De A plaatsen waren 212,-quote:Op maandag 11 februari 2013 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
73 en 110 waren de ticketprijzen volgens mij...
http://tickets.sochi2014.com/sochi2014.html?affiliate=ORPquote:Op maandag 11 februari 2013 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De A plaatsen waren 212,-
O het zou wel kunnen dat je het over de prijzen zonder toeslagen hebt, wanneer je reserveert kom je op 200 nog wat uit bij ATPI.
Ah okequote:Op maandag 11 februari 2013 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
http://tickets.sochi2014.com/sochi2014.html?affiliate=ORP
3000(73e) en 6500(110e) Roebel, maar dat is alleen als je met een Russische VISA die tickets koopt.
Dan hebben wij mazzel. We hebben alle kaarten die we wilden hebbenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:16 schreef heywoodu het volgende:
De helft van het schansspringen is al uitverkocht![]()
![]()
![]()
En bij het skiën en bobsleeën alles van de mannen ook al
Nou ja, in de aanloop naar Vancouver mochten vaak ook alleen Canadezen op de wedstrijdpistes trainen. Het thuisland bevoordelen gebeurt bijna altijd wel een beetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:28 schreef Karina het volgende:
Sauerbreij somber over Sotsji: 'Eén grote bouwput'
Olympisch kampioene snowboarden Nicolien Sauerbreij is nog niet erg onder de indruk van Sotsji, het Russische oord waar volgend jaar de Winterspelen plaatsvinden.
'De mensen hier doen vreselijk hun best, maar buiten het wedstrijdgebied is het een grote bouwput. Er zijn zoveel gebouwen nog lang niet af en gaan waarschijnlijk ook niet af komen. Het geeft een hele trieste aanblik', liet Sauerbreij maandagavond bij de NOS weten.
Sauerbreij had graag de afgelopen dagen willen trainen op de olympische piste. Ondanks eerdere toezeggingen kreeg ze daarvoor echter geen toestemming. 'We wilden ons vast oriënteren zodat we volgend jaar weten waar we ons kunnen voorbereiden. Maar er kwam ineens iemand met een hele hoge functie, die zei dat er niet gesnowboard mag worden. Alleen de Russen mogen op de wedstrijdhelling.'
Bron
Ook niet eerlijk
Jammer. En het voordeel is wel meer dan een beetje, als de Russen NU al kunnen oefenen daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:28 schreef Leatherface het volgende:
Nou ja, in de aanloop naar Vancouver mochten vaak ook alleen Canadezen op de wedstrijdpistes trainen. Het thuisland bevoordelen gebeurt bijna altijd wel een beetje.
Het is een grote bouwput ja, maar dat krijg je wanneer je de Spelen in een nieuwe stad houdt. Er was van te voren niet zo veel in de regio, behalve wat stranden, hotels en kuuroorden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer. En het voordeel is wel meer dan een beetje, als de Russen NU al kunnen oefenen daar.
Foto van een van de bouwputten (schaatsstadion in aanbouw)
[ afbeelding ]
quote:Russia: Migrant Olympic Workers Cheated, Exploited
(Lausanne) – Migrant workers building sites and infrastructure for the 2014 Winter Olympic Games in Sochi, Russia, have been cheated and exploited. With exactly one year to go before the Winter Olympics, Russia and the International Olympic Committee (IOC) should make rigorous monitoring of workers’ rights on Olympic construction sites a top priority to prevent further abuses.
Bron en rest van het artikel.
Wat een donuts inderdaad, die Turijn medailles. Deze van Sotsji vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef heywoodu het volgende:
Het uiteindelijke ontwerp van de medailles:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel leuk trouwens, alle (winter)medailles tot Sochi, inclusief dat spuuglelijke ding-met-gat van Turijn
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef heywoodu het volgende:
De Duitse kleding:Ze hadden die van de Zomerspelen wel aan kunnen houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
het mooie is dat ook niemand op de foto echt blij kijktquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:53 schreef TheArt het volgende:
Ook mooi. Las van de week al dat Duitsland oranje als hoofdkleur wilde nemen omdat het één van de belangrijkste kleuren is samen met rood, blauw, groen en geelDus ik dacht dat ze een soort slechte rib-off van de Nederlandse olympische pakken zouden maken, maar deze foeilelijke pakjes had ik dan weer niet zien aankomen
Vernederlandsing van zulke woordenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:30 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/sotsji-sochi
Volgens mij heb je dat artikel niet gelezenquote:
Mee eens. Overigens nog niet zo erg als het Duits, waar bijvoorbeeld "Vassiliev" geschreven wordt als "Wassiliew"quote:
Dus verengelsing van die woorden is persé beter? Schrijf je dan ook altijd consequent Moscow en geen Moskou?quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mee eens. Overigens nog niet zo erg als het Duits, waar bijvoorbeeld "Vassiliev" geschreven wordt als "Wassiliew"
Van Onzetaal.nl? Zal best dat het officieel zo moet, maar ik vind het waardeloos.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:33 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat artikel niet gelezen
Nee, niet per se. In bepaalde gevallen vind ik het zelf (een stuk) beter. Zo vind ik bijvoorbeeld Moskou beter dan Moscow, maar Sukhorukov een stuk beter dan Soechoroekov.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Dus verengelsing van die woorden is persé beter? Schrijf je dan ook altijd consequent Moscow en geen Moskou?
Ligt een beetje eraan hoe gangbaar het is en hoe de Nederlandse spelling er dan uit ziet.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Dus verengelsing van die woorden is persé beter? Schrijf je dan ook altijd consequent Moscow en geen Moskou?
Exact. Kajboelajev ziet er toch niet mooi uit. Dan liever Khaibulaev of zo iets.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, niet per se. In bepaalde gevallen vind ik het zelf (een stuk) beter. Zo vind ik bijvoorbeeld Moskou beter dan Moscow, maar Sukhorukov een stuk beter dan Soechoroekov.
Ik varieer erin. Maar Tsjornomorets ziet er niet uit. Of een naam als Klitsjtsjenko.quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:32 schreef borisz het volgende:
Ik ben van de Engelse spelling en zal altijd Sochi schrijven. En ook Shanghai, Sharapova, Tymoshenko, Rubin Kazan, Chornomorets Odesa etc.
twitter:leonidragozin twitterde op zondag 06-10-2013 om 16:19:35Olympic flame dies upon arrival in Moscow. FSO officer revives the torch using a lighter. So now it is officially Putin's Mordor flame. reageer retweet
Ik acht de kans dat Wüst drie keer goud pakt en dus over De Bruijn heen gaat groter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:51 schreef Nober het volgende:
Als Sven Kramer drie gouden medailles pakt dan is hij meteen de succesvolste mannelijke sporter op de Spelen, slechts één zilveren medaille minder dan Inge de Bruijn.
Doet Sablikova niet mee?quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:58 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat Wüst drie keer goud pakt en dus over De Bruijn heen gaat groter.
Ik zie Kramer toch eerder 5, 10 en ploeg winnen dan dat Wüst uit 1000, 1500, 3000 en ploeg drie gouden medailles haalt...quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:58 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat Wüst drie keer goud pakt en dus over De Bruijn heen gaat groter.
Nou in haar vorm van eind vorig jaar komt ze een heel eind.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie Kramer toch eerder 5, 10 en ploeg winnen dan dat Wüst uit 1000, 1500, 3000 en ploeg drie gouden medailles haalt...
Ik denk dat het ook zeker niet onrealistisch is, ik zie 3 keer goud alleen eerder door Kramer gepakt wordenquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou in haar vorm van eind vorig jaar komt ze een heel eind.
Nederland haalde 13 medailles bij vorig WK Afstanden, als dat bij de olympische spelen weer gebeurt is Nederland het land dat de meeste medailles op 1 onderdeel haalt ooit bij de winterspelen dacht ik.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook zeker niet onrealistisch is, ik zie 3 keer goud alleen eerder door Kramer gepakt worden
Ach, ze mogen het ook allebei doen hoor
quote:OS Sotsji: avondprogramma NOS op primetime
Het is voor het eerst dat het avondprogramma van de NOS tijdens een ‘superevenement’ op prime time wordt uitgezonden. De NOS begon met een reeks talkshows elf jaar geleden tijdens de Tour de France van 2003. In 2004 volgden avondprogramma’s bij het EK voetbal in Portugal en de Olympische Zomerspelen in Athene. In 2006, in Turijn, was er voor het eerst een avondprogramma bij de winterspelen. Bij de Olympische Spelen in Vancouver in 2010 was een avondprogramma niet aan de orde, omdat een groot deel van de wedstrijden in Nederlandse nacht plaatsvond.
Ook met Sotsji is er tijdsverschil: het is daar drie uur later, daarom zijn Henry Schut en co-host Erben Wennemars er dagelijks al rond half negen. Ook bij deze Spelen zullen met name de hoofdrolspelers - de sporters zelf - aan tafel komen.
Dione de Graaff is straks de vaste presentator bij het schaatsen. In de Adler Arena, zoals de schaatsbaan van Sotsji heet, krijgt De Graaff voor de analyse versterking van voormalig wereldkampioen allround Paulien van Deutekom en meervoudig Europees- en wereldkampioen Rintje Ritsma. Traditiegetrouw speelt schaatsen een prominente rol in de programmering van de NOS. Uiteraard besteedt de NOS straks ook aandacht aan alle andere sporten, zoals snowboarden, shorttrack, bobsleeën, kunstrijden en ijshockey.
Maarten Nooter, hoofdredacteur NOS Sport: “We staan aan de vooravond van alweer een interessant sportjaar. Nog maar vier maanden tot de opening van de Spelen. Nog acht tot het begin van het WK Voetbal in Brazilië. En nog negen tot het startschot van de 101e Tour de France. Maar wat Sotsji betreft zijn we nu dus zover dat we kunnen zeggen dat het raamwerk staat en dat we heel blij zijn met mensen als Paulien, Erben en Rintje.” En met een knipoog: “Voor de rest hoeven we nu alleen nog maar een paar dingen uit te werken en op te tuigen…..”
Nederland 1 is gedurende de Olympische Spelen, van vrijdag 7 tot en met zondag 23 februari 2014, de Olympische zender en de NOS is de ‘Official Olympic Broadcaster’ voor Nederland.
Geen OS-jasjestopic.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:26 schreef tong80 het volgende:
Paulien van Deutekom en meervoudig Europees- en wereldkampioen Rintje Ritsma. Vreselijk. Kan het duffer ?
Dione.
Ria Visser was een kutverslaggeefster maar als analist een klasse beter dan Deutekom.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:31 schreef heywoodu het volgende:
Van Deutekom deed het bij het vorige toernooi prima, die moest alleen even wennen en was in het begin wat verlegen.
The horror.quote:
Dat kun jij vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ria Visser was een kutverslaggeefster maar als analist een klasse beter dan Deutekom.
Zeker. Schijnt een discussieforum te zijn waar iedereen z'n eigen mening mag hebben.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen OS-jasjestopic.
Noorse truien topic
Nee pak van Vancouver. Denk dat die van Sotchi nog bekend moet worden gemaakt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Dat is dus het Nederlandse schaatspak?
Geen idee. Was gewoon een fotoshoot, maar vond dit meer met de OS te maken hebben dan alleen met Kramer zelfquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Ah, hopelijk is daar oranje de hoofdkleur. Zwart vind ik er altijd erg mooi bij passen, maar dan liever andersom.
Maar wat houdt deze foto dan verder in eigenlijk?
Zoals die van Turijn dus?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:21 schreef heywoodu het volgende:
Ah, hopelijk is daar oranje de hoofdkleur. Zwart vind ik er altijd erg mooi bij passen, maar dan liever andersom.
Maar wat houdt deze foto dan verder in eigenlijk?
Zoals Pino al zei zijn we dus bezig met de reeks. Alle geplaatste specials zijn op een speciale pagina te vinden:quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:44 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf afgelopen vrijdag hebben we op FOK!sport elke vrijdag een special over de Spelen in Sochi (die TT kan echt niet..)
De eerste: [OS 2014] Hoe Sochi de Spelen kreeg
quote:
Erg jammer dat er weinig op wordt gereageerd, erg leuk om te lezen namelijk!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zoals Pino al zei zijn we dus bezig met de reeks. Alle geplaatste specials zijn op een speciale pagina te vinden:
[OS 2014] De Specials
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |