Mijn auto heeft het begevenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ROY! We hebben je gemist! Wat was er aan de hand?
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Vet awkward op kantoor. Mn ene collega is net terug van 3 weken vakantie en geloof dat haar baan aan een zijden draadje hangt
Bummer, wat is er kapot?quote:
Geen idee nog, ze komen hem zo ophalenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?
[..]
Bummer, wat is er kapot?
Het schijnt al tijden niet goed te gaan en nu moet er heel snel heel veel verbetering komen geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg kut terug komen van vakantie. Door iets wat zij heeft gedaan, of is er een economische reden?
[..]
Bummer, wat is er kapot?
Met haar kwaliteit/kwantiteit van werken bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt al tijden niet goed te gaan en nu moet er heel snel heel veel verbetering komen geloof ik.
Ik hoop voor je dat het mee valt dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee nog, ze komen hem zo ophalen
Inderdaadquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met haar kwaliteit/kwantiteit van werken bedoel je?
[..]
Ik hoop voor je dat het mee valt dan.
maar dat wist ze dan voor haar vakantie ook wel lijkt me?quote:
Ik neem aan van wel ja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dat wist ze dan voor haar vakantie ook wel lijkt me?
Wat voor 1?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet nog een 300+pk honda te koop
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.quote:
Verkapte bitch I'm fabulous post?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:05 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ben nu al heet en pas net wakker...
Supra heeft een 3 liter 6-lijn motor, no-way dat het in een Civic past (op een normale manier tenminste).quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.
geen plastic fantastic ding ofzo echt een hele knappe wagen.
Waar is Ang3l als je em nodig hebt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte bitch I'm fabulous post?
Verkapte heb het nu al warm postquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapte bitch I'm fabulous post?
Ghehehequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is Ang3l als je em nodig hebt?
Jij zit ook in een kantoor zonder airco en met plat dak?quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:08 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Verkapte heb het nu al warm post
Integra blokken zijn 1.8 liter zonder turbo, maar daar is met wat aanpassingen wel 300+ pk uit te halen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
het is een zilvergrijze civic, volgens mij uit 99. met een het zal jou meer zeggen zo een 2 liter turbo blok uit een supra of integra.
geen plastic fantastic ding ofzo echt een hele knappe wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |