ctrl - van numpad en dan "flush" intikken; of videomemory even op defealt zetten. (alt tabben werkt soms ook)quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop alleen wel dat er op die server zelf van hun meer spelers komen dan alleen de clanmembers
-edit-
Ik word trouwens geestelijk gehandicapped van de tearing die ik tegenkom. Ik moet alles maar op zijn laagst zetten terwijl ik een NASA pc hebAnders zie ik niks.
Hey nice manquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ctrl - van numpad en dan "flush" intikken; of videomemory even op defealt zetten. (alt tabben werkt soms ook)
is ie net geupdate ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
De server van fort haven draait op 2.4 ook al zegt 'ie dat hij op 2.5 draait. (wel icm nieuwste arma versie)
Heb me ook bij Haven aangesloten, net gesprek gehad met Strite. Server blijft 2.4 draaien ivm met de crappy 2.5 waar items en tenten constant verdwijnen. Ga je vanavond nog spelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
De server van fort haven draait op 2.4 ook al zegt 'ie dat hij op 2.5 draait. (wel icm nieuwste arma versie)
Bedoel je niet 1.7.4 ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
Betabuilds gewoon installeren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat met die nieuwe Arma (beta) versies die dayzcommander de hele tijd wil installeren? Kan dat gewoon zonder problemen?
Alles is helemaal up-to-datequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zowel je beta versie als de dayz versie moet gelijk zijn met die van jou hea ?
Ik zit nu net buiten kombiwobo ofzo. Hele horde zombies achter mij aan. Ernstig bloedverlies geleden. Op naar elektro.
Welke server is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit nu op die fort haven server. Komen er net 2 fietsers voorbij. Negeren me compleet.
Die fort haven server. Ik heb volgens mij een beetje weinig bloed. Ventje valt de hele tijd op de grond.quote:
Ja ik weet niet op welke server zij zittenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die fort haven server. Ik heb volgens mij een beetje weinig bloed. Ventje valt de hele tijd op de grond.
Ik zou bij de airfield gaan kijken voor gear, of heli crash sitesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Net een m24 gevonden, heb er wel mijn m4a1 cco voor moeten droppen.
Ik heb nu paar food en drinken en ben bij elektro.
Naar welke stad zou ik mijn weg moeten vervolgen?
Inloggen in een server met weinig mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Rennen jullie meteen landinwaarts als jullie spawnen ofzo?
Ik denk dat ik gewoon iets fouts doe.
Ik ga meestal meteen naar 1 van de 2 grote kuststeden, daar kom ik meestal wel een andere human tegen die me per direct neerknalt
Maar heb weinig zin om landinwaarts te gaan, dat duurt toch eeuwen?! Je komt niks tegen voordat je bij die airstrip bijv bent.
En dan ben je daaar, wordt je afgeknald omdat dr iemand klaarligt. Zijn er geen shortcuts ofzo.
Ik zag net 2 gasten met zwaar machine geweer en ghilly suit door de stad heen rennnen. Zijn die gasten niet bang afgeknald te worden waardoor ze alles weer overnieuw mogen doen?
Ik ga landinwaarts, maar zoek dan boerderijen en deer huts. Meteen naar het vliegveld gaan is inderdaad een aardige tocht. Maar tussendoor liggen genoeg leuke goodies. Een barn heb je vaak wel binnen een paar minuutjes gevonden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Rennen jullie meteen landinwaarts als jullie spawnen ofzo?
Ik denk dat ik gewoon iets fouts doe.
Ik ga meestal meteen naar 1 van de 2 grote kuststeden, daar kom ik meestal wel een andere human tegen die me per direct neerknalt
Maar heb weinig zin om landinwaarts te gaan, dat duurt toch eeuwen?! Je komt niks tegen voordat je bij die airstrip bijv bent.
En dan ben je daaar, wordt je afgeknald omdat dr iemand klaarligt. Zijn er geen shortcuts ofzo.
Ik zag net 2 gasten met zwaar machine geweer en ghilly suit door de stad heen rennnen. Zijn die gasten niet bang afgeknald te worden waardoor ze alles weer overnieuw mogen doen?
Ga er maar vanuit dat zij cover kregen van snipers die op hoge punten liggen, die fout heb ik echt vaak gemaakt. Denk je makkelijk een paar kills te innen, voordat je ook maar bij het lichaam bent word je al bekeken door 2 of 3 scopes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |