Dat is dan iemand die beslist wie goed is en wie nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Pink Panther zijn favoriete film, muziek van Hazes. Met zoveel leegheid zou je niet in zo'n machtspositie mogen zitten.
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Inderdaad; Hazes, Darts en The Pink Panther...
Kijk ik naar uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.
Zijn programma's over Indonesië waren in ieder geval heel goede tv.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem te oppervlakkig om sympathiek of onsympathiek te zijn.
Het trieste is dat figuren zoals hij mede bepalen welke richting Nederland en grote ondernemingen opgaan...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.
Dat verklaart natuurlijk wel gedeeltelijk zijn ordinaire smaak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
'Ik wil verbeteren', aldus de man die voor John de Mol heeft gewerkt.
Jan vindt het echter niets.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer na een fragment vraagt hij aan Jan "Mooi hè?", "Fantastisch hè?" of "Goed hè?" Dat is een manier van iemand z'n mening vragen waarop die ander wel heel erg gestuurd wordt.
Ja die warmte. Anders was ik vast niet blijven steken op dit programma. Ik ga naar het Oog luisteren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.
Anders kun je ook geen carrière maken van het structureel ontslaan van mensen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:14 schreef Saucerian het volgende:
Het is vast een psychopaat. Moreel besef van -100, geen geweten, geen emotie.
Nou ja, ik weet niet of dat zo is. Vooral hetgeen-ie vertelde over de Chinezen had wel enige inhoud, alleen totaal los van de werkelijkheid. Het is voor meneer Ben wel heel makkelijk om te zeggen dat we die kant op moeten. Die zit lekker in z'n villa in Parijs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem te oppervlakkig om sympathiek of onsympathiek te zijn.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Dutchguy het volgende:
Nog knap dat die Belg niet migraine kreeg met zo'n gast.
Nee, en ik ga ook niet kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, hebben jullie ook zo'n zin in The Pink Panther?
Vorige week ook al gehoord.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:17 schreef Dutchguy het volgende:
Nog knap dat die Belg niet migraine kreeg met zo'n gast.
Het is gemaakt, gekunsteld. Hij kan de schijn ook niet ophouden. Beginnen met een fragment over liefdadigheid om zich vervolgens te ontpoppen als een arrogante rechtse bal. Een beetje Hazes om te laten zien hoe gewoon-ie gebleven is, maar toch wel even 'terloops' laten weten dat-ie in driesterrenrestaurants eet en Sarkozy spreekt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Hij is trouwens wel echt heel erg nederlands. En dat is volgens mij geen rol, al pikt hij erg een paar volkse puntjes uit om zich te profileren.
quote:
Wat wil je met een usericon van Mr Burns.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef Mike het volgende:
Ik heb het vanavond gekeken zonder FOK! ernaast en was een beetje verbaasd toen ik de reacties las. Ik had al wel verwacht dat linksere kijkers het wat moeilijker met z'n boodschap zouden hebben dan rechtsere, maar niet dat hij in het algemeen onsympathiek gevonden zou worden. Ik denk nl. dat het helemaal niet zo'n vervelende man is.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat wil je met een usericon van Mr Burns.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat wil je met een usericon van Mr Burns.
Zou opa Ben z'n kleinkinderen uitleggen waarom ze 12 uur per dag in een sweatshop moeten werken? Want daar gaat het om hè? Als we niks doen, dan heb je straks wat uit te leggen aan je kleinkinderen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:25 schreef bjarki het volgende:
China navolgen door de sociale rechten van mensen en de democratie maar overboord te kieperen.. ja.. dat is een goed plan..
Ik vind sowieso die pretentieuze houding dat rechts het alleenrecht heeft op de claim aan de toekomstige generatie te denken zeer ergerlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Zou opa Ben z'n kleinkinderen uitleggen waarom ze 12 uur per dag in een sweatshop moeten werken? Want daar gaat het om hè? Als we niks doen, dan heb je straks wat uit te leggen aan je kleinkinderen!
twitter:marktwain2 twitterde op zondag 19-08-2012 om 23:06:21Verwaayen vindt Pink Panther dus de beste film, die hij ooit gezien heeft. Dat heeft ie gemeen met mijn dochter, maar die was toen 9. reageer retweet
Hij zal natuurlijk de nodige competenties bezitten om grote bedrijven te runnen, maar het lijkt me vooral zijn kilheid en zelfvertrouwen, zeg maar eigendunk, die hem succes gebracht hebben. Het volledig ontbreken van zelfkritiek en compassie is in die kringen geen nadeel, maar eerder een pré.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:30 schreef Tinkepink het volgende:
Nog meer dan vorige week vraag ik me af wat voor bijzonder talent hij heeft waar hij zijn succes aan te danken heeft.
Eigenlijk jammer dat Jan daar nog geen secónde over begon en dat bij de VPRO.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Want ze zorgen er wel voor dat onze kleinkinderen niet van onze verworvenheden kunnen profiteren, bijvoorbeeld op het gebied van arbeidsrecht inderdaad, dat ze op een uitgeputte aarde terecht komen, en dat in de toekomst - ondanks onze rijkdom - alles draait om geld verdienen in plaats van dat er meer tijd voor welzijn zou komen zoals je zou verwachten bij meer welvaart en vooruitgang.
In het begin leek het wel een aardige uitzending te worden, maar het laatste uur vond ik echt om te kotsen. Schaamteloos lobbywerk voor de VVD gecombineerd met narcisme, culturele leegte en hier en daar een open deur. Echt gênantquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:27 schreef Mike het volgende:
Ik heb het vanavond gekeken zonder FOK! ernaast en was een beetje verbaasd toen ik de reacties las. Ik had al wel verwacht dat linksere kijkers het wat moeilijker met z'n boodschap zouden hebben dan rechtsere, maar niet dat hij in het algemeen onsympathiek gevonden zou worden. Ik denk nl. dat het helemaal niet zo'n vervelende man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |