HOE jong?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:44 schreef Ziba het volgende:
Abortus. Ik wil nog teveel dingen ondernemen en behalen waarbij een kind alleen maar een last is. Bovendien weet ik ook van mezelf dat ik geen goede moeder kan zijn, laat staan dat ik echt goed voor mezelf kan zorgen. En ik ben jong.
te oudquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben 19. Op mijn negentiende een kind terwijl ik zelf nog niet eens echt volwassen ben.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef LittleLady het volgende:
Ik liet het direct weghalen, vind studie en dergelijke veel belangrijker, eerst stabiel leven dan pas kinderen en niet als kind een kind opvoeden
Maar zo denkt jammer genoeg niet iedereen...quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef JRRY het volgende:
Ik zou het kind houden. Lijkt me wel leuk om een kind op te voeden op m'n 15e.
Je hebt nog een ontzettend lange tijd om kinderen te verwekken. Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf klaar bent voor het volwassen leven voordat je opeens een roze keutel in een wiegje hebt liggen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar zo denkt jammer genoeg niet iedereen...
dat moet je de moeder ook niet hebben geneuktquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh, ik heb simpelweg niks te beslissen over het kind, tis niet mijn lichaam waar het in groeit.
Ik wens alleen niet met het kind verbonden te worden als ik mij niet verbonden voel met de moeder.
Steek 'm er dan niet in als je je toch niet verbonden voelt met de vrouw in kwestie. En al helemaal niet onveilig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:55 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wens alleen niet met het kind verbonden te worden als ik mij niet verbonden voel met de moeder.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Steek 'm er dan niet in als je je toch niet verbonden voelt met de vrouw in kwestie. En al helemaal niet onveilig.
Minstens veilig, inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Steek 'm er dan niet in als je je toch niet verbonden voelt met de vrouw in kwestie. En al helemaal niet onveilig.
Mijn wens is mijn wens, daar kan iemand begrip voor hebben of niet... (of ze heeft simpelweg de financiele middelen niet) Dan veranderd mijn wens tevens ook wel weer... Verschilt aan de situatie allemaal.quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat moet je de moeder ook niet hebben geneukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |