Nog een paar moderne klassiekers: The English Patient, La vita e Bella, Merry Christmas Mr. Lawrence, Empire of the Sun, Das Boot, Full Metal Jacket.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh ok. Ik nog niet, nog eentje om toe te voegen dus
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog een paar moderne klassiekers: The English Patient, La vita e Bella, Merry Christmas Mr. Lawrence, Empire of the Sun, Das Boot, Full Metal Jacket.
Helden!quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat ja, maar wél het journaal met Fred Emmer, en het weerbericht met Jan Pelleboer.
Ook goeie muziekquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dus.
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Merry Christmas Mr. Lawrence en Empire of the Sun ha'k nog nie gezien. Weer wat te doen dus.
Ok, ok: bij mijn vrienden en de mensen waar ik irl mee omgaquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan met droge ogen beweren dat The lost battalion onbekend is bij het publiek.
OK, gaan we even wat verder terug: The Longest Day, Bridge on the River Kwai, Where Eagles Dare, The Guns of Navarone, Midwayquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ok, ok: bij mijn vrienden en de mensen waar ik irl mee omga. Vrijwel alle films die in deze SC genoemd zijn kennen ze niet waarschijnlijk
.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
The Lost Battalion is trouwens best een pareltje, die kennen volgens mij niet veel mensen.
Hey, ik zei niet dat ik ze niet kendequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
OK, gaan we even wat verder terug: The Longest Day, Bridge on the River Kwai, Where Eagles Dare, The Guns of Navarone, Midway
(En dan ga ik er gemakshalve vanuit dat je Platoon en Apocalypse Now gezien hebt).
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef AchJa het volgende:
De overval, De bunker, Soldaat v Oranje.
Meisje met het Rode Haarquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:29 schreef AchJa het volgende:
De overval, De bunker, Soldaat v Oranje.
Geen ideequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
Is het normaal dat als je gaat lopen met een redelijk zware rugzak je de eerste 2 km ofzo je schenen een soort spierpijn gevoel hebben dat later weer weg gaat?
Heb je het een beetje opgebouwd met de massa? Om je lichaam wat te laten wennen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
Is het normaal dat als je gaat lopen met een redelijk zware rugzak je de eerste 2 km ofzo je schenen een soort spierpijn gevoel hebben dat later weer weg gaat?
Was een vraag van m.kquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je het een beetje opgebouwd met de massa?
Loop je met Defensie kisten? En veters doe je niet door het bovenste gaatje?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:27 schreef m.k het volgende:
nope Island pro's en wel tot het bovenste gaatje, eentje lager doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Schild het volgende:
[..]
Loop je met Defensie kisten? En veters doe je niet door het bovenste gaatje?
Ga ik maar eens proberen, thanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:43 schreef Schild het volgende:
Ja kan je eens proberen, die schoenen zijn niet zo heel hoog, maar misschien dat het toch verschil geeft.
Misschien moet je dan van te voren even een klein warming upje doen ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga ik maar eens proberen, thanks
Na een tijdje als mijn benen een beetje warm zijn gelopen heb ik nergens meer last van btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |