daar heb ik weer andere trucjes voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch wel fijn om te horen, maakt ook dat vrouwen graag terug komen
Of wakker worden en je loopt een troep binnen als je de woonkamer inloopt. Ik vind het heerlijk om in mn boxer en op blote voeten rond te kunnen lopen zonder de troep te moeten ontwijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
ook als die niet aan de deur kwamen, ik heb zelf geen rust als het een bende is..... je voelt je ook niet prettig als je uit je werk in een rommelhuis komt....
hehe, heel herkenbaarquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
herkenbaar, en vanaf dag 1 op mezelf ben ineens netjes lijkt het wel
die ken ik ook, maar de combinatie werkt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik weer andere trucjes voor
Zo erg heb ik het nog nooit gehad en zal ik het ook nooit krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of wakker worden en je loopt een troep binnen als je de woonkamer inloopt. Ik vind het heerlijk om in mn boxer en op blote voeten rond te kunnen lopen zonder de troep te moeten ontwijken.
35 hier!quote:
Zoals?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik weer andere trucjes voor
Willen we dit wetenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:30 schreef dawg het volgende:
zelfs als mijn pitbull overeind staat zweten mijn ballen nog.
Internet is er toch voor gemaakt om ongevraagde en vooral ongewilde info vol op je beeldscherm te gooien!quote:
Om zwetende ballen te zien?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:37 schreef dawg het volgende:
oh. ik zou bijna denken dat je zelfs wilt komen kijken.
Had je ook mogen zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
ja weet ik veel. ik had eerder een nee verwacht namelijk.
In de hand... hihi.. mooie woordgrap!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had het in de hand.. was een vraag aan jou he
in de hand nog net niet hoor. zo opwindend is fok! niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij had het in de hand.. was een vraag aan jou he
Het was je ochtenderectie?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:43 schreef dawg het volgende:
in de hand nog net niet hoor. zo opwindend is fok! niet.
Of wat je aan het doen was op moment vanquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel een belangrijk feit over wanneer je daar last van had.. enzo
last is een groot woord. whehe.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
Toch wel een belangrijk feit over wanneer je daar last van had.. enzo
Hij had hem in ieder geval niet in de hand..quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Of wat je aan het doen was op moment van
scherpquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is zo klein dat je er niets van merkt
Oei, dat zou niet best zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij weet wel beter.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
SPOILER: zwaar geschikt voor OUD, openen op eigen risico!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga haar echt ontvrienden maar eerst wil ik deze foto met jullie delen!!Ik klikteSPOILER: zwaar geschikt voor OUD, openen op eigen risico!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat heb ik vast verdrongenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef dawg het volgende:
nee dat niet, maar toch. je zult er vast al wel over gefantaseerd hebben.
Zodat je ook eens alleen gaat.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waarom zijn mn bios maatjes nou op vakantie nu de goeie films uit komen..![]()
Zulke moeders moeten ze afschieten!!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:58 schreef PeuRac het volgende:
Serieus? Zulke foto's moeten ze verbieden
quote:
Mee eens, ik heb er ook zo 1 in mijn lijst die ik dit soort foto's gewoon zie posten .quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zulke moeders moeten ze afschieten!!
Ik opende FB even op mijn foon, nou vind ik het op zich niet erg om tetten vol in beeld te krijgen maar er zijn grenzen natuurlijk!
[..]
[ afbeelding ]
Geen van beiden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:05 schreef VrolijkAlleen het volgende:
WTF is dat voor foto van lekkende tieten :S zwanger of gewoon ...heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |