Het kost pijn...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
It cost nothing to fall down the stairs
. ja tuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ok...
Blijf je dan wel nog bij haar?
Dan kan je net zo goed zonder bescherming neuken...quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
is gewoon gratis
http://www.rijksoverheid.(...)telijk-geregeld.html
Adoptie een optie?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou als een gek naar de abortuskliniek rennen. Geen denken aan dat ik op dit moment in mijn leven voor een kind kan, en vooral wil zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijstand?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
een baby onderhouden kost al veel geld. Hoe wil je het betalen. Als vakkenvuller bij de jumbo?
Ouders betalen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:57 schreef klakkiemakkiesakkie het volgende:
een baby onderhouden kost al veel geld. Hoe wil je het betalen. Als vakkenvuller bij de jumbo?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Adoptie een optie?Waarom adoptie ipv abortus? Alsof er niet genoeg mensen op deze aarde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
Ook op je 14e?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:12 schreef TheAmazingSun het volgende:
Als ik die leeftijd had zou ik het houden.
Die verantwoording ben je gewoon verplicht aangezien je het risico ook neemt.
Ik wil geen kinderen want ik heb nu geen financiële zekerheid, en ik ben te jong om zo'n kind op te voeden.quote:
Hoe jong?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen want ik heb nu geen financiële zekerheid, en ik ben te jong om zo'n kind op te voeden.
Er zijn genoeg instanties die je kunnen helpen.quote:
Laten adopteren zou ik sowieso niet kunnen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:39 schreef robin007bond het volgende:
Oei, dat is een lastige.
Sowieso zou ik het echt NOOIT zo ver laten komen, maar als het ooit zou gebeuren zou ik het ook in overleg met het meisje verder beslissen. Als ik zo stom ben geweest vind ik ook dat ik verantwoordelijkheid moet dragen. Maar goed, echt opvoeden zou ik nog niet kunnen.
Laten adopteren of abortus als de keuze volledig van mij zou afhangen.
Hmm, ik weet het niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laten adopteren zou ik sowieso niet kunnen.
Wat een onzin. Tegenover wie ben je dat verplicht?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:12 schreef TheAmazingSun het volgende:
Als ik die leeftijd had zou ik het houden.
Die verantwoording ben je gewoon verplicht aangezien je het risico ook neemt.
Tegenover je geweten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:48 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tegenover wie ben je dat verplicht?
Lol wat. Je geweten verplicht je om een hoop cellen zonder enig vorm van leven uit te laten groeien tot een volwaardige baby.quote:
Dat ben jij, maar wie ben jij om dat op te dringen aan andere mensen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:45 schreef TheAmazingSun het volgende:
Datzelfde geweten wat het risico neemt om eventueel zwanger te raken.
Datzelfde geweten dat alles voor het kind over wilt hebben.
Buiten dat om denk ik ook dat je als moeder of vader heel veel spijt zal krijgen van abortus/adoptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |