Dat is dan iemand die beslist wie goed is en wie nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:05 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Pink Panther zijn favoriete film, muziek van Hazes. Met zoveel leegheid zou je niet in zo'n machtspositie mogen zitten.
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:09 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Inderdaad; Hazes, Darts en The Pink Panther...
Kijk ik naar uit.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.
Zijn programma's over Indonesië waren in ieder geval heel goede tv.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Van Dis heeft volgende week een hoop goed te maken.
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem te oppervlakkig om sympathiek of onsympathiek te zijn.
Het trieste is dat figuren zoals hij mede bepalen welke richting Nederland en grote ondernemingen opgaan...quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.
Dat verklaart natuurlijk wel gedeeltelijk zijn ordinaire smaak.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
'Ik wil verbeteren', aldus de man die voor John de Mol heeft gewerkt.
Jan vindt het echter niets.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere keer na een fragment vraagt hij aan Jan "Mooi hè?", "Fantastisch hè?" of "Goed hè?" Dat is een manier van iemand z'n mening vragen waarop die ander wel heel erg gestuurd wordt.
Ja die warmte. Anders was ik vast niet blijven steken op dit programma. Ik ga naar het Oog luisteren.quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. De leegte (en het warme weer) verlamt me een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |