Ik begrijp dat filmpje niet echt, is het nu grappig, ironisch of wat?quote:Op woensdag 21 november 2012 01:16 schreef DaverzNL het volgende:
Dit laatste bericht over Friso deed me toch meteen aan deze aflevering van Roeland denken:
quote:Prins Friso op Huis ten Bosch
Toegevoegd: dinsdag 9 jul 2013, 15:14
Update: dinsdag 9 jul 2013, 15:18
Prins Friso heeft vandaag het Wellington ziekenhuis in Londen verlaten. Hij is inmiddels al op paleis Huis ten Bosch, zo meldt de Rijksvoorlichtingsdienst.
Prins Friso blijft onveranderd in een toestand van 'minimal consciousness'. Zijn gezondheidstoestand is nog steeds zorgwekkend. Verdere behandeling in een ziekenhuis is echter niet noodzakelijk meer. Daarom zullen lange termijn mogelijkheden voor zijn verzorging in Nederland of in het Verenigd Koninkrijk worden bekeken. In de komende maanden worden alle opties hiervoor in overleg met deskundigen onderzocht.
Deze zomer zal Prins Friso met zijn gezin doorbrengen op Paleis Huis ten Bosch, waar een medisch team onder leiding van Prof. Jan van Gijn en Dr. Michael Kuiper hem zal verzorgen. Hij is daar vandaag aangekomen.
De Koninklijke Familie dankt het medische team van het Wellington-ziekenhuis hartelijk voor de uitstekende en toegewijde verzorging.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Poeke het volgende:
Volgens NOS is Friso terug in Nederland.
[..]
Nee, volgens de de Rijksvoorlichtingsdienst. En die weten het wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hier de stekker eruit trekken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hij heeft al lang geen stekker meer dus dat wordt moeilijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hier de stekker eruit trekken?
Hoe eten zulke patienten?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hij heeft al lang geen stekker meer dus dat wordt moeilijk
Als ze nog een kauwreflex hebben kauwen ze zelf, vergelijk het met een baby.quote:
Ik denk dat het meer tegen hun religieuze waarden ingaat om dat te doen, dan dat ze nog hopen op een goede afloop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Wel aandoenlijk al die hoop op betere tijden door de koninklijke familie. Zeulen met een lichaam die toch nooit de kracht meer gaat vinden. Het klinkt hard, maar ik zou de stekker er uit trekken.
Oh, jij weet wat ze zijn dochters vertellen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Eigenlijk zou het beter zijn als hij overlijdt.
Nu hebben zijn dochters vast nog de (valse) hoop dat papa weer wakker wordt.
Welke stekker? Het is helemaal niet gezegd dat er een stekker is...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:27 schreef freaky40 het volgende:
Wel aandoenlijk al die hoop op betere tijden door de koninklijke familie. Zeulen met een lichaam die toch nooit de kracht meer gaat vinden. Het klinkt hard, maar ik zou de stekker er uit trekken.
Zijn dochters zijn 7 en 8. Te jong om de situatie echt te snappen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, jij weet wat ze zijn dochters vertellen?
Vertel vertel vertel.... hoe kom je aan die informatie?
Nou spreekwoordelijke stekker dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welke stekker? Het is helemaal niet gezegd dat er een stekker is...
Maar Nederland is een wat aparte keuze imho. Mabel blijft voor zover bekend in Engeland wonen toch?
Hem vermoorden, bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |