Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:14 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk meer een Mariniers, Luchtmobiele, KCT baret, en niet zo'n ding welke iedereen krijgt uitgerijkt met zijn/haar kledingspakket.
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kreeg mn blauwe baret nadat we de inauguratie van de Klu hadden gehad. Was halverwege de ALO ongeveer.
Eh..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:29 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, dus geen echte baret.
QFTquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:10 schreef paintmeester het volgende:
Maandagen
Mooi weer op de maandag
Werken
dat jij nu in de koele nachten werkt en dus op dit tijdstip al aan het bier kunt zitten.quote:
Koele nachten?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat jij nu in de koele nachten werkt en dus op dit tijdstip al aan het bier kunt zitten.
Werken op warme nachten en dan ook nog zweten tijdens dat ene belangrijke ontstressmomentjequote:Op maandag 20 augustus 2012 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Koele nachten?Ik stond te zweten tijdens het roken van een peuk.
Mijn kantoor is heerlijk 18 graden. Maar buiten was het helaas iets warmer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:22 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Werken op warme nachten en dan ook nog zweten tijdens dat ene belangrijke ontstressmomentje
Mijn werkplek is al 29 graden. Ik denk dat ik maar even naar buiten ga om af te koelen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn kantoor is heerlijk 18 graden. Maar buiten was het helaas iets warmer.
Bij mij tikken we de 25 graden aan, dit is geen weer voor een blankequote:Op maandag 20 augustus 2012 09:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn werkplek is al 29 graden. Ik denk dat ik maar even naar buiten ga om af te koelen.
Het is alweer droog.quote:
Mist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:41 schreef paintmeester het volgende:
En nu sta ik buiten in de dikke mist... Wtf?
Goede morgen Amber. Jij bent vroeg uit de verenquote:
Maar was er ook vroeg in.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede morgen Amber. Jij bent vroeg uit de veren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |