quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Decibel was weer erg geslaagd
Na het terrein een beetje over te zijn gelopen gelijk naar het "watergevecht" gegaan, kwamen toevallig gelijk Tiefors en Krullie tegen maar het watergevecht zelf was nogal een flop, paar groepjes die elkaar een beetje natspoten maar geen epische battles...
Daarna meegegaan naar Mindustries, lekker setje maar het geluid was behoorlijk kut, linkerboxxen vielen steeds weg waardoor set niet tot zijn recht kwam. Daarna naar de Remember vertrokken. Beholder stond leuk te draaien, het was verder ook niet al te druk, Pila daarna was ook goed vertoeven, paar Scot Project plaatjes en ook wat onbekender werk.
Daarna naar de Techno vertrokken, laatste stukje van Reeko gezien wat niet echt mijn ding was. Daarna was het de beurt aan Joey Beltram in de techno. Langzaam maar zeker stroomde de techno area vol, vond het ook een heerlijke set en de sfeer was erg goed, veel ouder volk en de area was lekker buiten tussen de bomen. Tot het einde van de set blijven staan, toppie
Vervolgens via de main richting Loudness / Remember gelopen, 10/15 minuten blijven staan op de main maar daar was echt niets te beleven. Kutsfeer, kutmuziek, bah. De Loudness was ons nog steeds te vol dus weer terug naar de Remember waar het eerder ook goed vertoeven was.
Toen kwam de set van de dag, Daniele Mondello. Wat een topsfeer was daar zeg, zelden zo'n goede sfeer gezien, dan denk ik aan het niveau Activator afsluiting 2010. Mondello kreeg de hele zaal mee en het werd steeds mooier, zag alleen maar blije losgaande mensen om me heen, zijn als het goed is door die chick van Mondello ook wat filmpjes van gemaakt dus ik ben benieuwd hoe dat er uit zag. Mondello![]()
![]()
![]()
Na de set van Mondello naar de Loudness gegaan voor Thera. Gelijk een stukje minder sfeer in het begin maar dat is logisch in een grotere area als de Loudness. Kwam daarna nog helemaal goed trouwens en was een heerlijke afsluiting, aan het eind nog even maximaal gas rammen met wat industriële herrie![]()
After daarna was ook erg geslaagd, bedankt Krullie en Tiefors was allemaal top geregeld en weer enorm gezellig met alle Fokkerts en andere genodigden
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:24 schreef benniesnugger het volgende:
Krullie en T-force bedankt voor de after. Was top. Op decibel ook zeer goed vermaakt. De hitte was echt slopend. Nu ook echt helemaal kapot. Energievretend weekend.
Ja man! Hij heeft een paar minuten gefilmd!quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Menno, heeft ie nou jouw watergun in zijn handen?
[ afbeelding ]
Ik hou nu eenmaal van early xDquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Thera die eerder dan Tom en Claudia op de after was![]()
Tijdens Zany had Villain er een Bacardi fles aangehangenquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik maar zoeken in de TT's of ik die niet eerder had gebruikt....quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:40 schreef ReMcOrE het volgende:
whehehe, hij lijkt wel op het plaatje dat hier laatst voorbij kwam
Zo de sample van Bitch werd elke keer in gemixt in de set van de Frequendinges. En iedereen helemaal schreeuwen, maar die plaat werd wel ff tot het laatst bewaard. Tent ging er toen wel los opquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:43 schreef luckass het volgende:
Zany![]()
![]()
. Je set op de Euphoria stage afsluiten met Octavius Augustus (
) en Bitch!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Haha, het is net of hij zich aftrekt en dan zijn zaad over het publiek spuitquote:
The flux capacitorquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
Welke outside agency plaat draaide Thera op het einde? Het is ergens gepost en ik kan het niet meer terugvinden
nu ook nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik maar zoeken in de TT's of ik die niet eerder had gebruikt....Gaat het om de afbeelding. Was gisteravond niet echt meer wakker volgens mij
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nu ook niethij heeft het over dat waterpistool? plaatje als in foto
oh wacht ik ben zelf nog niet helemaal hersteld, je had het al door
0x, toen begon het al licht te worden en dat is toch een stuk gemakkelijker fietsen dan wanneer je geen hand voor ogen zietquote:Op zondag 19 augustus 2012 23:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Benniesnugger, hoevaak heb je op de terug weg nog in de boesboes gelegen ?
Thnx Scotty en Stmquote:
Verschrikkelijke baasquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
Dit was trouwens mn tracklist van mn set op Decibel:
01. Zany meets The Beholder - Annihilating
02. Phrantic - Road Warrior
03. Sasha F - Artificial Reality
04. Prefix & Density - La Musica
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
08. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
09. Alpha2 - The Darkside (Qlimax Anthem 2006) (The Darker Remix)
10. Dj Thera - The Battle
11. Co2 - The Sexual Thrill (GZ Edit)
12. The Machine - New Generation
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
15. Deetox - Still Here (Delete Remix)
16. Co2 vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
17. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
18. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
19. Tymon - Gucci (I-Gor Remix)
20. I:gor - Core Toon
21. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
24. Dj Thera - Jammer Joh
25. Promo - Lyin Through Your Teeth (N-Vitral Remix)
26. Tymon ft. Betty Haze - Weapons Of War
27. The Outside Agency - The Flux Capacitor
Ja hoor , draait ie dan wel Sexual thrill...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
Heb je al wel eens een fokker gezien ? Ik zou iig niet weten hoe je er uit zietquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb jullie allemaal niet opzettelijk gezien op decibel. Zonde heur. Lekkor warm wel.
Haha jah da's waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:00 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
0x, toen begon het al licht te worden en dat is toch een stuk gemakkelijker fietsen dan wanneer je geen hand voor ogen ziet
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
--knip--
TBH ... Diegene moet of hard aan de snats hebben gezeten of een domme mongool die geen water drinkt en/of rust neemt, either way, ik heb daar geen medelijden mee...quote:
Beetje kort door de bocht natuurlijk. Een jochie van 19 jaar, kan van alles gebeurd zijn. Gebruik van drugs lijkt wel waarschijnlijk, maar met die hitte kunnen er bij helemaal gezonde mensen toch vreemde dingen gebeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
TBH ... Diegene moet of hard aan de snats hebben gezeten of een domme mongool die geen water drinkt en/of rust neemt, either way, ik heb daar geen medelijden mee...
't stomme is, ik had zelfs meer doden verwacht met dat weer. Want dr zullen er genoeg zijn die denken ahh gewoon bier drinken en drugs nemen boeie dat weer.. Blijft even goed triest natuurlijk...quote:
Ik heb een mailtje gestuurd of dat zo is, anders doe ik wel n keer n re-runquote:
Zag genoeg mensen die al vroeg van het padje waren. Ook in onze groep. Niet erg, maar het is belangrijk om ook elkaar goed in de gaten te houden. Ik heb dan ook regelmatig water gehaald/bijgevuld voor iedereen bij de wc's.quote:
Door de drukte in het verkeer helaas moeten missen, wel heerlijk TLquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:12 schreef DjThera het volgende:
Was ff goed nadenken, maar hier is de tracklist van mn set op de after
01. Geck-e - Suck The Speakers (Geck-o Edit)
02. Gatty - Code
03. Geck-e - Soul Train
04. Tankis & Savietto - Antea
05. Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
06. Geck-e - Think Big (Geck-o Remix)
07. Shaun T - Cut Off (Dj Thera Hardertrance Remix)
08. Smashing Guys - Step Inside The Party (TBY Remix)
09. Geck-o - It Never Sleeps
10. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
11. Megaphone - Waveform
12. Dana - Back In Time
13. Geck-o - It's What We Are VIP
14. Dj Thera - Underground
15. Dj Thera - The Battle
16. Alpha2 - The Darkside (The Darker Remix)
Maar wie was er wel op tijd op de AP?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:29 schreef Sc0tTy het volgende:
OMomomom StM jou schuld dat we het laatste geweld hebben moeten missen!
Ik had ook al gedacht dat dit bij meer mensen zou kunnen gaan gebeuren. T is toch eigen schuld dikke bult. Helaas kennen veel mensen dit principe niet en zullen er wel vragen gesteld gaan worden of B2S geen fouten heeft gemaakt met de organisatie van het feest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef DjThera het volgende:
[..]
't stomme is, ik had zelfs meer doden verwacht met dat weer. Want dr zullen er genoeg zijn die denken ahh gewoon bier drinken en drugs nemen boeie dat weer.. Blijft even goed triest natuurlijk...
[..]
Dat zou ik wel heel vet vinden, als je daar zin in (denk het wel) en tijd voor (waarschijnlijk minder) hebt!quote:
Baaaaaaaaaas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
Superbaaaaaaaaaas!quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef DjThera het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd of dat zo is, anders doe ik wel n keer n re-run
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan hoop ik eigenlijk dat hij niét is opgenomen, zodat we hem uiteindelijk in hogere kwaliteit krijgen.![]()
Zo bazig gewoon om die herrie nog op 't laatst te draaienquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef DjThera het volgende:
[..]
Thnx Scotty en Stm
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
Ssst!quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:21 schreef StM het volgende:
[..]
Maar wie was er wel op tijd op de AP?
Ja gewoon expres die industrial draaien zodat iedereen op tijd op de after zou zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:02 schreef StM het volgende:
Herrie idd, het was een prima moment om na I:gor - Core Toon weg te zijn
Dajum!! Vetste filmpje (qua audio/video) ooit vanaf een stagequote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaas!
[..]
Superbaaaaaaaaaas!
Dan hoop ik eigenlijk dat hij niét is opgenomen, zodat we hem uiteindelijk in hogere kwaliteit krijgen.![]()
Nou ik neem niet aan dat B2S de bomen heeft geplantquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dajum!! Vetste filmpje (qua audio/video) ooit vanaf een stage![]()
en idd Bartman, die associatie had ik ook
[..]![]()
Over DB, ik las dat B2S extra voorzieningen had getroffen (schaduwzone's e.d.), maar weinig mensen hebben daar wat van gezien ... jullie wel?
Nou, ze reppen daar ook alleen maar over op PF (schaduwzones/schaduwdoeken), op B2S zie ik niets over extra maatregelen behalve ventilatoren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nou ik neem niet aan dat B2S de bomen heeft geplantVoor de rest mss nog wat meer tenten?
Dat vond ik helemaal bizar :/ Die dingen gaan meer dan 10x over de kopquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:32 schreef StM het volgende:
2.50 voor een ijsje is absurd ja.Waarom moest dat opeens verdubbeld worden?
Inkoopsprijs ? De stands zijn van Ola zelf, dus die kunnen de productie prijs als inkoopsprijs rekenenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef StM het volgende:
In de super kost een doosje van 9 iets van 1,50? Laten we zeggen 17 cent stuk. Dat is de consumentenprijs waarbij het ook nog eens klein verpakt is en de super er ook nog aan moet verdienen. Inkoop voor B2s zal wat zal het zijn... 10-12 cent? Misschien zelfs minder omdat ze groot inkopen.
Kassa!![]()
Winstmarges van evenementen uitrekenen is erg dom. Je voelt je enkel zwaar genaaid.
Denk 0,5 ofzo... Dus als je er 1 verkoopt heb je 2,45 winst. Trek daar nog andere kosten zoals standplaats vanaf en dan hou je toch wel ¤2 over per ijsje... Zeg dat sommige er geen nemen en sommige er twee oftewel per ticket 1 ijsje en dan zit je aan ¤100.000 winst... Niet slecht voor één dagquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:11 schreef StM het volgende:
Hmm dat kan ook ja. Ik zat eigenlijk te denken dat het gewoon B2S was met Ola standjes, maar Ola zelf zou ook heel goed kunnen ja. Productieprijs zal ergens rond de 0.1 cent liggen?
Ik was ook wel huiverig, maar viel me op dat iedereen redelijk goed voorbereid was. Zeer voorzichtig met drugs in zon en zorgde voor genoeg water. Ook lette mensen op vrienden en onbekenden, zo heb ik enkele keren iemand een slok water gegeven die het moeilijk had, en zag dat ook anderen elkaar behulpzaam waren met water en waaiers mocht dat nodig zijn. Daarnaast had ik wel het gevoel dat veel mensen die wel drugs gebruikten de hoeveel die ze normaal op een hele dag zouden gebruiken nu in de tijd van 18.00-23.00 uur propten, want 's avonds gingen er een hele hoop mensen wel heel erg hard.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef DjThera het volgende:
[..]
't stomme is, ik had zelfs meer doden verwacht met dat weer. Want dr zullen er genoeg zijn die denken ahh gewoon bier drinken en drugs nemen boeie dat weer.. Blijft even goed triest natuurlijk...
WC's bij Loudness en main waren te druk. Heb daar niet de tijd genomen om water te pakken. en kocht elke keer een flesje, net als bij de Pussy Lounge. Halverwege de lange wandelroute was er (tegenover infopoint) waren er WC's waar je in 2 minuten je flesje kon vullen omdat het er veel minder druk was. elke keer als ik daar langs kwam heb ik mijn flesje gevuld.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Behalve bij de wc's een paar extra waterpunten zou top zijn, was erg druk bij de aanwezige punten
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dajum!! Vetste filmpje (qua audio/video) ooit vanaf een stage![]()
Baasquote:
Octavius Augustusquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:43 schreef luckass het volgende:
Zany![]()
![]()
. Je set op de Euphoria stage afsluiten met Octavius Augustus (
) en Bitch!
quote:
Supermarkten verkopen die dingen voor de inkoopsprijs. Doordat de ola raket zo'n artikel is die veel gebruikt wordt met van die prijs vergelijkingen tussen supermarkten. Daarnaast denk ik overigens niet dat ola zelf de raketten verkoopt ,maar dat b2s die karretjes inhuurt en er zelf een mannetje op zet. De inkoop per ijsje zal dus hoger liggen dan wanneer jij hem in de supermarkt zou kopen. Toch gaat inderdaad de prijs een aantal keren over de kop. Met een half muntje was het veel redelijker geweest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:56 schreef StM het volgende:
In de super kost een doosje van 9 iets van 1,50? Laten we zeggen 17 cent stuk. Dat is de consumentenprijs waarbij het ook nog eens klein verpakt is en de super er ook nog aan moet verdienen. Inkoop voor B2s zal wat zal het zijn... 10-12 cent? Misschien zelfs minder omdat ze groot inkopen.
Kassa!![]()
Winstmarges van evenementen uitrekenen is erg dom. Je voelt je enkel zwaar genaaid.
Draaide Beholderquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:50 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Hoorde deze plaat toen ik even langs de remember liep, damn dat klonk hard![]()
Klopt, maar aangezien die jaren nogal vergeten zijn aangezien ze tussen de early en de huidige hardstyle invallen keur ik m gewoon goedquote:
ik vind het redelijk fascinerend hoe je op basis van niks toch weet te berekenen dat ze 100k winst makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Denk 0,5 ofzo... Dus als je er 1 verkoopt heb je 2,45 winst. Trek daar nog andere kosten zoals standplaats vanaf en dan hou je toch wel ¤2 over per ijsje... Zeg dat sommige er geen nemen en sommige er twee oftewel per ticket 1 ijsje en dan zit je aan ¤100.000 winst... Niet slecht voor één dag
Er is wel een extern bedrijf die horecapersoneel levert. Ken enkele studenten die daarvoor werken en in de zomer elke week op een ander festival staan. De ene week op Dutch Valley en week daarna op Decibel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Denk dat Sethje daar wel antwoord op heeft?
Ik heb wel ooit gehoord dat die eettenten moeten betalen om er te mogen staan, maar dat dat allemaal zover geregeld is dat dat geen open markt is. Met de barren zal dat wel anders zijn... maar vanzelfsprekend moeten de merken er wel aan verdienen, dus gaat het erom welk merk de beste deal aanbiedt aan b2s.
Mwah is een ruwe schatting... Maar ik zal d'r niet ver vandaan zitten denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind het redelijk fascinerend hoe je op basis van niks toch weet te berekenen dat ze 100k winst maken
wat ik me wel afvraag hoe het werkt op zulke festivals..kopen de merken (Heineken, Sourcy, Flugel etc) zichzelf in, is er een cateraar die die merken gebruikt en zichzelf inkoopt of huurt/koopt b2s juist die cateraar/merken in. En wie is dan verantwoordelijk voor de muntverkoop en eventueel de winstverdeling uit de drankenverkoop?
Ik had het er van het weekend toevallig over, maar heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt.
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij is de organisator eigenaar van de munten en dergelijke. Zij huren dan weer een bedrijf in die personeel regelt en ze regelen bij coca cola of Pepsi de inkoop. Waarbij dat soort bedrijven vaak veel in prijs gaan zakken om maar te mogen leveren. Wat me de laatste tijd wel op valt is dat veel Pepsi vervangen is door coca cola. Terwijl ik een jaar geleden met iemand van coca cola heb gesproken en die zei dat de reden was waarom zij er zo weinig waren Heineken was. Heineken had altijd goede contracten samen met Pepsi om te leveren. Samen konden ze een betere offerte leveren dan hun concurrenten. Blijkbaar zijn ze daar van afgestapt. Wat ik persoonlijk wel jammer vind, want nu zie je geen vitaminwater meer op feesten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:16 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik vind het redelijk fascinerend hoe je op basis van niks toch weet te berekenen dat ze 100k winst maken
wat ik me wel afvraag hoe het werkt op zulke festivals..kopen de merken (Heineken, Sourcy, Flugel etc) zichzelf in, is er een cateraar die die merken gebruikt en zichzelf inkoopt of huurt/koopt b2s juist die cateraar/merken in. En wie is dan verantwoordelijk voor de muntverkoop en eventueel de winstverdeling uit de drankenverkoop?
Ik had het er van het weekend toevallig over, maar heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt.
Of het water gewoon gratis. Hier in Australië is alcohol zo verrekte duur in de clubs en op festivals, maar het water is dan wel weer gratis. En dan krijg je geen kraanwater, maar netjes Sourcy of een ander merk in een flesje.. Ben wel benieuwd of het op Defqon AU ook het geval is, maar ik betwijfel het..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Eigen schuld dikke bult vind ik veel te ver gaan, waterpunten was het erg druk, hadden best wat extra waterpunten kunnen komen, of het water goedkoper oid
Deden ze dat hier maarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Of het water gewoon gratis. Hier in Australië is alcohol zo verrekte duur in de clubs en op festivals, maar het water is dan wel weer gratis. En dan krijg je geen kraanwater, maar netjes Sourcy of een ander merk in een flesje.. Ben wel benieuwd of het op Defqon AU ook het geval is, maar ik betwijfel het..
Sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, om nog even op decibel terug te komen, en ik zal hier vast gigantisch afgemaakt worden, maar ik vind de tenten echt niet meer staan waar ze voor staan moet ik eerlijk zeggen. En ik vind het voornamelijk steeds moeilijker om iets naar m'n zin te vinden op de grote festivals.
Het is of steeds commercieeler (house remixes), of steeds harder (thera, redical redemption). Ik wil gewoon lekker knallen op de Noisecontrollers, WP, Max Enforcer ect. ect, en zeker ook naar het einde van de dag toe nog op melodie kunnen knallen, terwijl dit mijn inziens steeds minder word.
Neem nu afgelopen decibel, ik heb best wat rond gelopen, maar mijn defenitie van Raw hardstyle is volgens mij al snel achterhaald. E-Force sloot af in de Euphoria, maar dat scheelde niks met een setje wat ik in februair nog op Matrixx Raw hoorde. Goed de afsluiter kan ik het wel waarderen en vind ik het tof om nog even te rammen, maar mijn maatjes die normaal echt van de early / hardcore zijn, zijn op aanraden van mij bij thera gaan afsluiten, en vonden dat vele male chiller dan de H4L. Puur omdat het daar, ook voor mijn gevoel al om 4 uur op de Darkness for life leek.
De RAW weet ik al dat ik na Crypsis niet meer hoef te kijken, veel en veels te hard imho, en weinig (no offense naar Therarecords e.d.) meer met hardstyle te maken. Er is blijkbaar een grote aanhang, maar mannen als Adaro e.d. vind ik ook prima afsluiters voor een hardstyle stage.
Verder vond ik de Euphoria ook maar weinig happy dit keer. Jammer.
Just my two cents...
Vraag me toch af waar jij hebt gestaan...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Voltreffer het volgende:
Just my two cents...
Dit lijkt me niet alleen iets voor grote festivals. Het mag jullie ondertussen wel duidelijk zijn dat de 'grote' artiesten allemaal massaal voor het geld, de remixes & Amerika kiezen. De mensen die dat niet doen deden dat eerst ook al niet, alleen worden die dan onder het hokje 'raw' geplaatst. Die waren er 4 jaar geleden ook al!?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Voltreffer het volgende:
Het is of steeds commercieeler (house remixes), of steeds harder (thera, redical redemption). Ik wil gewoon lekker knallen op de Noisecontrollers, WP, Max Enforcer ect. ect, en zeker ook naar het einde van de dag toe nog op melodie kunnen knallen, terwijl dit mijn inziens steeds minder word.
Dat is waar maar toch wel minder aansprekende namen. Ik denk dat als daar smiddags een Josh & Wesz of Scope DJ staan dat dat meer mensen aanspreekt als Max Enforcer, maar dan spreek ik denk ik voor mijn generatie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar jij hebt gestaan...
Euphoria:
11:00 - 12:30: Arkaine
12:30 - 14:00: Bass Modulators
14:00 - 15:30: Zany
15:30 - 16:30: Coone
16:30 - 18:00: Max Enforcer
18:00 - 19:30: Brennan Heart
19:30 - 20:30: Code Black
20:30 - 22:00: Psyko Punkz
22:00 - 23:00: E-Force
Enigen die je niet onder happy kan scharen zijn Zany & E-Force
juist die namen zijn happy en housestylequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Voltreffer het volgende:
Het is of steeds commercieeler (house remixes), of steeds harder (thera, redical redemption). Ik wil gewoon lekker knallen op de Noisecontrollers, WP, Max Enforcer
Dat zijn ze zeker, maar er zit imho nog verschil tussen de NC en bijv. Headhunterz. Noisecontrollers was een heerlijk setje, tot de dubstep breakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
juist die namen zijn happy en housestyle
Zeker, maar vanaf Max Enforcer was het al redelijk knallen, Brennan Heart heb ik laten schieten en Code Black was ook alweer richting de RAW. Sowieso vond ik het jammer dat de WP nergens te vinden waren, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak. Ik snap niet waarom ze niet een frontliner / wildstylez in de Euphoria hebben geknald rond een uurtje of 8.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:35 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Vraag me toch af waar jij hebt gestaan...
Euphoria:
11:00 - 12:30: Arkaine
12:30 - 14:00: Bass Modulators
14:00 - 15:30: Zany
15:30 - 16:30: Coone
16:30 - 18:00: Max Enforcer
18:00 - 19:30: Brennan Heart
19:30 - 20:30: Code Black
20:30 - 22:00: Psyko Punkz
22:00 - 23:00: E-Force
Enigen die je niet onder happy kan scharen zijn Zany & E-Force
Ik denk dat het ook een soort antibeweging is dat de twee stromingen zich tegen elkaar afzetten. De rauwe mensen die huilen op de zogenaamde "top 40 hardstyle" en de mainstream fans die het allemaal maar herrie vinden. Je moet jezelf ergens plaatsen wil je vaker geboekt worden, het stempeltje wordt nog belangrijker denk ik zo.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:24 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, om nog even op decibel terug te komen, en ik zal hier vast gigantisch afgemaakt worden, maar ik vind de tenten echt niet meer staan waar ze voor staan moet ik eerlijk zeggen. En ik vind het voornamelijk steeds moeilijker om iets naar m'n zin te vinden op de grote festivals.
Neem nu afgelopen decibel, ik heb best wat rond gelopen, maar mijn defenitie van Raw hardstyle is volgens mij al snel achterhaald. E-Force sloot af in de Euphoria, maar dat scheelde niks met een setje wat ik in februair nog op Matrixx Raw hoorde. Goed de afsluiter kan ik het wel waarderen en vind ik het tof om nog even te rammen, maar mijn maatjes die normaal echt van de early / hardcore zijn, zijn op aanraden van mij bij thera gaan afsluiten, en vonden dat vele male chiller dan de H4L. Puur omdat het daar, ook voor mijn gevoel al om 4 uur op de Darkness for life leek.
De RAW weet ik al dat ik na Crypsis niet meer hoef te kijken, veel en veels te hard imho, en weinig (no offense naar Therarecords e.d.) meer met hardstyle te maken. Er is blijkbaar een grote aanhang, maar mannen als Adaro e.d. vind ik ook prima afsluiters voor een hardstyle stage.
Just my two cents...
Ik vond het dit jaar op Rebirth ook prima. En DefQon kon ik me toch ook heel de dag prima vermaken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een soort antibeweging is dat de twee stromingen zich tegen elkaar afzetten. De rauwe mensen die huilen op de zogenaamde "top 40 hardstyle" en de mainstream fans die het allemaal maar herrie vinden. Je moet jezelf ergens plaatsen wil je vaker geboekt worden, het stempeltje wordt nog belangrijker denk ik zo.
Ik vind het een mindere ontwikkeling, want ik vind de gulden middenweg juist zo prima. Ik hoef niet de hele dag mainstream te horen en niet de hele dag rauwere hardstyle. Er lijkt steeds meer scheiding te zijn tussen de twee stromingen. Heel jammer dat er niet meer een concept is wat echt een avond opbouwt (al lijkt Qlimax daar nog het meeste op).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zekr zo'nn therarecords mannetjuh?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef Voltreffer het volgende:
Euforische hardstyle zoals dat van J&W en Alphaverb vind ik helemaal geweldig, maar dit heeft echt nouwelijks nog wat met hardstyle te maken. Wat een baggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zekr zo'nn therarecords mannetjuh?![]()
![]()
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:16 schreef Voltreffer het volgende:
Toch bijna een halve topic volgehouden zonder dat iemand onbewust een baggerplaat postte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent zekr zo'nn therarecords mannetjuh?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Wow, dit klinkt echt wel goed. Maar hebben de bekende dj's niet ' gebeten' ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef Baronpilsener het volgende:
MDMAron
Even wat ouder materiaal op m'n SC gezet voor de geïnteresseerden
Daar heb je gelijk in maar de antibeweging word gecreëerd door de grote organisaties/programmeurs zelf want zij maken zelf de scheiding. En nu zoals bij Decibel is de Euphoria gewoon niet zo aantrekkelijk, die area mistte 2 echte headliners terwijl er op de main iets te veel van hetzelfde laken een pak was. Makkelijk scoren.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een soort antibeweging is dat de twee stromingen zich tegen elkaar afzetten. De rauwe mensen die huilen op de zogenaamde "top 40 hardstyle" en de mainstream fans die het allemaal maar herrie vinden. Je moet jezelf ergens plaatsen wil je vaker geboekt worden, het stempeltje wordt nog belangrijker denk ik zo.
Ik vind het een mindere ontwikkeling, want ik vind de gulden middenweg juist zo prima. Ik hoef niet de hele dag mainstream te horen en niet de hele dag rauwere hardstyle. Er lijkt steeds meer scheiding te zijn tussen de twee stromingen. Heel jammer dat er niet meer een concept is wat echt een avond opbouwt (al lijkt Qlimax daar nog het meeste op).
Thnx. Ik probeer op Rebirth ook altijd gewoon dingen door elkaar te plaatsen, niet zo zeer opbouwend van zacht naar hard, maar wel een harde afsluiter en daar tussen in een - soort van -op bouw maar ook een melodieuze naam later op de avond want ik vind zelf dat juist die afwisseling zorgt voor een goede sfeer. 2 artiesten die echt RAW gaan na elkaar is funest voor de sfeer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:15 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik vond het dit jaar op Rebirth ook prima. En DefQon kon ik me toch ook heel de dag prima vermaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |