abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115880952
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Mocht je willen.
Willen mag ik altijd. :') Maar genoeg topic verneukt. :W
Rustig aan.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 21:07:15 #127
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115880968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Willen mag ik altijd. :')
Mogen wel, maar doen blijft een probleem.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_115880977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja maar dat snap ik, maar ik zou er dan niet zo luchtig over praten :+

Wel jammer dat hier een stukje ongelijkheid zit tussen man en vrouw... Maar wel de enige oplossing.
Ik zou het vast verschrikkelijk vinden allemaal. Maar het is uiteindelijk dan wel mijn conclusie. Ik zou het persoonlijk eerder raar vinden om een kind te houden omdat je partner het wil. Het is wel mijn lichaam dat naar de klote gaat en je leven verandert compleet. En dat terwijl ik nog teveel wil doen om mijn leven (zwaar gezegd) op te geven.
pi_115881032
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:07 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ik zou het vast verschrikkelijk vinden allemaal. Maar het is uiteindelijk dan wel mijn conclusie. Ik zou het persoonlijk eerder raar vinden om een kind te houden omdat je partner het wil. Het is wel mijn lichaam dat naar de klote gaat en je leven verandert compleet. En dat terwijl ik nog teveel wil doen om mijn leven (zwaar gezegd) op te geven.
Adoptie is ook mogelijk... Het is inderdaad wel jouw lichaam dusja.
Rustig aan.
pi_115881090
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Adoptie is ook mogelijk... Het is inderdaad wel jouw lichaam dusja.
Bestaat, maar ja, mijn lichaam is mij te dierbaar. :7
pi_115881152
quote:
7s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:09 schreef Ziba het volgende:

[..]

Bestaat, maar ja, mijn lichaam is mij te dierbaar. :7
Genoeg knappe moeders in deze wereld hoor....
Tis niet zo dat je compleet verminkt wordt door een zwangerschap? :o
Rustig aan.
pi_115886818
Ik wil nooit kinderen.

Maar ik denk hier wel vaak over na, en ik denk dat ik het toch zal houden. Financieel zal ik (en het kind) niks tekort komen.
Maar ik twijfel of ik wel een kind kan opvoeden, nu waarschijnlijk niet maar "later" nog steeds niet.
En ik zou het 500298 x met mijn vriend overleggen, heb er opzich wel vertrouwen in dat ie eerlijk is en niet zomaar weggaat als het kind er eenmaal is.

Ter adoptie afstaan zou ik nooit doen. Nooit

-ik ben 16 trouwens-
pi_115886873
Ik zou het kind houden want ik heb stiekem al een kinderwens
pi_115887240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 22:53 schreef igottagun het volgende:
Ik zou het kind houden want ik heb stiekem al een kinderwens
Ook al op je 15e? :o
pi_115888042
Ik kan de OP niet meer veranderen, maar hier is toch nog een extra poll. :*
Poll: Ben jij voor of tegen abortus?
Voor.
Tegen.
Dat ligt aan het aantal weken.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_115888235
Aborteren als ik er op tijd achter zou komen. Een kind heeft niets aan een moeder die hem/haar niet wil en kan opvoeden.
pi_115889850
Ik ben voor abortus maar in sommige gevallen ook tegen. Ik vind bijvoorbeeld niet dat als een meisje verschillende keren door luiheid/domheid zwanger raakt je niet eindeloos maar abortus kan laten plegen.
In gevallen van verkrachting vind ik dat het altijd mag.
En ik vind ook dat het afhangt van het aantal weken ja, als een kind levensvatbaar is vind ik het te laat om het weg te laten halen.
Maar elk geval is apart en ik hoop dat ik het nooit hoef mee te maken :)
pi_115889872
Mensen die voor abortus zijn, vinden dat de moeder de keuze moet kunnen maken. Ze zijn niet zo zeer voor abortus, maar voor keuze.
Mensen die echt tegen abortus zijn, zijn halstarrig van mening dat het altijd slecht is en geven geen keuze.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115890604
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef vera166 het volgende:
Ik ben voor abortus maar in sommige gevallen ook tegen. Ik vind bijvoorbeeld niet dat als een meisje verschillende keren door luiheid/domheid zwanger raakt je niet eindeloos maar abortus kan laten plegen.
En ik vind ook dat het afhangt van het aantal weken ja, als een kind levensvatbaar is vind ik het te laat om het weg te laten halen.
Je hebt helemaal gelijk1 :7 alleen met levensvatbaar bedoel je na het aantal weken dat de hersenactiviteit begint of dat het echt al kan leven? ;(
pi_115891149
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:41 schreef vera166 het volgende:
Maar om iemand die door luiheid en domheid constant zwanger raakt nou een kind op de wereld te laten zetten met alle consequenties van dien is ook zoiets.
pi_115891451
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar om iemand die door luiheid en domheid constant zwanger raakt nou een kind op de wereld te laten zetten met alle consequenties van dien is ook zoiets.
Arme baby...

Gewoon verplichte sterilisatie.
Rustig aan.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 00:14:40 #142
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_115891496
Hangt van de situatie af: hoe oud ben ik? ben ik bezig met een studie? Zie ik mogelijkheden het kind een gelukkig bestaan te geven?

En nog belangrijker: wat wil mijn partner? hoeveel weken hebben we het over?

Tevens: hoe komt het?
Ben ik stom geweest en heb zonder condoom sex gehad -> iig geen abortus
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_115892912
Kinderen verpesten je leven, kijk naar mij.

Verder, hoi appel! :)
 | Macbook pro i5 mid 2012 | The New iPad 64 GB cellular | 
pi_115900551
quote:
7s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 00:06 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja maar dat is in mijn ogen een moeilijkere kwestie, het liefst zie ik ook gewoon dat zulke mensen geen kinderen mogen krijgen maar wie bepaalt dan die grens van wanneer wel en wanneer niet. :)
pi_115900710
quote:
14s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 23:54 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk1 :7 alleen met levensvatbaar bedoel je na het aantal weken dat de hersenactiviteit begint of dat het echt al kan leven? ;(
Nou ja.. letterlijk levensvatbaar ja, op welke manier dan ook :)
Stel een kind kan kunstmatig in leven worden gehouden met kans op een prima leven later, dat je het niet meer weg kan laten halen.
Maar ik weet allemaal niet na hoeveel weken dat is en je kan denk ik nooit zeker weten hoe het kind leeft na de geboorte.

Als de moeder nog maar een paar weken zwanger is kan je het prima weg laten halen in mijn ogen, het leeft dan nog niet eens. En is ook geen moord.
Het is voor de moeder waarschijnlijk wel loodzwaar, maar dat is een ander iets :)
pi_115901761
Heb ligt aan het aantal weken gekozen, eigenlijk vind ik de abortusgrens hier wel ok, waarbij dichter bij de 24 weken eigenlijk bijna alleen maar gedaan wordt bij ernstige afwijkingen van de ongeboren baby of bij levensgevaar voor de moeder.
Die 24 weken is tegenwoordig wel wat ruim tegenover de levensvatbaarheidsgrens(dat is mogelijk vanaf een week of 21 tegenwoordig, alhoewel dat niet makkelijk is), maar die 24 weken hangt wel samen met wat laatste testen e.d. waardoor je kan weten dat er ernstige afwijkingen zijn.

Voor gewone ik wil geen kind abortus vind ik het wel raar als je tot zo lang zou wachten(mits je het wist natuurlijk), want dan wordt er gewoon een geboorte opgewekt, is niet te vergelijken met een abortus van een vrucht van 8 weken.
Neem max 16 weken voor de gewone ik wil geen kind abortus en tot de 24 weken voor ernstige afwijkingen en levensgevaar voor de moeder.
Rond die 16 weken kunnen ze horen, donker van licht onderscheiden, spelen ze vaak met de navelstreng, er zijn gezichtsuitdrukkingen, dat si toch wel een stevige mate van ontwikkeling.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115901796
Zelfs als ik nu iemand zwanger zou krijgen zou ik aansturen op abortus en ik ben al geen tijden een tiener meer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_115913091
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Zelfs als ik nu iemand zwanger zou krijgen zou ik aansturen op abortus en ik ben al geen tijden een tiener meer.
Je wilt dus nooit kinderen, waarom niet dan!? :o
pi_115913233
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 01:01 schreef AppleOcean het volgende:
Kinderen verpesten je leven, kijk naar mij.

Verder, hoi appel! :)
:W
Ik heb trouwens een nieuwe leeftijd! *O*
pi_115913402
quote:
6s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 16:48 schreef AppelCake het volgende:

[..]

Je wilt dus nooit kinderen, waarom niet dan!? :o
Voorlopig sowieso niet. Lijkt me het slimste om ze dan ook daadwerkelijk uit te laten broeden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')