tijd."
http://www.nu.nl/binnenla(...)ring-bewustzijn.html
Dit ja. Ik vind het ook zo sneu voor Mabel en de kinderen. Het is gewoon een rouwproces zonder eind. Iemand is er geestelijk niet meer, alles wat je met elkaar had is weg, maar het lichaam is er nog. Je kunt het niet afsluiten en een plek geven door een begrafenis en alles wat daarbij hoort, maar het blijft maar doorgaan. En dan nu weer zo'n valse hoop bericht...quote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Injetta het volgende:
Tja... dit is eigenlijk nog erger dan dat je man is gestorven volgens mij. Je blijft alleen maar wachten op elk spoortje van bewustzijn en daar klamp je je dan aan vast. Maar de kans dat hij ooit weer de oude Friso wordt, is toch nihil? Op zijn best reageert hij straks op wat prikkels, maar als je die mensen ziet die de rest van hun leven in coma/lichte bewustzijn zijn, dan zijn het toch niet meer dan kwijlende stakkers. OP zijn best stoten ze wat klanken uit en lachen wat en bewegen iets. Dat wil je toch niet jarenlang??
Tx.quote:Op maandag 19 november 2012 13:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Laten we er maar meteen een zinvolle post tegenaan gooien om alle verwarring voor te blijven. De status "minimal consciousness" wordt als volgt gedefinieerd:
Behavioral criteria for the diagnosis of MCS*
• Follows simple commands
• Gives yes or no responses verbally or with gestures
• Verbalizes intelligibly
• Demonstrates other purposeful behavior, including nonreflexive movements or affective gestures that occur in direct relationship to relevant environmental stimuli, eg:
• • appropriate smiling or crying in response to specific emotional stimuli
• • vocalization or gesturing in direct response to linguistic content of questions
• • directed reaching for objects that demonstrates a clear relationship between object location and direction of reach
• • modification of touch or grasp to accommodate the size and shapes of objects
• • pursuit eye movements or sustained vision fixation upon a external visual stimulus
*At least one is required for diagnosis
http://www.koninklijkhuis(...)oogheid-prins-friso/quote:Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso
19 november 2012
Namens de Koninklijke Familie deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee:
De RVD heeft sinds het ski ongeluk van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso aangegeven dat er mededeling zou worden gedaan van medisch significante veranderingen in de toestand van de Prins.
Sinds kort toont Prins Friso af en toe tekenen van zeer gering bewustzijn; deze toestand staat bekend als "minimal consciousness". De prognose blijft erg onzeker en het medisch team is nog steeds zeer bezorgd. Het zal nog vele maanden duren voordat er meer duidelijkheid is.
De Koninklijke Familie, en vooral het gezin van Prins Friso, is dankbaar voor betoonde terughoudendheid van de media sinds het ongeluk van de Prins. Zij verzoekt de media om de privacy van het gezin te blijven respecteren.
Prinses Mabel wil nogmaals de vele mensen danken die steunbetuigingen hebben gestuurd. "Dit is de zwaarste periode van mijn leven. Mijn liefde voor Friso, de steun van familie en vrienden, en de vele berichten van medeleven geven mij kracht in deze moeilijke tijd."
Ik heb het net op de radio gehoord. Nu pas bevestigen ze dat er enigzins hersenactiviteit is.quote:Op maandag 19 november 2012 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
'Sinds kort'? Dan heeft Tutu maar een verhaaltje opgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |