Wie weet heb je het met een condoom gedaan en scheurt het en verteld zij jou dat ze een after morning pill neemt en slaat die niet aan? Weet jij veel? En wilt ze geen abortus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Steek 'm er dan niet in als je je toch niet verbonden voelt met de vrouw in kwestie. En al helemaal niet onveilig.
Hangt van veel dingen af, maar ik zou het op het moment niet houden. En jij Ziba? Vertel het.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Vertel het eens, wat zou jij in zo'n situatie doen, Id_do_her?![]()
Ok...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:19 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
abortus dat kind leeft of denkt dan nog geen eens.. of zij hem wil houden dan moet het maar
Och, genoeg vrouwen die door de hormonen ook weer andere dingen gaan denken hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:37 schreef AppelCake het volgende:
Oeioei!meer mannen willen het kind houden dan vrouwen! Dat had ik niet verwacht...
Denk niet dat dat meisje het met je eens zal zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef Meloewa het volgende:
Ligt erook een beetje hoeveel je je best heb gedaan om niet zwanger te worden, als je roekeloos loopt te neuken dan moet je ook maar opdraaien voor het eventuele kind vind ik.
Weet ook niet of dat kind echt goed doet, indien die vrouwen die roekeloos neuken en zwanger worden meestal tokkies zijn. Dus dat kind als het een meisje wordt, wordt ook weer een tienermoeder, en als een jongen die vader wordt een sjonnie of zo.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk niet dat dat meisje het met je eens zal zijn.
Het kost pijn...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It cost nothing to fall down the stairs
. ja tuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ok...
Blijf je dan wel nog bij haar?
Dan kan je net zo goed zonder bescherming neuken...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is gewoon gratis
http://www.rijksoverheid.(...)telijk-geregeld.html
Adoptie een optie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou als een gek naar de abortuskliniek rennen. Geen denken aan dat ik op dit moment in mijn leven voor een kind kan, en vooral wil zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijstand?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
een baby onderhouden kost al veel geld. Hoe wil je het betalen. Als vakkenvuller bij de jumbo?
Ouders betalen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
een baby onderhouden kost al veel geld. Hoe wil je het betalen. Als vakkenvuller bij de jumbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |