Ja. Die zombies ren je er makkelijk uit, bv een huisje binnenlopen en via de achterzijde er weer uit. Over een hekje springen. Zig zag lopen tussen bomen. Wat ook werkt is een smoke grenade gooien kwam ik achterquote:Op zondag 19 augustus 2012 19:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar hoe gaan jullie te werk dan? Als een bezetene er heen rennen? WAnt t is onmogelijk om langs die zombies te kruipen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 20:50 schreef AQuila360 het volgende:
Als Ricko ook aanwezig is dan moet het wel een vette game zijn!
Wat mijn taktiek is, bij kemenka spawnen, weg naar het noorden volgen, supermarkt looten en door naar het noorden en hier en daar wat deerstands checken. Ben je binnen 1 a 2 u toch wel aardig bepakt met itemsquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Klopt wel ja mattie a broeder
@ de rest: Nu kom ik ineensch geen server binnen: "wait on host" ? Gewoon geduldig zijn
Bij de airstrip zie ik geen enkele loot
Ik neem aan dat die loot in die tenten zou moeten liggen bij die 4 torens dus
Nu ben ik neergeknaldwilde terugschieten maar mijn kogels waren op (had inmiddels eindelijk een AK bemachtigd
)
Ik hoop dat ik nu weer dicht in de buurt van die airstrip spawn.
En wat doen jullie daarna dan? Beetje rondlopen en andere spelers neerknallen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:44 schreef invine het volgende:
[..]
Wat mijn taktiek is, bij kemenka spawnen, weg naar het noorden volgen, supermarkt looten en door naar het noorden en hier en daar wat deerstands checken. Ben je binnen 1 a 2 u toch wel aardig bepakt met items
Ja andere afschieten, op zoek gaan naar helicopters en dan vooral die in open velden liggen. Als je een sniper hebt kan je mensen lekker afschietenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En wat doen jullie daarna dan? Beetje rondlopen en andere spelers neerknallen?Ik voel mij erg geroepen om dat te gaan doen, daar zij mij constant neerknallen terwijl ik geeneens een wapen heb
Nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:46 schreef invine het volgende:
[..]
Ja andere afschieten, op zoek gaan naar helicopters en dan vooral die in open velden liggen. Als je een sniper hebt kan je mensen lekker afschieten
Gebruik je Dayz Commander?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:45 schreef RickoKun het volgende:
Die laadtijden zijn wel érg ergelijk vind ik. En ik heb een vrij nieuwe PC.
Waar kan je die vinden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik je Dayz Commander?
--
Gisteren aardig wat vehicles opgeknapt voor mijn nieuwe clan buddies die de dag ervoor alles verloren hadden. ff screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
Ja man, Rickobozz heet ik, volgens mij. Maar ik zie niemand anders online wezen met dayz commander? Wat is jouw naam? Ik wil een x met iemand samen spelenquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik je Dayz Commander?
--
Gisteren aardig wat vehicles opgeknapt voor mijn nieuwe clan buddies die de dag ervoor alles verloren hadden. ff screenshot gemaakt
[ afbeelding ]
Over de hele map; als je een keer een chopper hebt kun je de rest vrij rap vinden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar kan je die vinden?
Iemand in de buurt van elektro die een blood bag op mij wil gebruikeN? Blood bag heb ik.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik atm. zoom in voor mn skin.
je moet snel ff engine parts gaan zoeken denk ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:04 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik atm. zoom in voor mn skin.
kan ik misschien met jullie mee spellen en dan kunnen we met een groepje naar de factoy links van orlovets gaan en dan vinden we zeker engine partsquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Als iemand wat over heeft we willen ze wel overkopen.
Hoe bescherm je zoveel vehicles? Die kunnen toch makkelijk gestolen worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Klopt; we hebben van 6 vehicles nu 2 zonder goede engines.
Wilt het een beetje lukken met Fort Haven?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Verstoppen diep in de bossen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe bescherm je zoveel vehicles? Die kunnen toch makkelijk gestolen worden?
Okay, thanks man.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eerst herladen, Ohw en het is geen one shot zoals de hatchet
Ik heb net een helikopter motor gevonden, mocht je dat nodig hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
hahaah wtf man, ik had net een AKM geloot in elektro. Zo'n fietsmeneer zag me naar binnen lopen en stond me even later beneden op te wachten achter een deur met z'n shotgun.
Heb een heel magazijn op hem gelost en hij leefde nog.. Hij had mij in 3 schoten...
HAHAHA ik ben nu weer op dezelfde locatie en zie hem dood liggen op de trapquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]gIFTIGE cheaters. Ben wel benieuwd waar ik zoen fiets kan gappen
Heb ook geapplied bij hun, even afwachten wat daar uit komt. Lijkt me een best stoere clan waar ik zeker mijzelf een steentje bij zie bijdragen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ik vind nooit iets in die rugzakken? En wie is Teun? Bovendien spawn je altijd bij de kust, bij electro is het juist chill aangezien je daar tenminste nog wat kan vindenquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef Bozz187 het volgende:
Fucking kut dat ik echt elke keer langs de kust spawn, was heel leuk weggegaan toen ik in een supermarket zat, denk ik ff een server joinen miss vind ik nog wel eeN cholle rugzak, nee hoor aan de fucking just bij electro.
en helaas kan ik teun niet de schuld geven hier van.
Helaas op gamescom trouwens geen nieuwe info Kunnen krijgen over de game, want het was fucking druk bij de stand, en de stand was ook heel klein. Helaas
Volgens mij zitten er meer dan alleen zij. Ze werden allemaal afgeslacht toen ze DrumStick op gingen halen dusja.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop alleen wel dat er op die server zelf van hun meer spelers komen dan alleen de clanmembers
-edit-
Ik word trouwens geestelijk gehandicapped van de tearing die ik tegenkom. Ik moet alles maar op zijn laagst zetten terwijl ik een NASA pc hebAnders zie ik niks.
na uitloggen bedoel ik he, en die rugzakken zijn altijd leeg maar ik heb nog steeds coyote patrolpack.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind nooit iets in die rugzakken? En wie is Teun? Bovendien spawn je altijd bij de kust, bij electro is het juist chill aangezien je daar tenminste nog wat kan vinden
Heb ik ook ontzettend veel last van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Silvergator het volgende:
Never-ending loading bar -.- Alles is up-to-date, de server draait dezelfde versies en dan toch deze bullcrap. Zo vaak deed hij het wel!
Zowel je beta versie als de dayz versie moet gelijk zijn met die van jou hea ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:14 schreef Silvergator het volgende:
Never-ending loading bar -.- Alles is up-to-date, de server draait dezelfde versies en dan toch deze bullcrap. Zo vaak deed hij het wel!
Momenteel heeft de server een andere versie waardoor het niet druk is; tevens zitten we op een plek waar voor een normale survivor zonder auto niks te vinden is. Maar er is altijd wel iemand en we hebben per persoon ongeveer 3 dikke rifles in iets van 20 tenten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoe bescherm je zoveel vehicles? Die kunnen toch makkelijk gestolen worden?
We vliegen vaak overal langs maar het blijft lastig. Check de site als je wil joinen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:22 schreef wuuht het volgende:
[..]
kan ik misschien met jullie mee spellen en dan kunnen we met een groepje naar de factoy links van orlovets gaan en dan vinden we zeker engine parts
Awesome; ik denk zeker dat je nuttig kunt zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:43 schreef Silvergator het volgende:
[..]
Heb ook geapplied bij hun, even afwachten wat daar uit komt. Lijkt me een best stoere clan waar ik zeker mijzelf een steentje bij zie bijdragen.
Die hebben we nog plus een werkende chopper; helaas kun je maar een chopper per server hebben dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb net een helikopter motor gevonden, mocht je dat nodig hebben.
ctrl - van numpad en dan "flush" intikken; of videomemory even op defealt zetten. (alt tabben werkt soms ook)quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop alleen wel dat er op die server zelf van hun meer spelers komen dan alleen de clanmembers
-edit-
Ik word trouwens geestelijk gehandicapped van de tearing die ik tegenkom. Ik moet alles maar op zijn laagst zetten terwijl ik een NASA pc hebAnders zie ik niks.
Hey nice manquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ctrl - van numpad en dan "flush" intikken; of videomemory even op defealt zetten. (alt tabben werkt soms ook)
is ie net geupdate ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
De server van fort haven draait op 2.4 ook al zegt 'ie dat hij op 2.5 draait. (wel icm nieuwste arma versie)
Heb me ook bij Haven aangesloten, net gesprek gehad met Strite. Server blijft 2.4 draaien ivm met de crappy 2.5 waar items en tenten constant verdwijnen. Ga je vanavond nog spelen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
De server van fort haven draait op 2.4 ook al zegt 'ie dat hij op 2.5 draait. (wel icm nieuwste arma versie)
Bedoel je niet 1.7.4 ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef drumstickNL het volgende:
Betabuilds gewoon installeren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:49 schreef ems. het volgende:
Hoe zit dat met die nieuwe Arma (beta) versies die dayzcommander de hele tijd wil installeren? Kan dat gewoon zonder problemen?
Alles is helemaal up-to-datequote:Op maandag 20 augustus 2012 18:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Zowel je beta versie als de dayz versie moet gelijk zijn met die van jou hea ?
Ik zit nu net buiten kombiwobo ofzo. Hele horde zombies achter mij aan. Ernstig bloedverlies geleden. Op naar elektro.
Welke server is dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Zit nu op die fort haven server. Komen er net 2 fietsers voorbij. Negeren me compleet.
Die fort haven server. Ik heb volgens mij een beetje weinig bloed. Ventje valt de hele tijd op de grond.quote:
Ja ik weet niet op welke server zij zittenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Die fort haven server. Ik heb volgens mij een beetje weinig bloed. Ventje valt de hele tijd op de grond.
Ik zou bij de airfield gaan kijken voor gear, of heli crash sitesquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Net een m24 gevonden, heb er wel mijn m4a1 cco voor moeten droppen.
Ik heb nu paar food en drinken en ben bij elektro.
Naar welke stad zou ik mijn weg moeten vervolgen?
Inloggen in een server met weinig mensen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Rennen jullie meteen landinwaarts als jullie spawnen ofzo?
Ik denk dat ik gewoon iets fouts doe.
Ik ga meestal meteen naar 1 van de 2 grote kuststeden, daar kom ik meestal wel een andere human tegen die me per direct neerknalt
Maar heb weinig zin om landinwaarts te gaan, dat duurt toch eeuwen?! Je komt niks tegen voordat je bij die airstrip bijv bent.
En dan ben je daaar, wordt je afgeknald omdat dr iemand klaarligt. Zijn er geen shortcuts ofzo.
Ik zag net 2 gasten met zwaar machine geweer en ghilly suit door de stad heen rennnen. Zijn die gasten niet bang afgeknald te worden waardoor ze alles weer overnieuw mogen doen?
Ik ga landinwaarts, maar zoek dan boerderijen en deer huts. Meteen naar het vliegveld gaan is inderdaad een aardige tocht. Maar tussendoor liggen genoeg leuke goodies. Een barn heb je vaak wel binnen een paar minuutjes gevonden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Rennen jullie meteen landinwaarts als jullie spawnen ofzo?
Ik denk dat ik gewoon iets fouts doe.
Ik ga meestal meteen naar 1 van de 2 grote kuststeden, daar kom ik meestal wel een andere human tegen die me per direct neerknalt
Maar heb weinig zin om landinwaarts te gaan, dat duurt toch eeuwen?! Je komt niks tegen voordat je bij die airstrip bijv bent.
En dan ben je daaar, wordt je afgeknald omdat dr iemand klaarligt. Zijn er geen shortcuts ofzo.
Ik zag net 2 gasten met zwaar machine geweer en ghilly suit door de stad heen rennnen. Zijn die gasten niet bang afgeknald te worden waardoor ze alles weer overnieuw mogen doen?
Ga er maar vanuit dat zij cover kregen van snipers die op hoge punten liggen, die fout heb ik echt vaak gemaakt. Denk je makkelijk een paar kills te innen, voordat je ook maar bij het lichaam bent word je al bekeken door 2 of 3 scopes.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:24 schreef RickoKun het volgende:
http://dayzdb.com/database/weapon-comparisonquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Snelle vraagje: Welke is beter?
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Voordeel aan M16 is betere sight en slikt alle stanag magazijnen.
Nadeel is semi of burst only.
Voordeel aan M4 is Silenced + full auto
Nadeel is slikt alleen Stanag SD magazijnen en slechtere sight tov M16.
Weet niet welk ik moet kiezen
als je een alice pack hebt kan je ze wel allebij nemenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Heb een ALICE backpack inderdaad en is op het moment volgestouwd met Stanag magazijnen. Goed idee, ik neem ze allebeiquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:59 schreef wuuht het volgende:
[..]
als je een alice pack hebt kan je ze wel allebij nemen
Ben net klaar met spelen, maar Fort Haven gebruikt een Mumble, dus zit daar nu elke keer op als ik DayZ speel.quote:
wat is je naam dan? Heb je niet gezien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ben net klaar met spelen, maar Fort Haven gebruikt een Mumble, dus zit daar nu elke keer op als ik DayZ speel.
Heb een half uur in de interviewroom1 gezeten en toen 2 uur AFK, jij zat een lange tijd in de patrol channel als ik het me goed herinner. Maar ben nu bij Cherno hospital fully geared, dus 1 van dezer dagen moeten jullie me maar oppikken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
wat is je naam dan? Heb je niet gezien.
Beide zijn leuke wapens, M16 zijn scope is echt tof als je mid range wil gaan vechten, alleen bij de M4 SD als je met schoten van 3 schiet is het bijna onmogelijk om je locatie te pin pointen als je gaat sneaken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
Die m4 weggooien, ding doet totaal geen damage (ook niet op zombies) echt een drama ding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef ikveranderhemniet het volgende:
M16A4 ACOG
of
M4 Silenced met RDS
met '.' of '/' verander je van chatchannel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Hoe zit het met dat chatsysteem? Zit geen global bij ofzo?
Volgens wiki doen alle M4 en M16 evenveel damage. ACOG werkt niet echt lekker dichtbij. Heb nog wel een PDW (Uzi) voor echte closerange gevechten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:41 schreef invine het volgende:
[..]
Die m4 weggooien, ding doet totaal geen damage (ook niet op zombies) echt een drama ding.
Wat is fully geared?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:35 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Heb een half uur in de interviewroom1 gezeten en toen 2 uur AFK, jij zat een lange tijd in de patrol channel als ik het me goed herinner. Maar ben nu bij Cherno hospital fully geared, dus 1 van dezer dagen moeten jullie me maar oppikken.Naam is trouwens gewoon Chef.
Ja alleen group direct of vehicle.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
met '.' of '/' verander je van chatchannel.
Dat je alles hebt wat je nodig hebt, dus main wapen, side weapon, genoeg medical supplies en kogels, genoeg voedsel en water, en voor de rest nog een volle Alicepack.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |