Mogen wel, maar doen blijft een probleem.quote:
Ik zou het vast verschrikkelijk vinden allemaal. Maar het is uiteindelijk dan wel mijn conclusie. Ik zou het persoonlijk eerder raar vinden om een kind te houden omdat je partner het wil. Het is wel mijn lichaam dat naar de klote gaat en je leven verandert compleet. En dat terwijl ik nog teveel wil doen om mijn leven (zwaar gezegd) op te geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar dat snap ik, maar ik zou er dan niet zo luchtig over praten
Wel jammer dat hier een stukje ongelijkheid zit tussen man en vrouw... Maar wel de enige oplossing.
Adoptie is ook mogelijk... Het is inderdaad wel jouw lichaam dusja.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zou het vast verschrikkelijk vinden allemaal. Maar het is uiteindelijk dan wel mijn conclusie. Ik zou het persoonlijk eerder raar vinden om een kind te houden omdat je partner het wil. Het is wel mijn lichaam dat naar de klote gaat en je leven verandert compleet. En dat terwijl ik nog teveel wil doen om mijn leven (zwaar gezegd) op te geven.
Bestaat, maar ja, mijn lichaam is mij te dierbaar.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Adoptie is ook mogelijk... Het is inderdaad wel jouw lichaam dusja.
Genoeg knappe moeders in deze wereld hoor....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Bestaat, maar ja, mijn lichaam is mij te dierbaar.
Ook al op je 15e?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef igottagun het volgende:
Ik zou het kind houden want ik heb stiekem al een kinderwens
Je hebt helemaal gelijk1quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef vera166 het volgende:
Ik ben voor abortus maar in sommige gevallen ook tegen. Ik vind bijvoorbeeld niet dat als een meisje verschillende keren door luiheid/domheid zwanger raakt je niet eindeloos maar abortus kan laten plegen.
In gevallen van verkrachting vind ik dat het altijd mag.
En ik vind ook dat het afhangt van het aantal weken ja, als een kind levensvatbaar is vind ik het te laat om het weg te laten halen.
Maar elk geval is apart en ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken
Maar om iemand die door luiheid en domheid constant zwanger raakt nou een kind op de wereld te laten zetten met alle consequenties van dien is ook zoiets.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef vera166 het volgende:
Ik ben voor abortus maar in sommige gevallen ook tegen. Ik vind bijvoorbeeld niet dat als een meisje verschillende keren door luiheid/domheid zwanger raakt je niet eindeloos maar abortus kan laten plegen.
In gevallen van verkrachting vind ik dat het altijd mag.
En ik vind ook dat het afhangt van het aantal weken ja, als een kind levensvatbaar is vind ik het te laat om het weg te laten halen.
Maar elk geval is apart en ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken
Arme baby...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar om iemand die door luiheid en domheid constant zwanger raakt nou een kind op de wereld te laten zetten met alle consequenties van dien is ook zoiets.
Ja maar dat is in mijn ogen een moeilijkere kwestie, het liefst zie ik ook gewoon dat zulke mensen geen kinderen mogen krijgen maar wie bepaalt dan die grens van wanneer wel en wanneer niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar om iemand die door luiheid en domheid constant zwanger raakt nou een kind op de wereld te laten zetten met alle consequenties van dien is ook zoiets.
Nou ja.. letterlijk levensvatbaar ja, op welke manier dan ookquote:Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk1alleen met levensvatbaar bedoel je na het aantal weken dat de hersenactiviteit begint of dat het echt al kan leven?
Je wilt dus nooit kinderen, waarom niet dan!?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs als ik nu iemand zwanger zou krijgen zou ik aansturen op abortus en ik ben al geen tijden een tiener meer.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 01:01 schreef AppleOcean het volgende:
Kinderen verpesten je leven, kijk naar mij.
Verder, hoi appel!
Voorlopig sowieso niet. Lijkt me het slimste om ze dan ook daadwerkelijk uit te laten broeden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je wilt dus nooit kinderen, waarom niet dan!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |